Monelta putkasta pääsee?
Mulla on vahva epäilys, että mun mies on viettänyt viimeyön putkassa... moneltahan on odotettavissa kotiin. Yritän tässä keksiä mahdollisimman tiukkaa ja selkeetä vastaanottoa ja olis hauskaa tietää monelta mun täytyy oikein skarpata.
Kommentit (16)
voi vee, mikä paskiainen! taitaa sittenkin olla huoraamassa, nyt lähtee ukko niin pihalle, kun ilmottautuu. ARGH!
Joskus kuulin että menevät putkasta päästyään viinakauppaan kun aukee sopivasti kymmeneltä kun putkasta heitetään ulos.
Mitäs jos on kuollut lumihankeen niin kuin se Tomek Valtosen lääkäri-isä Kiteellä.
sillähän sitten selviää, miten toimit kun kotiin asti ilmaantuu
Jos poka pidätetään niin eikö ne silloin soita vaimolle? Vai onko tässäkin joku yksityisyydensuoja juttu?
mut kyl sä voisit soitella laitokselle jos on joku pieni kaupunki ja kysellä onko teidän isäntä ollut putkassa.. yleensä kyllä kerrotaan se. aikuinen ihminen saa kuitenkin halutessaan " kadota" joten ap, älä huolestu, luulisin että jos ukko on ollut putkassa niin on mennyt kapakkaan jatkamaan juomista..
t. 2
Pakko niiden on kertoa jos huolestunut vaimo soittaa ja itkee että mies ei ole tullut kotiin.
jos ei aikuinen mies löydä yöllä kotiin... olen jo lähes varma, että ei oo ollu putkassa vaan erään neitokaisen kainalossa. Miten mä oonkin näin tyhmä, että kuvittelin jotain putkareissua (sekin olis nimittäin ollu helpompi kestää kuin tää). Nyt lähden lasten kanssa uimaan ja oon niinku ei vois vähempää kiinnostaa. Hitot mä tollasesta ukosta.
Siellä oli kuulemma toinen, joka vietiin edelleen toiseen paikkaan. Eli hän on sitten ollut kotona yhdentoista aikaan.
Maksimi aika mitä ne voi pitää on 12h ja minimissään 6-7h pitävät.
Itse olen aikoinani soittanut kisahallin putkaan ja saanut tiedon sieltä et mieheni oli siel.
En minä ainakaan aamukasilta olisi lähdössä mihinkään vaikka päästettäisiinkin, jos olen ollut illalla putkakunnossa. Hyvä jos iltapäivään mennessä pysyn tolpillani.
t. poliisi