Kuinka paljon paino voi nousta helteellä?
Olo on todella tukala ja turvonnut. Kävin tänään vaa'alla ja järkytyin. Olen muutaman viikon syönyt huonommin ja ollut yhdet juhlat, jossa alkoholia nautittiin. Lyhyen ajan sisällä noin kolmisen kiloa ainakin noussut paino..
Kommentit (17)
Jos ei ala viiletä, kymppi taitaa ylittyä pian.
Kaikki pöllyäminen voisi myös loppua ulkona niin pääsisi edes suun kautta menevästä kortisonista eroon.
Tippuu paino kesällä ku ei oo nälkä vaikka liikkuukin enemmän.
Minullakin normaalisti kesällä tippuu, mutta näin helteillä turvottaa
Mulla kyllä helteillä putoaa paino vaikkei olis tarvetta
Helle sai minut syömään 2 litraa jäätelöä, pizzan ja juomaan 4 litraa siideriä, parit limonaadit päälle. Helteen vika, lihosin koska helle.
Pettämätön logiikka, kuinka kukaan voisi argumentoida tuota vastaan.
Olutta ja makkaraa menee huomattavasti enemmän kuin talvella.
Ei kai sille mitään ehdotonta ylärajaa ole
Urheilen paljon ja syön suht.terveellisesti, eli siitä ei ole kyse, että siiderin ja makkaran jälkeen hämmästelisin. Olin aidosti järkyttynyt lukemasta.
Alkoholi on suomalaisten ylipainon syy.
Minullakin paino noussut neljä kiloa tässä kuussa. Iltapaino jopa kuusi kuukauden takaisesta. Järjettömästi kiristää mahan kohdalta vaatteet.
Helteellä ei ole vaikutusta painoon muuta kun nesteen poistumista johtuvasta hetkellisesti tulevasta nestehukasta. Eli siis ei ole lämpötilalla vaikutusta
Kesällä laihtuu kun ei tule syötyä lämpimikseen ja liikkuu enemmän.
Mä itse myös syön kesällä vähemmän kuin talvella, minulla vaan tuppaa nuo jalat ja maha turvota kesällä. Liekö sydämessä jotain häikkää vai mistä johtuu?
M34
Up