Auttakaa mua nyt vähän!
Mieheni ei jostain syystä saa millään jakeluun sitä, että mäkin haluan laueta. On puhuttu asiasta todella paljon, ja hyvässä hengessä. Mut se on maks 1/20 seksikerroista, kun muistaa oman tulemisensa jälkeen että niin mäkin olen siinä ja paineet jäi päälle.
Ei sillä mitään ongelmaa siinä itse toteutuksessa ole, eikä vaikuttaisi mitenkään vastentahtoisesti sitä tekevän. Mut joka helvetin kerta mun pitää sanoa, että mäkin haluan. Sanoo aina, että joo! Ja ryhtyy puuhaan, eikä siinä sitten kauan mene.
Teenkö mä tikusta ongelman, kun tää ärsyttää mua?
Miehellä on AD/HD, en tiiä vaikuttaako asiaan. Mut minusta tuntuu vaan itsekkäältä toi käytös. Voiko tuohon oikeesti saada parannusta aikaan? Kokemuksia kellään? Itse akti ja lämmittelyt on erittäin nautinnollisia, niihin ei parannusta tarvi.
Muuten menee elämässä ihanasti meillä.
N40
Kommentit (10)
Tuohon on yksinkertainen ratkaisu. Ensin hoidetaan sinun orgamisi ja sitten vasta miehen. Oppii tyhmempikin mies, koska muuten jää itse ilman. Tuon olisi voinut vaatia jo aikojen alusta. Näin on vaimoni tehnyt ja kouluttanut jo nuorena ollessani. - jos meinaat jotain tehdäkin niin nuolet ensin-
minullakin adhd, mutta ei ole vaikeuksia huomioida kumppaniakin - en siis nyt ihan adhd:ta syyttäisi tuollaisesta. ehkäpä miehesi ei vaan ihan ole tajunnut vielä naista.
olikohan sellainen kirja kuin naisen seksuaalisuus, joku suomalainen kirjoittaja, jota monet miehet ovat kehuneet, että oppivat tajuamaan naista ja naisen sekuaalisuutte luettuaan sen. miehen kirjoittama, joskus 2000-luvun alkupuolella ilmestyi. taisi tuossa sarjassa olla myös kirja nimeltä miehen seksuaalisuus.
osta miehellesi, tai lainaa se kirja ja laita lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on yksinkertainen ratkaisu. Ensin hoidetaan sinun orgamisi ja sitten vasta miehen. Oppii tyhmempikin mies, koska muuten jää itse ilman. Tuon olisi voinut vaatia jo aikojen alusta. Näin on vaimoni tehnyt ja kouluttanut jo nuorena ollessani. - jos meinaat jotain tehdäkin niin nuolet ensin-
joku ammattiprostituoitu joskus tv:ssä sanoi toimittajalle neuvoksi, että miesten kanssa: aina maksu ensin, palvelu sitten. naisten kanssa voi mennä toisinpäin. tämä johtuu siitä, että miehen aivot ikäänkuin nollautuu miehen laukeamisen jälkeen eikä sitten se maksupuoli (tai naisen tyydyttäminen) enää muistu mieleen
Minun mies haluaa että laukean ja käyttää sormia kieltä taitavasti ja eilen viimeksi sain miehen kanssa orgasmin.
No ei todellakaan voi mitään ADHD:ta tuosta syyttää, yhdellä miesystävälläni oli se ja hän oli yksi parhaista seksikumppaneistani ikinä. Miehesi on vaan itsekäs ja typerä tässä asiassa. Vai onko hänellä kenties joku sitkeä luulo että sinäkin laukeat yleensä juuri yhdynnän aikana?
Ei tuohon mikään muu auta kun se että mies saa käyttää kaluaan vasta sinun orgasmisi jälkeen, kuten täällä jo mainittiinkin.
Kiitos kommenteista! Joo tuota onkin koitettu välillä noudattaa, että mun orkku ensin. Mut se perhana unohtuu aina kun on vaan niin hirveä kiima ja sitä vaan haluaa sen kullin sisäänsä....🤦 Pitääpä paneutua asiaan vähän määrätietoisemmin vissiin..!
Ap
Vierailija kirjoitti:
minullakin adhd, mutta ei ole vaikeuksia huomioida kumppaniakin - en siis nyt ihan adhd:ta syyttäisi tuollaisesta. ehkäpä miehesi ei vaan ihan ole tajunnut vielä naista.
olikohan sellainen kirja kuin naisen seksuaalisuus, joku suomalainen kirjoittaja, jota monet miehet ovat kehuneet, että oppivat tajuamaan naista ja naisen sekuaalisuutte luettuaan sen. miehen kirjoittama, joskus 2000-luvun alkupuolella ilmestyi. taisi tuossa sarjassa olla myös kirja nimeltä miehen seksuaalisuus.
osta miehellesi, tai lainaa se kirja ja laita lukemaan.
Oi että, tää vois kyllä olla, kiitos vinkistä!! Vielä kun saisi tuon keskittymään kirjan lukemiseen 😳 Voishan sitä lueskella vähän yhdessä vaikka sängyssä.
Ap
Onko tuo kuinkakin yleistä, ettei naiset vaadi itselleen orgasmia seksissä?? Oma vaimo vaatinut minun sen antavan hänelle siitä lähtien kun 70-luvun lopussa ekassa yhdynnässä onnistuin saamaan aikaiseksi. Siitä lähtien menty seksissä vaimon orgasmi edelle, - nainen ensin- linjalla. Eikä siitä ole sen jälkeen tingitty vielä nykyisinkään. Näin ollen hän on saanut orgasmeja tähän mennessä vähintään saman verran kuin minä, eli aina, vaikka saanutkin enimmäkseen vain kerran seksin aikana. Varmaan yksi syy miksi on myös aina halunnut seksiä joka viikko. Naisen kannattaa olla itsekäs, siitä hyötyy mieskin.
Leikkikää sidontaleikkiä, missä miehesi kiinnitetään sänkyyn tiukasti X-asentoon. Sitten vain pidät hänen päällään niin monta ratsastustuntia että sinäkin saat. Kyllä se jo kolmannen orgasminsa jälkeen alkaa kestämään sen verran ratsastusta että sinäkin saat. Ja uutta seisokkia odotellessa nuoletat hänellä haaroväliäsi.
Tästä leikistä hän saattaisi jopa pitää, jos on yhtään bdsm henkinen.
Ja se tärkein unohtui, että mikä avuksi? 🤥
Ap