Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoja oireita

Vierailija
26.05.2024 |

Mul on tosi paljon kaikkiin oireita ni kerron ne täs nyt. Mua huimaa tosi paljon ja ihan kokoajan välillä sillai et en pysy edes pystyssä ja välil taas huimaa vähemmän mut pystyn kyl käveleen eteenpäin mut joskus Seki on hankalaa. Sit mua oksettaa jatkuvasti mun näkö on kans heikentyny tuntuu et se heikkenee kokoajan vaa lisää nään sumeesti mut mun näössä ei oo kuitenkaan vikaa se on tutkittu sil näkötaulukkojutulla. Sen lisäks mul on maha kipee melkein päivittäin ja tuntuu et mun maha on ihan täynnä koko ajan vaikken söis mitää ja maha niinku turvottaa tai sillai en osaa selittää ja mul on aina maha ihan löysäl tai kovalla ja mul on veristä ulostetta usein ja sen lisäks mul on tosi väsyny olo ihan kokoajan ja tuntui et mun kunto vaa heikkenee. Mul on kans alhaset rauta-arvot mut syön kans rautalääkkeitä ja ne aina nostaa ne takas mut se väsymys ei lopu millään oon syöny niitä 2015 vuodesta asti. Olin silloin siis 10v ja nyt täytän 19. Tuli nyt aika sekavasti kirjotettuu. Mut mua on lääkäris tutkittu tosi paljon ja sanottu vaa et oon ihan terve mut musta ei tunnu terveelle mul on ihan hirvee olo kokoajan ku on näin paljon kaikkiin oireita ja mulle on vaa sanottu et kuvittelen tai nää kuuluu tähän ikään tai et haluun huomioon vaa mut se ei oo mitään sellasta ja mua pelottaa ihan sikana et jos en saa mitää lääkettä tai apuu näihin oireisiin ni en pysty kunnolla enää harrastaa joukkuevoimistelu harrastan siis sitä ja oon siel huomannut kans sen et kuinka mun kunto on vaa heikentyny yhtäkkiä ja hengästyn nii helposti. Ja oon harrastanut 12v ja nää oireet ei oo tullu kerralla niitä on alkanu niiku pikkuhiljaa tulee 2016 vuoden jälkee. Joo sori tuli tosi pitkä teksti mut pliis osaako kukaan sanoa mitä tää vois olla onko joku sairaus tai jotai edes johonkin noista oireista??oisin niin kiitollinen. Ja siis ainoo mitä multa on löydetty on kaulalta jotai turvonneita imusolmukkeita mut niitä ei tutkittu koska ne oli hävinny itestään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risa hammas kun poistettiin, parani jalkavaivat, päänsärky ja kyynärvarren nivelen turvotus. Hammas voi lahota sisältäpäin, pitäisi kuvata.

Vierailija
2/4 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimaus ja oksentelu saattaa liittyä menieren tautiin. Jos lääkärille oot kertonut verisistä ulosteista olisi sinut ohjattu tutkimuksiin välittömästi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea mutta todennäköisesti kuppa tai tippuri.

Vierailija
4/4 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkuevoimistelua. Lähes kaikilla jonkinlainen syömishäiriö, oksennatko vai paastoatko? Pelkkä rauta ei tuollaisessa jatkuvassa aliravitsemustilassa auta, pitäisi olla b- ja d-vitamiinit mukana. Ilman riittävää ravintoa rautavalmisteet voi tehdä pahaakin jälkeä suolistossa.

Imusolmukkeet turpoaa usein esimerkiksi virustaudin yhteydessä, se ei kerro itsellään vielä mitään.

Verisistä ulosteista pitää mainita lääkärille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi