Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurperheen äitinä olen todella tyytyväinen, jos syntyvien määrä on mahdollisimman lähellä nollaa

Vierailija
26.05.2024 |

Omilla muksuilla on todella erinomaiset mahdollisuudet työelämässä, punaista mattoa viritellään jalkojen alle, kun he työelämään astuvat. Tiedän tämän, koska kävin vuodessa 2035 kuuntelemassa keskustelun helsinkiläisessä toimistotornissa.

- Huomenna sit vihdoin suuri päivä. Kai kaikki on nyt valmista?

- On joo. Eteläpäädyn huone saatiin eilen kalustettua, vähän tuli kiire, mutta nyt kaikki kunnossa.

- Pertsan huonehan on vähän isompi. Tein eilen hallitukselle ehdotuksen, että pintaremontoidaan se valmiiksi, jos Kanerva ei pidäkään eteläpäädystä, vaikka siellähän on se nuorten suosima puistomaisema.

- Hyvä juttu, laitan tähän muistiin, että merimaisemahuone on tarvittaessa valmis öööhh Kuukauden päästä?

- Laita, että kolmen viikon päästä. Laitetaan hösseliksi, jos tarvis. Mutta entäs aamun kuviot? Ensivaikutelma kuitenkin ratkaisee.

- Ootas, mitäs tää shampanja on (avaa jääkaapin oven). Armand de Brignac tässä lukee. Alakerran väki tän valitsi. Ja mansikat suklaakuorrutuksella ja osa kinuskilla, ne tulee tänään alakerrasta.

- Hyvä homma. Mutta entäs holittomat ja onko kysytty mansikka-allergiasta?

- Joo joo, tää on kaikki käyty jo läpi moneen kertaan. Voit relata nyt, kaikki hoidossa. Alkoiko sulla lokoisat päivät heti ensi viikon maanantaina?

- Alkaa vasta tiistaina, kun maanantaina teen loppusiivoa ja on eläkekahvetukset sun muut. Mulla on muuten ensi lauantaina 85-vuotissynttärit. Oot sydämellisesti tervetullut mukaan.

- Kiitos, tuun mielelläni. Oon niin helpottunut, kun saatiin vihdoin nuori taloon.

- Niin mäki. En olis ikinä uskonut, että Googlen palkan triplaaminen riittäis.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä