Suurperheen äitinä olen todella tyytyväinen, jos syntyvien määrä on mahdollisimman lähellä nollaa
Omilla muksuilla on todella erinomaiset mahdollisuudet työelämässä, punaista mattoa viritellään jalkojen alle, kun he työelämään astuvat. Tiedän tämän, koska kävin vuodessa 2035 kuuntelemassa keskustelun helsinkiläisessä toimistotornissa.
- Huomenna sit vihdoin suuri päivä. Kai kaikki on nyt valmista?
- On joo. Eteläpäädyn huone saatiin eilen kalustettua, vähän tuli kiire, mutta nyt kaikki kunnossa.
- Pertsan huonehan on vähän isompi. Tein eilen hallitukselle ehdotuksen, että pintaremontoidaan se valmiiksi, jos Kanerva ei pidäkään eteläpäädystä, vaikka siellähän on se nuorten suosima puistomaisema.
- Hyvä juttu, laitan tähän muistiin, että merimaisemahuone on tarvittaessa valmis öööhh Kuukauden päästä?
- Laita, että kolmen viikon päästä. Laitetaan hösseliksi, jos tarvis. Mutta entäs aamun kuviot? Ensivaikutelma kuitenkin ratkaisee.
- Ootas, mitäs tää shampanja on (avaa jääkaapin oven). Armand de Brignac tässä lukee. Alakerran väki tän valitsi. Ja mansikat suklaakuorrutuksella ja osa kinuskilla, ne tulee tänään alakerrasta.
- Hyvä homma. Mutta entäs holittomat ja onko kysytty mansikka-allergiasta?
- Joo joo, tää on kaikki käyty jo läpi moneen kertaan. Voit relata nyt, kaikki hoidossa. Alkoiko sulla lokoisat päivät heti ensi viikon maanantaina?
- Alkaa vasta tiistaina, kun maanantaina teen loppusiivoa ja on eläkekahvetukset sun muut. Mulla on muuten ensi lauantaina 85-vuotissynttärit. Oot sydämellisesti tervetullut mukaan.
- Kiitos, tuun mielelläni. Oon niin helpottunut, kun saatiin vihdoin nuori taloon.
- Niin mäki. En olis ikinä uskonut, että Googlen palkan triplaaminen riittäis.