Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkästä aikaa kävin kaupungissa ja kylläpä oli painoa päällä kaikilla

Vierailija
26.05.2024 |

Asun ihan korvessa, joten yleensä en näe paljon ihmisiä, enkä ennestään tuntemattomia juuri ikinä. Joten kun lähdin kaupunkiin pariksi päivää, niin oikein rauhassa katselin ihmisiä ja ympärilleni , join kahdet aamukahvit Turun torilla, mikä oli ihanaa muutenkin.

Niin kun tässä itse 50 täytettyäni paino nousi 74-76-78-82-85kg niin yleiskatsaus viime viikolta kertoo, etten tässä olekaan ainoa. Ei mitään hätäpäivääkään sikäli. Suurin osa näyttää olevan yli 80 kg helposti, lisänä vielä se, että liikkuminen näyttää olevan vaivalloista milloin mistäkin syystä. 

Onneksi itse olen pitänyt lihaskunnosta huolen ja pystyn painoni kantamaan hyvällä ryhdillä ja voin liikkua esteettä. Paljon näkyi nuoria, joilla painoa reilusti, eikä selvästi liikuntaa eikä yleiskuntoa ollenkaan. Se on kyllä harmi. 

Mitä oikein on tapahtunut, lyhyessä ajassa yleiskuva on ylipainoiset.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset= läskikasajuoppoja

Vierailija
2/4 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näin on ,suomalaista on tullut lihavia. Varsinkin nuoret ja naiset ovat lihavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat olleet ylipainoisia jo vuosikymmeniä ja ylipainon määrä on koko ajan kasvanut pikkuhiljaa. Ei ole tapahtunut mitään äkillistä muutosta.

Vierailija
4/4 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon nyt ihan ystävällisesti: opeta itsesi pois tuosta tavasta vahtia ja kommentoida muiden painoa. Jo meidän appivanhempien ikäiset ovat niitä painon kyttääjiä ja kommentoijia. Ei aleta  jo mekin tähän samaan! 

T. 60-v nainen, joka on kertakaikkiaan päättänyt olla tulematta painonkyttääjäksi ja antamatta tätä perinnettä taas eteenpäin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi