Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ylävartalokuvien lähettely tosiaan ennen ekoja treffejä yleistä? Ja miksi?

Vierailija
25.05.2024 |

Olen tässä taas muutaman vuoden tauon jälkeen viestitellyt ihan normaalin, tavallisen miehen kanssa. Normaalilla ja tavallisella tarkoitan, että hänellä on kokemusta naisista, on lapsia, eronnut, käy töissä, kulkee normaalijärkisen kirjoissa. Tutut pitävät mukavana miehenä ja harrastaa liikuntaa, maksaa laskunsa ja suunnittelee elämäänsä. Joten annoin mahdollisuuden, miksei voisi kokeilla eli viestitellä ja sitten sopia treffit. Ollaan keski-ikäisiä ihmisiä, yli nelikymppisiä.

Niin taas. Ei montaa viestiä ollut lähetetty, kun alkoi kysely seksistä ja ylävartalokuvat. Emme ole siis vielä nähneet livenä. Onko tämä nyt tavallista ja jonkun mielestä toivottavaa? Joka jumalan kerta menee näin, että jollekin puolituntemattomalle pitäisi muka kertoa yksityisistä asioistaan eli seksistä ja ihastella sisäänvedettyä etureppua ja kehua komeaksi. Mikä vttu siinä on, että niitä kuvia pitää lähetellä pyytämällä ja yllättäen? Ja sitten kysyä toiselta samanlaisia.

Kyllä mä nyt lopetan nämä yritelmät. Yksinelämisessä ei ole mitään vikaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät halua nähdä turhaa vaivaa ja luulevat että kun asioista sopii etukäteen puhumalla niin asiat sitten sujuvat. Siksi kyselevät seksistä ihan niinkun siitä voisi sopia etukäteen ja homma sitten toimii varmasti livessä. Moni ei halua riskejä tai turhaa jutustelua. Naiset on erilaisia mutta sitä monet miehet ei ota huomioon koska lähtökohta on he itse ja siltä pohjalta mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi