Puhutteko kuinka avoimesti seksistä puolisonne kanssa?
Meillä puhutaan ja alla eilinen viestittely....
Minä: Onhan sulla sexisukkiksia kotona? Niille taitaa olla käyttöä sunnuntaina kuten myös käsi- ja nilkka 😉
Vaimo: Meillä ajatukset kulkee samaa rataa. Tänään tuli vastaan rintsikoita etsiessä sellainen kinky-body ja mietin, että sä varmaan arvostaisit 😉💕
Pistän sen päälle su jo valmiiksi
Minä: 😍 muista että xxxxx tulee tuomaan mut, mutta ei se kyläilemään jää. Saat kyllä sellaiset vibraukset, dildotukset ja panot ettet oo vähään aikaan saanutkaan 😉 Voisit laittaa nuo valmiiksi jo kiinni sänkyyn ja ettiä sen hupun.
Vaimo: Pitää piilottaa ne, mutta silti vaatteiden alla voi olla jo jotain odottamassa 😉
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Meillä jos laittaisin tuollaisen viestin vaimolle niin lukot olis vaihdettu kun saapuisin. Eli ei puhuta!
Miten te sitten kommunikoitte sen jos jompikumpi haluaisi seksiä?
No jos kysyisin, että sopisko tänä iltana, niin emäntä vastaa: justhan me oltiin. Siitä sitten sopii yrittää edetä ihan svoimesti eteenpäin.
Ei puhuta. Se ei ole kummallekaan luontevaa. Molempien lapsuuden perheissä seksiä on pidetty tabuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuta. Se ei ole kummallekaan luontevaa. Molempien lapsuuden perheissä seksiä on pidetty tabuna.
Ei puhuttu meilläkään exän kanssa. Hänestä se oli vaivaannuttavaa, mutta nykyisen kanssa keskusteltiin paljonkin ennen kuin edes alettiin seurustelemaan tai edes naitiin. Kun alettiin seurustelemaan, sovittiin että seksistä ei kieltäydytä koskaan. 11v on nyt tämä lupaus pitänyt ja kyllä meillä se on vaimo, joka useammin tekee aloitteen. Tosin se joka pyytää, saa myös päättää "tyylin".
AP
Puhutaan, mutta alun esimerkkiin verrattuna vihjailevampaan sävyyn. Enemmän tunnelmaa, vähemmän banaalia konkretiaa.
Ennen puhuttiin. Nykyisin jos lähetän vaikka eroottissävytteisin whatsappviestin joka sisältää ihan suoran kysymyksenkin niin mitään vastausta ei tule
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan, mutta alun esimerkkiin verrattuna vihjailevampaan sävyyn. Enemmän tunnelmaa, vähemmän banaalia konkretiaa.
Vihjailemalla jätetään tilaa väärinymmärryksille, alkuperäinen viesti jää helposti välittymättä tai kuulija käsittää sen tahallaan tai tahattomasti väärin. : (
Pitkä elinikäinen parisuhde. Seksistä puhuttu avoimesti alusta lähtien, ennen tai jälkeen seksin ja muuten vain. Itse seksin aikana käytetty vain sanatonta viestintää, jos nyt sitä ei lasketa, että olen monesti kysynyt miten päin vaimo haluaa. Mutta itse orgasmien tuottaminen ollut mun vastuulla ja perustunut siihen, että minä olen vienyt ja vaimo vikissyt, eli olen aistinut ja lukenut vaimon reaktioista mitä hän on kaivannut milloinkin. Orgasmeista tai mistään varsinaisista tekniikoista, g-pisteen hieromisesta, nuolemisestä yms teksinistä jutuista ei ole keskustelu koskaan. Ei ole tarvinnut, enkä ole halunnut avata, ettei vaimo ala miettimään mitä milloinkin olen puuhannut ja miksi. Aina on toiminut, joten siksikään ei ole tarvinnut puuttua tekemisiin.
Ennen puhuttiin ja seksiäkin oli.
Nyt seksi loppu ja molemmat sulkeutuneita.
Neljä vuotta on ollut melkoista jännitystä.
Kun vaimolta tulee viesti että ovis aika..vinkvink niin tiedän että on aika kivaa tiedossa. Kun vaimon kolmekymppisiä vietettiin niin vaimon nuttura avautui.
Kaksi vierasta nuorta miestä vieraili vaimon pikkuhousujen alla,ja avasi patoutumat.
Tiedän pienistä hymiöitä ja kaksimielisestä jutuista että lapset menee mummolaan.
Yleensä se vink vink tarkoittaa niitä kahta nuorta miestä jotka avasivat patoutumat,saavat vaimon voihkimaan.
Joskus puhutaan. Eilen keskusteltiin siitä, miten häntä kuuluu läiskiä pepulle.
Meillä on mies todella huono puhumaan. Eilen sanoin hänelle, että hänen spermansa maistuu ihanalle ja hän yritti vaihtaa heti keskustelun aiheen 😆 pikkuhiljaa hänkin on avautunut onneksi, kun olen vaan rohkeasti sanonut, mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on mies todella huono puhumaan. Eilen sanoin hänelle, että hänen spermansa maistuu ihanalle ja hän yritti vaihtaa heti keskustelun aiheen 😆 pikkuhiljaa hänkin on avautunut onneksi, kun olen vaan rohkeasti sanonut, mitä haluan.
Kantsii kyllä jatkaa tuota ettei lopu kokonaan. Kehu vaikka jotain miehestäsi mikä on totta eikä keksittyä. Meillä puhutaan paljon vaikka ikää on 45 v. Mutta me harrastetaan paljon naku rantoja ja siellä vähän tuhmuuksia niin siksi vaimon kanssa puhutaan paljon eri asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantsii kyllä jatkaa tuota ettei lopu kokonaan. Kehu vaikka jotain miehestäsi mikä on totta eikä keksittyä. Meillä puhutaan paljon vaikka ikää on 45 v. Mutta me harrastetaan paljon naku rantoja ja siellä vähän tuhmuuksia niin siksi vaimon kanssa puhutaan paljon eri asioista.
Jep, tää on joskus tosi turhauttavaa kun itse on niin avoin ja mikään ei ole tabu, mutta toinen on huono puhumaan. Eilen sanoin just hänelle, että hänen pakarat on pyöristyneet. Mikä on totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuttu meilläkään exän kanssa. Hänestä se oli vaivaannuttavaa, mutta nykyisen kanssa keskusteltiin paljonkin ennen kuin edes alettiin seurustelemaan tai edes naitiin. Kun alettiin seurustelemaan, sovittiin että seksistä ei kieltäydytä koskaan. 11v on nyt tämä lupaus pitänyt ja kyllä meillä se on vaimo, joka useammin tekee aloitteen. Tosin se joka pyytää, saa myös päättää "tyylin".
AP
Vai että seksistä ei saa koskaan kieltäytyä. Teillä seksi on sitten kai pelkkää panemista, johon ei tunteita sekoiteta.
Onko teillä ollut koskaan "raiskaus" tyyli käytössä?
Joo eilenkin huomasin että vaimo puristeli kovaa paksua aisaani selvästi mielissään ennen kuin aloin nuolemaan. En viitsinyt sanoa vielä mitään. Sitten seksin jälkeen totesin, kun alettiin jo kylittäin nukkumaan, minun käsi vaimo pillu päällä ja vaimon käsi enemmän tai vähemmän vieläkin turvoksissa olleen aisani päällä, että sillä on kohta seivästetty hänen pillua jo 50 vuotta. Vaimo siihen että niin on. Että sellainen keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tää on joskus tosi turhauttavaa kun itse on niin avoin ja mikään ei ole tabu, mutta toinen on huono puhumaan. Eilen sanoin just hänelle, että hänen pakarat on pyöristyneet. Mikä on totta!
Itse miehenä näkisin asian niin että itse seksihän on usein nopeasti ohi. Siksi joku tuollainen pikku tuhma harrastus mikä meilläkin on niin siinä on vähän pakkokin jutella asioista toisen kanssa. Ei välttämättä tuo meidän juttu sovi kaikille vaikka olen sitä mieltä että se parantaa seksiä erittäin runsaasti mutta voihan se olla joku muukin juttu mitä yhdessä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä elinikäinen parisuhde. Seksistä puhuttu avoimesti alusta lähtien, ennen tai jälkeen seksin ja muuten vain. Itse seksin aikana käytetty vain sanatonta viestintää, jos nyt sitä ei lasketa, että olen monesti kysynyt miten päin vaimo haluaa. Mutta itse orgasmien tuottaminen ollut mun vastuulla ja perustunut siihen, että minä olen vienyt ja vaimo vikissyt, eli olen aistinut ja lukenut vaimon reaktioista mitä hän on kaivannut milloinkin. Orgasmeista tai mistään varsinaisista tekniikoista, g-pisteen hieromisesta, nuolemisestä yms teksinistä jutuista ei ole keskustelu koskaan. Ei ole tarvinnut, enkä ole halunnut avata, ettei vaimo ala miettimään mitä milloinkin olen puuhannut ja miksi. Aina on toiminut, joten siksikään ei ole tarvinnut puuttua tekemisiin.
"Seksistä puhuttu avoimesti alusta lähtien".
No oletko sitten kertonut vaimollesi lainanneesi sen dildoa ja upotellut sitä perseesi ja harjoitellut kullin imemistä dildolla. Et ole. Et ole uskaltanut kertoa asiasta yhtään mitään. Pelkäät, että vaimosi leimaa sut piilohomoksi. Sellainen kyllä oikeasti oletkin. Aina puhuttu avoimesti. Täällä kyllä kerrot kaiken, mutta pidät vaimosi pimennossa. My ass.
"Mutta itse orgasmien tuottaminen ollut mun vastuulla ja perustunut siihen, että minä olen vienyt ja vaimo vikissyt".
Olet niin monesti väittänyt, että vaimosi on itse ottanut orkkunsa. Mutta jatka toki lässytystäsi. On sillä jo jonkin asteinen viihdearvo palstalla. Sun juttujen perusteella seksielämänne on ollut saman toistamista ja aivan yhtätoikkosta, kun kaikki sun juttusikin. Tämän tuloksena vaimosi ei enää saa orkkuja panemalla. Koska se muuten viimeiksi sai panemalla? Kysymys vailla vastausta...
Meillä jos laittaisin tuollaisen viestin vaimolle niin lukot olis vaihdettu kun saapuisin. Eli ei puhuta!