Miksi yleesäkään on ollut sukunimiä kuten Lerssi, Kakkinen tai Hyypiö? Ei ihme, että niistä halutaan eroon.
Mikä on saanut ottamaan alunperin tuollaisen nimen?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Jos nimi on l e r s s i, niin sitten pitää olla nimensä mittainen mies. Pituus mielellään 20cm pohjoispuolella.
Tämän vuoksi vaihdoin ja uusi sukunimeni on Pili.
Teini-iän haukkumanimestä ei ole päästy eroon vaan viranomaiset ovat nimenneet koko torpan asukkaat virallisesti, kun muut kyläläiset ovat kertoneet, että siellä asuu se Lerssi-Jorma joka heilutteli lerssiään kyläkoulun vintillä ja tuolla asuu Kakkis-Veikko, joka kakki housuunsa kinkereillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nimi on l e r s s i, niin sitten pitää olla nimensä mittainen mies. Pituus mielellään 20cm pohjoispuolella.
Itse olen tuntenut tuonnimisiä vain naisen. Esitätkö hänellekin jotain vaatimuksia?
Vierailija kirjoitti:
Lerssin Jorma on miehekäs mies.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos nimi on Jorma Lerssi. Sellainen nimittäin on ihan oikeasti olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Hyypiö on huuhkaja.
Ei vaan hyypiä on huuhkaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tuntenut tuonnimisiä vain naisen. Esitätkö hänellekin jotain vaatimuksia?
Iso klitoris tai mahtilerssin mentävä elin on löydyttävä.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ne on alunperin liikanimiä. Ne on annettu, ei otettu.
Miksi alapeukku, tuo on totta!
Sivistä itseäsi ja lue!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyypiö on huuhkaja.
Ei vaan hyypiä on huuhkaja.
Kumpikin on.
Ottamaan? Eihän niitä oteta, vaan tulevat perintönä. Jos isäsi sukunimi on vaikka Peräaukko, niin Peräaukko olet sitten sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Jorma Löysä-Lerssi olisi nimi missä on asennetta ja voimaantumista.
Varmasti olisi yhdistelmäsukunimi ja vaimo os. Löysä olisi jyrännyt Lerssin tohvelin alle ja aiheuttanut napakkuuden katoamisen.
Kaikki ne ei AINA olet tarkoittaneet samaa mitä nyt. Esim mies nimeltä Jorma Mällinen herättää huutonaurua mutta ei ole aina tarkoittanut sitä mitä nyt.