Uskallanko päästää parikymppisen tyttäreni yliopistoon? Ovatko opiskelijabileet hurjia?
Tytär on toistaiseksi ollut kiltti perhetyttö enkä halua, että lähtee mihinkään epämääräiseen mukaan. Yksi vaihtoehto voisi olla kotoa käsin opiskelu, mutta kun yliopisto sijaitsee 80 km:n päässä.
Kommentit (24)
Kyllä 20 v ylioppilastyttö pitää itsestään huolen.
Älä päästä tytärtäsi kotoa pois. Maailma, etenkin miehet, on kavala paikka ja vaaroja täynnä. Ainakin mun yliopistoaikaan 1970-luvulla olivat opiskelijabileet kyllä aika hurjia.
Tää on huono provo. Nyt vähän tsemppiä ja ryhtiä näihin
Oletko hänen edunvalvojansa vai miksei aikuinen päätä itse omista asioistaan?
0/5 tälläkin spämmäyskerralla. Keksi jotain uutta.
Älä päästä. Siellä turmeltuu sekä keho että mieli.
Taas tämä. Lopeta jo. Huono trolli. Ilmoitettu.
Tytär on täysi-ikäinen ja tekee itse omat päätöksensä. Sinun pitää vain hyväksyä tyttären päätös, kannustaa ja tukea häntä.
Vierailija kirjoitti:
Otetaan bileissä kullia pil luun ja pep puun. Ainiin ja suuhun.
Juuri niinkuin sinä ap teit tytärtäsi tehdessä.
Hauskaa kun jotkut ottavat tuon aloituksen ihan tosissaan.
Ei ne bileet mitään mutta me opettajat hoidellaan mielellään viattomia parikymppisiä. Aika moni on saanut opetusta työhuoneessani ja arvosanat on parantuneet huomattavasti.
Opiskelijabileet ovat nykyään orgioita, joten tulevasta vävyehdokkaasta ei usein ole mitään hajuakaan, ennen dna-testejä. Maksaa maltaita. Tytön opintotuet menevät helposti syyllisen löytämiseen.
Ei nainen tarvi korkeakoulutusta. Naiset ovat luontaisesti sopivampia hoitamaan kotia ja lapsia kuin luomaan uraa. Parempi että lähetät tyttäresi esimerkiksi sihteeriopistoon niin hän saa nopeasti ammatin joka ei ole liian vaativa ja hänellä on energiaa huolehtia viehättävydestään. Sitten kun hän löytää miehen ja saa lapsia hän voi jäädä kotiin ja elää seesteistä kotiäidin elämää.
Voisitko päästää tyttären pois kellarista, ei ole normaalia tuollainen.