Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sh ja mulle laitettu 10 päivän työputki

Vierailija
26.01.2007 |

Seuraavalle listalle oli laitettu 10 päivän työputki koska olin toivonut 2 vapaapäivää tietyille päiville. Nyt juuri takana 8 päivän työputki ja olen niin henkisesti kuollut, että en tiedä itkiskö vai nauraisko. Tiedän jo nyt etten tule tuota putkea jaksamaan ja että muutakaan vaihtoehtoa ei ole (risteily niinä vapaapäivinä ja jonkun ihme sääntöjen takia vapaat silleen laitettu muuten ja palkatonta ei tipu) joten mun on pakko ottaa pari päivää " omaa lomaa" eli sairaslomaa. Se sotii periaatteitani vastaan mutta EN JAKSA!! Olen määräaikainen ja tykkään kyllä työstäni ja haluaisin tuolla pysyä joten en viitsis mistään henkisistä syistä saikkua hakea. Toisaalta ällöttää valehdella

:( Ahdistaa kamalasti, mitä teen?????

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kannattaisi " sairastua" jotta kuulostaa uskottavalta?

Vierailija
2/10 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias olen, meillä kun on ihan tavallista, että jopa 11 päivää putkeen töitä. Ja äitini on sosionomi, lastenkodissa töissä ja heillä myös säännöllisesti 10-11 päivän putkia. Ilman toivevapaitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki järkevät ymmärtäisivät asian ja ainoastaan riistokapitalistit haukkuisivat.

Mutta ei, sh:t menee kuin lampaat narussa, tukee vielä lääkärien lakkoja, muttei vaadi itselleen mitään. En tajua.

Vierailija
4/10 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo ole yhtän outoa!! Niin kauan kuin päivät on eri kalenteriviikoilla eli pakollinen viikkolepo toteutuu voi noin laittaa ja usein tuleekin tuollaisia, jos on vapaatoiveita.

Siis sekä sh, lähäreillä, sossupuolen paikoissa...

Siis kun tietty määrä työpäiviä on tehtävä,niin kantis vähän miettiä miten vapaitaan pyytelee. Oma vika ja jos on pakollista menoa, niin tottakai niitä vapaita varten täytyy vähän puurtaakin!!! Olet aika alhainen,jos omien toiveidesi toteuttamisen aiheuttaman työputken takia jäät saikulle!!!

Vierailija
5/10 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Entinen alan ihminen

Vierailija
6/10 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei edes kone hyväksy, on eriasia jos teet ei suunnitellusti ja vapaaehtoisesti tuollaisia putkia

eli jos olet saanut tuollaisen lista käteesi niin meneppä se kädessä esim työpaikkasi luottamusmiehen puheille,

ei tosiaankaan voida teettää tuota, saa työnantajasi huomautukset aivan varmasti

ja moni käyttää truota ns ommoolommooo eli soittaa osastolle et on flunssa tms ja moni tekee niin tasaisin väliajoin joka listalla sallitun määrän, et siihen on menty valitettavasti

Vierailija
7/10 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos vaikka tällä viikolla on ma ja ti vapaat, ni sitten voi olla seuraavan viikon lauantaihin asti työtä. Sh-listoja tehnyt olen minäkin, en toesin tuollaisia. JOs itse toivoo tiettyä vapaata, ni voi käydä noin

Vierailija
8/10 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä luulet, että ne sun risteilypäivät olisi pitänyt ottaa? Vai oisko sulle kuulunut pari ylimääräistä vapaata kun menet laivalle?

Vierailija
9/10 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yleensä meillä viikonloput vapaat ja olen toivonut vapaaksi ma ja ti joten siitä tulee 4 päivää vapaata. Seuraava vkl on töitä ja ne 2 jäljelle jäänyttä vapaata on viikonloppuna eli eihän siinä jää jäljelle vapaata enempää koska 4 menee viikonloppuihin ja 2 niihin toivomiini päiviin. Meillä täytyy aina tehdä koko vkl, ei voi tehdä esim. pelkkää lauantaita.

Vierailija
10/10 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt vaan tajunnut, että tulee tuommoinen putki. Olisin voinut vaikka päivän ottaa palkatonta tai jotain jos olisin tajunnut. En nyt tässä syytäkään muita kun itseäni mutta siis edelleen ahdistaa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme