Onko muita joilla ei ole erikseen mitään kesähousuja?!
Minä kuljen vaan farkuilla kesän läpi. Ihan turhaa ostaa erikseen kesähousuja!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sortsit ole mukavammat helteellä?
Kaikki eivät tykkää syystä tai toisesta. Nuorempana kuljin itsekin kesäisinkin lähinnä farkuissa, tavallisissa housuissa ja oli kai muutamia pellavahousuja.
Pitkät housut ja pitkät paidat suojaa palamiselta sekä punkeilta. Jos taivaalta alkaa tulla kaatamalla vettä, sitten vaan kevyt-sadetakki esiin repusta ja päivä jatkuu missä vaan. Parhaat materiaalit on puuvilla ja aito pellava. Pellavana myydään nykyään myös kankaita, jotka ei varmasti ole aitoa pellavaa, koska hiostaa sootanasti.
Luulin vielä joku vuosi sitten, että kesällä pitää olla ohuempaa vaateeta, että pystyy olemaan. Menin sitten työhön, jossa oli vaatetusvaatimus. Yllättävän hyvin sitä on kesät menneet nahkasaappaissa ja kunnolla vaattetettuna. Se on asenteesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto. Farkut helteellä
Puuvillahan on vilpoisaa.
Mulla on caprit ja myös farkkucaprit. Niillä pääsee pitkälle. Lisäksi etelän lomilla käytän kangasshortseja, jotka on kevyet ja polveen saakka.
Vierailija kirjoitti:
En ole vuosiin käyttänyt farkkuja, ja kun olen yläkoulussa töissä, niin jännä on ollut huomata, ettei nuorisokaan niitä juuri käytä. Hyvin harva käyttää.
Mistä sinä tiedät, mitä ne kesällä käyttää.
Mulla on vuodesta toiseen sama kesähousuarkisto, jonka kaivan säiden lämmetessä esiin, capreja, pitkähkölahkeisia sortseja, kevyempää kangasta kuin talvihousut.
En ole vielä niin täti, että oliso tarvetta hommata mitään kesähousuja...
On, koska farkut on helteellä ihan kamalat. Varsinkin mustat farkut.
Kaikki eivät tykkää syystä tai toisesta. Nuorempana kuljin itsekin kesäisinkin lähinnä farkuissa, tavallisissa housuissa ja oli kai muutamia pellavahousuja.