Onko muita joilla ei ole erikseen mitään kesähousuja?!
Minä kuljen vaan farkuilla kesän läpi. Ihan turhaa ostaa erikseen kesähousuja!
Kommentit (30)
Ei ole kuin mekkoja. No pyöräilyyn kyllä shortsit.
Mullakin on juuri pellavahousut jalassa, pitäisi mennä postiin vielä tälle illalle
Itsekin kuljen kesät talvet farkuilla. Kesäisin sentään käytän toppeja ja tavalliset sukat vaihtuvat nilkkasukkiin. Lahkeet ovat aavistuksen verran liian lyhyet minkä vuoksi en kehtaa käyttää kesäisin normaaleja sukkia. Onneksi syksyllä ja talvella kesäkengät vaihtuu saapasmalliin joten nilkat suojatuu sekä sukkien kuin myös kenkien varren kanssa
Eikö sortsit ole mukavammat helteellä?
On kolmet leggingsit, yhdet shortsit ja yhdet farkujegginsit. Paino noussut 10kg viime kesästä joten olen hankkinut nämä tänä keväänä. Lisäksi ostin pellavapaidan ja kaksi tunikaa sekä kolme t-paitaa.
Mulla ei ole kesävaatteita lainkaan. Vähän on hankalaa ja tuskaisen kuuma takki päällä.
Mulla on kesäksi muutamat pellava ja puuvillahousut. Talvella käytän paksuja farkkuja.
Housuja löytyy vaikka mitä. Löytyy ostohousut joka ostokselle erikseen.
Samat puuvillahousut kesät talvet. Toki unohdin pestä nyt vuoden vaihteessa. Onko siitä jo 5kk. Aika rientää.
Oli vielä joskus 3 kymppisenä. Enää ei jaksa kinnostaa vaan samoilla housuilla mennää vuodeajasta riippumatta.
N.51v.
Ihanat pellavahousut on.
Lisäksi jotkut caprit ja toki shortseja.
En ole vuosiin käyttänyt farkkuja, ja kun olen yläkoulussa töissä, niin jännä on ollut huomata, ettei nuorisokaan niitä juuri käytä. Hyvin harva käyttää.
Minulla ei ole. Käytän hameita ympäri vuoden.
On mulla parit kesähousut, mutta en käytä niitä koskaan, vaan aina farkkuja. Käännän vaan lahkeita ylös. Oikein kuumalla helteellä (28+) saatan laittaa shortsit, eli käytännössä en juuri koskaan, koska ei Suomessa ole niin kuumia säitä.
Ei ole kesähousuja ja ainoat shortsit meni aamulla rikki. Mulla on nyt vaan urheilulegginsejä, urheiluhame ja yksi hame. Miehet huom: Nyt näkee hame päällä ainakin muutaman päivän.
Joo ihan turhaa. Samalla toppatakillakin vaan kesät talvet.
Vierailija kirjoitti:
En ole vuosiin käyttänyt farkkuja, ja kun olen yläkoulussa töissä, niin jännä on ollut huomata, ettei nuorisokaan niitä juuri käytä. Hyvin harva käyttää.
Kyllä täälläpäin näkyy nuorisolla farkkuja aika paljonkin.
No, pari vuotta sitten ostin kesähousuja.