Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Innokas viestittelijämies, tykkäisitkö itse?

Vierailija
24.05.2024 |

Ollaan siis tunnettu aika vähän aikaa, alle kuukausi. Viestittely sitten asettunut suunnilleen siihen että jatkuva keskustelu käynnissä, ei siis mitään aamun kuulumisia tms vaan vaihdellaan kokemuksia, mielipiteitä, lempijuttuja, paikkakunnan esittelyjä, ruokaohjeita :) pääosin aika asiapitoista. Yleensä tahti ollut vastavuoroinen mutta nyt olen alkanut huomata että hän saattaa ehtiä laitella mulle parikin viestiä ennen kuin ehdin vastata ensimmäiseenkään.

Pitkä välimatka joten mitään tapaamisia ei tule kysymykseen vielä pitkäään aikaan jos jolloinkaan, ei olla nähty/soiteltu. Kuvat näkee profiilissa.

Olisiko sulle ok toisen innokkuus?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tutustuin erääseen yli 1000 km:n päässä asuneeseen mieshenkilöön ja vähän samoin viestiteltiin alusta asti paljon. Hän muutti jossain vaiheessa Suomeen ja ollaan tavattu aina silloin tällöin. 

Ei kaikki ole huijareita. Minunkin tuttavamies maksaa aina omat kulunsa (ja yrittää maksaa joskus minunkin kahveja yms.). Ei ole koskaan ahdistellut tai käyttäytynyt loukkaavasti ja on ihan normaali työssäkäyvä heppu.

Ollaan siis ihan vaan kavereita ja kummallekin asia ok.

Vierailija
42/46 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tutustuin erääseen yli 1000 km:n päässä asuneeseen mieshenkilöön ja vähän samoin viestiteltiin alusta asti paljon. Hän muutti jossain vaiheessa Suomeen ja ollaan tavattu aina silloin tällöin. 

Ei kaikki ole huijareita. Minunkin tuttavamies maksaa aina omat kulunsa (ja yrittää maksaa joskus minunkin kahveja yms.). Ei ole koskaan ahdistellut tai käyttäytynyt loukkaavasti ja on ihan normaali työssäkäyvä heppu.

Ollaan siis ihan vaan kavereita ja kummallekin asia ok.

Tietenkään kaikki ei ole, mutta niitä on paljon ja ne on todella uskottavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita nyt kuitenkin videopuhelu ja älä ole vain kuvien  varassa. Taitavia identiteettivarkaita on paljon.

Vierailija
44/46 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei ole mistään kehitysmaasta, jolloin ukko on rahan perässä. 

Ei ole kehitysmaa ja ihan todella on siitä maasta ja kaupungista mistä sanookin. Ihan avoimesti kertoo sellaisia asioita joita ei-paikallinen ei tietäisi. Tiedän työpaikankin, löytyy siis ihan niiden sivuilta sama kaveri jne. Hän ihmetteli että ai minä olenkin todellinen henkilö :D

Noin kaverikin sanoi, mutta niin vaan oli huijari,  Ooi kyllä kaverille äärettömän kova kolaus. Kaveri sai sitten yhteyden siihen oikeaan henkilöön ja ilmoitti tälle, että hänen kuviaan ja elämää käytetään huijauksessa 

Vierailija
45/46 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on aina epäilyttävää, jos joku haluaa kovasti tutustua netissä ja pitää aktiivisesti yhteyttä, mutta ei halua ottaa videopuhelua. Tosin videopuhelunkin voi feikata tekoälyn avulla.

Vierailija
46/46 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, se on aina epäilyttävää, jos joku haluaa kovasti tutustua netissä ja pitää aktiivisesti yhteyttä, mutta ei halua ottaa videopuhelua. Tosin videopuhelunkin voi feikata tekoälyn avulla.

Minä itse olen se joka ei halua puhua videopuhelua niin miksi ihmeessä lähtisin ehdottamaankaan moista :D Ap siis sattumalta lukemassa taas näitä neuvoja. Olen siis huijari itse? Eikö teillä muilla ole ollut mitään suhteita koskaan ulkomaalaisiin, siis jo ihan lapsena kirjekavereita, kaupantekoa tai muuta tuttavuutta vaikka neulontavinkkejä jakaen kun olette noin epäileväisiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi