Innokas viestittelijämies, tykkäisitkö itse?
Ollaan siis tunnettu aika vähän aikaa, alle kuukausi. Viestittely sitten asettunut suunnilleen siihen että jatkuva keskustelu käynnissä, ei siis mitään aamun kuulumisia tms vaan vaihdellaan kokemuksia, mielipiteitä, lempijuttuja, paikkakunnan esittelyjä, ruokaohjeita :) pääosin aika asiapitoista. Yleensä tahti ollut vastavuoroinen mutta nyt olen alkanut huomata että hän saattaa ehtiä laitella mulle parikin viestiä ennen kuin ehdin vastata ensimmäiseenkään.
Pitkä välimatka joten mitään tapaamisia ei tule kysymykseen vielä pitkäään aikaan jos jolloinkaan, ei olla nähty/soiteltu. Kuvat näkee profiilissa.
Olisiko sulle ok toisen innokkuus?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Onpa harvinaisen surkeat kommunikaatiotaidot pojalla, poista osuma.
Kyllä musta toi aihepiiri on ihan fine mutta voisi odotella mun vastaviestejä vähän kauemmin...
Kuinka jaksatte viestitellä noinkin pitkään tapaamatta livenä pitkään aikaan tai ehkei koskaan? Itse en kyllä jaksaisi kun en etsi pelkkää kirjeenvaihtoseuraa. Mielellään samalle viikolle tapaaminen ja siitä tietää halutaanko tavata vielä uudestaankin
Riippuu onko kiinnostunut sinun vastauksistasi? Minua häiritsee, kun ei osata vasta keskustella ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka jaksatte viestitellä noinkin pitkään tapaamatta livenä pitkään aikaan tai ehkei koskaan? Itse en kyllä jaksaisi kun en etsi pelkkää kirjeenvaihtoseuraa. Mielellään samalle viikolle tapaaminen ja siitä tietää halutaanko tavata vielä uudestaankin
No voihan sitä olla puhtaasti kirjekaverikin vuosikaudet? Ei asuta samassa maassa niin ei tässä nyt heti olla juoksemassa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko kiinnostunut sinun vastauksistasi? Minua häiritsee, kun ei osata vasta keskustella ollenkaan.
Joo kyllä meillä on musta hyvä keskusteluyhteys, siis että kommentoidaan toistemme juttuja ja aihepiiri leviää siitä molempia kiinnostavaan suuntaan ihan luontevasti. Ei ole tullut vielä kertaakaan sellaista pakkopullamaista hyvää yötä, huomenta meininkiä mistä tykkään.
Viestintähän on hyvässä suhteessa aivan keskeistä. Ja yllättävän moni mies ei sitä hallitse.
Soittaisin kyllä videopuhelun. Jos toinen on livenä aivan tollo ja kuvat vanhoja niin selviäisi tuossa edes vähän.
Vierailija kirjoitti:
Soittaisin kyllä videopuhelun. Jos toinen on livenä aivan tollo ja kuvat vanhoja niin selviäisi tuossa edes vähän.
En mä uskalla sille mitään puhua :D
Innokkuus on mielestäni tuollaisessa tilanteessa ehdottomasti positiivinen asia, kun kiinnostus kuitenkin on molemminpuolista. Toki sitten tulee paineita itse tapaamiseen, kun ei halua olla hänelle pettymys. Näin varsinkin jos keskustelu jatkuu viikkoja. On tapahtunut minullekin että sovelluksen kautta oli aivan ihanaa höpötellä (olettaakseni molemmin puolin), mutta tosielämässä ei toisen osapuolen mielestä ollutkaan tarvittavaa kemiaa. Kaikki se mitä oli aiemmin ollut pyyhkiytyi pois tuosta vaan. Vinkkinä siis ihmisille, tavatkaa ja äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Itsestäni on aika tylsää tavata ihan randomilla tyyppejä, joista ei yhtään tiedä kiinnostaako. Menisi tosi paljon aikaa noihin tapaamisiin ilman karsintaviestittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Ilman vaatteita jalat harallaan molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Viestintähän on hyvässä suhteessa aivan keskeistä. Ja yllättävän moni mies ei sitä hallitse.
Eikä nainen. Osa vastaa yhdellä sanalla usein. Ei mitään vastavuoroista koskaan. Ei aloitteellisuutta. Itse tykkään kommunikoida ,mutta usein käy niin,että vastapuoli ei tykkää juurikaan kommunikoida. En mä ainakaan pysty tutustumaan ajatuksia lukemalla kehenkään. Kyllä pitää olla vuorovaikutteisia kommunikointia. Enkä ymmärrä joidenkin hiljentymistä päiväksi tai useaksi ilman mitään syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynnys nousee vaan ajan kanssa. Joko puhut tai unohdat koko jutun. Sitä paitsi suuri osa noista ulkomaalaisista yhteydenotoista tulee huijausprofiileilta.
Vierailija kirjoitti:
Usein tuollaiset viestittelijäsanasepot paljastuvat livenä vähän reppanoiksi mitä sosiaalisiin taitoihin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynnys nousee vaan ajan kanssa. Joko puhut tai unohdat koko jutun. Sitä paitsi suuri osa noista ulkomaalaisista yhteydenotoista tulee huijausprofiileilta.
Ollaan jo sen verran tutustuttu ettei kukaan kyllä huijaisi näitä asioita mitä tässä tullut esiin. Eikä ole rahaakaan pyytänyt! Enkä edes tiedä ollaanko tässä mitenkään tosissaan, vaatisi oikeasti paljon rahaa ja vaivaa jos ruvettaisiin puuhaamaan tapaamista niin eipä tuollaisella soittelullakaan mitenkään kiire ole kun tutustutaan vasta.
Ei ole koskaan tippaakaan kiinnostanut tutustua keneenkään viesteillä.
Naamatusten tai ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan jo sen verran tutustuttu ettei kukaan kyllä huijaisi näitä asioita mitä tässä tullut esiin. Eikä ole rahaakaan pyytänyt! Enkä edes tiedä ollaanko tässä mitenkään tosissaan, vaatisi oikeasti paljon rahaa ja vaivaa jos ruvettaisiin puuhaamaan tapaamista niin eipä tuollaisella soittelullakaan mitenkään kiire ole kun tutustutaan vasta.
Ai se on siis ulkomaalainen 🤣 Luulin että on jossain 300km päässä Suomessa. Onnea vaan, voihan sitä noinkin elämänsä käyttää
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai s
Elämänsä käyttää? Ei mulla ole tapana ripustautua miehiin, kyllä sitten jotain tapahtuu jos ja kun on tapahtuakseen. Elän ihan omaa elämää siinä samalla, juurihan kerroin etten edes ehdi vastailla sen kaikkiin viesteihin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette "tunteneet" alle kuukauden! Ei tietenkään vielä ole rahaa pyytänyt. Tuo jatkuva viestittely on vain keino saada sinut "verkkoon" pahemmin ja pahemmin ja sitten vasta alkaa rahapyynnöt. Ja noilla huijareilla just ei ole koskaan kiirettä soittelemaan koska eivät ole todellakaan niitä ihmisiä, kenen profiilikuvia käyttävät. Esim. tietyille maille ominainen murre paljastuisi heti.
Onpa harvinaisen surkeat kommunikaatiotaidot pojalla, poista osuma.