Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla hajoaa pää!!!!!!

Vierailija
26.01.2007 |

Mä en saa enää edes vessassa käydä ilman että toinen muksuista roikkuu lahkeessa!! :O Kävin äsken keittiössä niin molemmat muksut seuraa varjona perässä ja kun palasin sekunnin päästä takaisin niin varjot perässä! Mä haluan olla edes puoli tuntia rauhassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vaikka rakastankin lapsiani yli kaiken niin inhimillinen olento minäkin olen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä saat sen 12 tuntia omaa aikaa.

Vierailija
2/3 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun oli ruokatunti niin sai syödä aterian ilman että tarvitsi nostaa pyllyä 100 kertaa penkistä. Taas tässä varjo-vaiheessa menossa. Nyt osaa ottaa etäisyyttä. Esikoiselle tuli eskarihaku paperit. Pienin kärsii kamalasta eroahdistuksesta. Nyt tajuaa kuinka nopeasti tämä aika menee. Ne roikkuu lahkeessa vain hetken! Siitä huolimatta paljon voimia ja jaksamista. Itse sorrun myös valvomaan koska kun koko perhe nukkuu niin silloin on oma hiljainen aikani. Se on ihanaa vaikkakin aamulla on silmät ristissä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä menee jo ihan rutiinilla että käydään kaikki päivisin samaan aikaan vessassa, käyn itse ja 2v käy potalla ja vaihdan vaipan 7kk vauvalle. Illalla sitten kun mies on kotona, toivoisin pääseväni ihan rauhassa vessaan yksin ;)

Mulla on päivässä korkeintaan 1/2-1 tuntia omaa aikaa, JOS molemmat lapset sattuu nukkumaan yhtäaikaa. Silloin keitän kupin kahvia ja istahdan tähän koneelle. Tällä hetkellä mies on laittamassa esikoista nukkumaan ja kuopus on mulla tässä tissillä torkkumassa, joten kai tämäkin voidaan laske " omaksi ajaksi" .

Mutta kaipaisin minäkin enemmän omaa aikaa!