Bralette. Vaikea löytää hyviä jos on hoikka mutta isompikuppinen
Suosittele hyviä jos olet onnistunut löytämään? Ja vielä jos olisi ei toppi-mallinen eli rinnat erotteleva pitää olla. Lumingeriella ei ole hyviä, olen testannut silmää miellyttävät ja oli istuvuusongelmia. Mitään älyttömän tukevia en kaipaa, kotoiluliiveiksi.
Ja sille pervopäivystäjälle joka näihin rintaliiviketjuihin yleensä aina vastaa muutaman minuutin sisään sanon jo valmiiksi; ei, en laita kuvia.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Entäs urheiluliivit?
Liian "rankkoja" = umpinaisia ja puristavia. Haluan kevyet kotoiluliivit.
Ei liivejä tarvi ollenkaan. Free nipple!
Vierailija kirjoitti:
Ei liivejä tarvi ollenkaan. Free nipple!
No sitten voi unohtaa kaikenlaisen liikunnan. Kuvittele itse harrastavasi juoksua ilman housuja niin, että sinulla on siellä jalkovälissä sen katkaravun sijaan puolen metrin letku ja omenan kokoiset pallit.
Changelta olen löytänyt kivat. Mulle sopii kyllä Lumingerieltä myös parit eli Curvy Caten ja Parfaitin braletet. Käytän noita lähinnä pelkästään kotoillessa, mun isot rinnat tarvii enemmän tukea näyttääkseen siedettäviltä.
Lindexiltä saa ihan hyviä kohtuuhintaan. Oma kuppikoko on oltava hyvin tiedossa koska valitettavasti liivit joutuu hankkimaan netistä. Liikkeissä ei ole isompia kuppikokoja (75E kokoni)
Jos tarkoitat kaarituettomia liivejä niin Dorinalta löysin itse hyvät valkoiset perusliivit. Sopivan napakat. Malkin nimeä ei kyllä ole tallessa, noita on mm Tokmannilla (ei ehkä enää just tuota mallia). Ja alesta voi löytää halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Changelta olen löytänyt kivat. Mulle sopii kyllä Lumingerieltä myös parit eli Curvy Caten ja Parfaitin braletet. Käytän noita lähinnä pelkästään kotoillessa, mun isot rinnat tarvii enemmän tukea näyttääkseen siedettäviltä.
Just noiden CC ja Parfaitin braletteja testasin Lumingeriesta eikä kumpikaan ollut hyvä (lace daze ja dalis mallit). Parfaitin Mia-malli olisi muuten kiva mutta inhoan long line-mallisia.
Minulla Lumingerien ADRIANA-BRALETTE BLACK, koko 65G, toimii.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat kaarituettomia liivejä niin Dorinalta löysin itse hyvät valkoiset perusliivit. Sopivan napakat. Malkin nimeä ei kyllä ole tallessa, noita on mm Tokmannilla (ei ehkä enää just tuota mallia). Ja alesta voi löytää halvalla.
Ei ole dorinalla kokoja. Valitettavasti ne koot skaalautuvat noissa yleensä niin, että jos valitsee ison koon niin sitten se ympäryskin on todella iso. Ja silti kuppi ei ole yleensä tarpeeksi syvä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla Lumingerien ADRIANA-BRALETTE BLACK, koko 65G, toimii.
Tuota katselin mutta bratabase-arvostelujen ja kuvien perusteella ei erottele tarpeeksi.
Bralette ei ole isorintaisten malli.
Vierailija kirjoitti:
Miksei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei olisi.
Koska ei tue tarpeeksi.
Harhauttava otsikko, jossa puhutaan kuppien koosta, vaikka kyse oli tisseistä. Poistoon ja ilmiannettu.