Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beavers-farkkuja korvaamaan

Vierailija
23.05.2024 |

Muistaako kukaan Beavers-merkkisiä farkkuja? Tai MicMaceja? Saako mistään enää hyviä suomalaiselle vartalolle sopivia farkkuja? Mun koko elämän parhaat farkut oli Beaversin Doris-farkut. Käytin ne ihan loppuun. Nyyh! 😢 ikävä on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen vartalolle on hyviä malleja Mac, Lee Cooper ja Lee farkuissa.

Vierailija
2/6 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muistaa, monet beaversit kulutettu. Ikaävää kun kaikki hyvät suomalaiset merkit lopettaneet.

Muitakin farkkumerkkejä oli, muistatteko te nimiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Wranglerit suomalaisia?

Vierailija
4/6 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nämä jotain miesten vai naisten farkkuja? Tommosia en ole ikinä kuullutkaan?

Vierailija
5/6 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Pallopää-mies tämän ketjun Ap? Voitko kertoa minkälainen on SUOMALAINEN VARTALO? Nevör höörd!!! Onks sulla semmonen? Saammeko sit kuulla että mimmonen? Voitas ostaa samanlaiset farkut jos olis suomalainen vartalo.

Vierailija
6/6 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

James

Mattisen teollisuus teki Heinolassa -70 luvulla. Mulla on muutamat Uus-Jamekset, missä lie tehty, ohuet, joustavat... vain takataskujen tikkaus sana ja punanen logo

Oi, mullakin oli Dorikset. Sit kun J.Karjalainen teki Doris-kipaleen mua kutsuttiin lähipiirissä nimellä Doris (olin reissunainen) ja sain Doris-keksejä tuliaiseksi(inhosin😠)

Sit löysin --90 luvulla ihanat beessit Lee Cooperit, se semmonen pitkä sivutasku reidessä, pidin nekin puhki

En vaan löydä kivoja farkkuja enää, lappuhaalaritkin tilasin Ruotsista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi