Yksityiset psykiatrit jo 300e/h
Oma psykiatrini sanoi että nykyisin yksityisillä jo tällaisia tuntihintoja. Mulla itellä on vielä 250e/h. Pidin sitäkin kalliina, mutta koska hyvän psykiatrin löytäminen ei ole lainkaan yksinkertaista, niin olen sitten ajatellut että olkoon noinkin korkea hinta.
Kommentit (11)
Jep. Julkiselle ei pääse, ja yksityiset rahastavat tolkuttomasti. En jaksa. Käytännössä jätin kaiken lääkityksen, ja olen vaikea-asteisesta masennuksestani sänkykuntoinen. Syöminen ei suju, missään en käy, ketään en tapaa. Vaan en ole ainoa laatuani tässä pahoinvointiyhteiskunnassa.
kävin pari vuotta sitten psykistrin luona mehiläisellä silloin maksoi 180e tunti.
Ei nyt tuollaisia summia kannata maksaa vaan sen takia, että tapaa jonkun, että voi vain jutella jonkun kanssa. Kyllä juttuseuraa löytää vaikka baarista, seurakunnista, harrastuspiireistä.
Raha on tärkeämpää kuin mikään muu. Ihmisellä ei ole mitään arvoa
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt tuollaisia summia kannata maksaa vaan sen takia, että tapaa jonkun, että voi vain jutella jonkun kanssa. Kyllä juttuseuraa löytää vaikka baarista, seurakunnista, harrastuspiireistä.
Ei todellakaan. Mutta kun pitäisi saada lääkitys invalidisoivaan sairauteen ja sen seuranta/mahdolliset muutokset. B-lausunto. Terapiaa. Kaikki tuo pitää hakuvaiheessa hoitaa psykiatrin kautta.
Näytti olevan Tampereella 313 e Terveystalossa
Vierailija kirjoitti:
Raha on tärkeämpää kuin mikään muu. Ihmisellä ei ole mitään arvoa
Kapitalismi on aika varjoinen demoni. Se ei tunnusta ihmisarvoa ilman hinnoilteltavaa hyötyä.
Psykiatrin työtä ei vi tehdä 8 tuntia päivässä. Se on psyykkisesti niin vaativaa.
Terveystalossa näyttää joku pyytävät 375 e tunti! Hämeenlinnassa.
Jonkin muun erikoisalan lääkärillä tuntiin saattaa sisältyä 3 tai 4 potilasaikaa, joista tuntipalkkio on moninkertainen. Totean tämän vain tuodakseni esiin sen näkökulman, että keskimäärin psykiatrien laskutus aikayksikköä kohden on erikoisaloista matalin.
Sosialismissa saisit ilmaiseksi.