Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puute nautinnosta kyllästyttää

Vierailija
22.05.2024 |

Olen nelikymppinen nainen, pitkässä suhteessa. Seksissä oli pitkä kuivempi jakso, nyt haluan taas. Olen joutunut nyt vonkaamaan, aiemmin valitettiin minun vähäisistä haluista. Mieheni tietää mistä nautin, kuinka saan varmasti. Ei vaan taida olla kiinnostunut tekemään niitä juttuja.

Viime yönä teki aloitteen (jee!), mutta ottikin sitten tarvitsemansa ja homma oli siinä. Nautin kyllä panosta, mutten kerennyt kuin lämmitä kunnolla. Lopputulemana minä superkiimassa ja hän tahtoi jo nukkua.

Nyt olen yksin kotona vapaapaivällä, kahteen kertaan itseni tyydyttäneenä makoilen sängyssä. Se ei vaan ole sama kuin makoilla saaneena kunnollisen, pitkän ja hikisen nainnin jälkeen. Kurjaa, puhumisesta ei tunnu olevan apua. 

Onko kukaan saanut tällaista jollain ratkeamaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla kuule niin että sinun aikaisempi haluttomuuteei on vaikuttanut miehesi halukkuuteen? Kannattaisi ehkä keskustella asiasta. 

voin kertoa omasta kokemuksesta, että minulla oli vaimon kanssa pidempi kuiva kausi jolloin vaimo ei halunnut ja se teki minun itsetunnolle tosi pahasti hallaa ja menetin myös haluni siinä yhteydessä häntä kohtaan. Vaimon halut palasivat, mutta minulta ne olivat hävinneet vaimon aikaisemman haluttomuuden vuoksi. Kesti varmaan vuoden ennen kuin saatiin yhteinen sävel soimaan taas seksin suhteen.

summa summarum, parisuhteen osapuolten eripariselle halukkuus vaikuttaa pakostakin molempiin osapuoliin. Jos toinen on ollut pitkään haluton ja yhtäkkiä halut palaavat, ei se toinen välttämättä ole heti valmis. Oli kyseessä mies tai nainen. 

toivon että saatte asianne seksin saralla sujumaan, mutta suosittelen varautumaan siihen että se ei tapahdu silmänräpäyksessä. 

Vierailija
2/13 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla kuule niin että sinun aikaisempi haluttomuuteei on vaikuttanut miehesi halukkuuteen? Kannattaisi ehkä keskustella asiasta. 

voin kertoa omasta kokemuksesta, että minulla oli vaimon kanssa pidempi kuiva kausi jolloin vaimo ei halunnut ja se teki minun itsetunnolle tosi pahasti hallaa ja menetin myös haluni siinä yhteydessä häntä kohtaan. Vaimon halut palasivat, mutta minulta ne olivat hävinneet vaimon aikaisemman haluttomuuden vuoksi. Kesti varmaan vuoden ennen kuin saatiin yhteinen sävel soimaan taas seksin suhteen.

summa summarum, parisuhteen osapuolten eripariselle halukkuus vaikuttaa pakostakin molempiin osapuoliin. Jos toinen on ollut pitkään haluton ja yhtäkkiä halut palaavat, ei se toinen välttämättä ole heti valmis. Oli kyseessä mies tai nainen. 

toivon että saatte asianne seksin saralla sujumaan, mutta suosittelen varautumaan siihen että se ei tapahdu silmänräpäyksessä.&n

Miksi ihmiset eivät ymmärrä, että halun puute on kehon toimintaa. Se ei ole välttämättä tahallaan toisen dissaamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskustella. Kuten edellinen kirjoittaja sanoi, täytyy olla kärsivällinen, mutta selvästi välittää kumppanille omat ajatukset, toiveet ja odotukset. Muistan, kun sain vaimoni kiinni pettämisestä, meni varmaan puoli vuotta ennen kuin saatiin seksi rullaamaan. Päätetiin jatkaa, mutta oli pääkoppa niin sekaisin, ettei pystynyt handlaamaan uutta tilannetta, ja koettiin seksissä aina uusia takaiskuja, kunnes löydettiin taas tasapaino. Toisaalta saatiin samalla seksi selkeästi paremmaksi, kun kerrottiin ihan kaikki ajatuksemme toisillemme.

Vierailija
4/13 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toivon että saatte asianne seksin saralla sujumaan, mutta suosittelen varautumaan siihen että se ei tapahdu silmänräpäyksessä.&n

Voisi, ollaan puhuttukin, alkuun usein torjui, ymmärtääkseni jopa "kostoksi". Ei siis ilkeyttään, vaan siinäpä näät miltä tuntuu. Joo, paskaltahan se tuntuu. Eikä se oma haluttomuuskaan herkkua ollut.

Haluttomana aikana koetin kokonaan ilman seksiä, vastoin omaa tunnetta seksiin suostumista (joka ei ainakaan ollut hyvä, vastapuoli sai kyllä, mutta hyvä mieli ei jäänyt kenellekään) Jossain vaiheessa kokeiltiin aikatauluttaa niin, että tiesin että tänään seksi, muuna aikana ei joutunut tekemään kipeitä torjuntoja ja jännittämään ettei toinen lähesty. Itsestä tuntui hirveältä katsoa miten toinen osapuoli kärsii tilanteesta, mutta halun pakottaminenkaan ei onnaa.

Vierailija
5/13 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toivon että saatte asianne seksin saralla sujumaan, mutta suosittelen varautumaan

Ei ole välttämättä toisen dissaamista ei, eikä tuossa niin ole väitettykään mielestäni, mutta ihmisen fysiikka on kyllä mieleen yhteydessä ja jos toinen kokee tulleensa torjutuksi pitkään niin kyllä se vaikuttaa siihen fyysiseen haluamiseen. Vai tarkoitatko tosiaan että toisen osapuolen haluttomuus ei vaikuta toiseen osapuoleen mitenkään? 

Minulla oli valtavasti haluja hyvin pitkään vaikka puolisollani ei, mutta kyllä ne omat halut ropisivat pois pitkän kuivan kauden jälkeen.

Vierailija
6/13 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille muutamalle ihanalle vastaajalle rohkaisevista vastauksista. Ehkä se vielä..

Vierailija
7/13 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei niistä haluista ja seksistä voi puhua heti kun toinen alkaa karttamaan seksiä. Ensin katoaa läheisyys ja sitten seksis. Miksei reagoida ja keskustelle heti kun läheisyys ja toisen koskettelu alkaa kadota. Vaimo oli jossain lähellä neljää kymppiä, kun alkoi kolmen lapsen jälkeen yhtäkkiä karttamaan halauksiani ja läheisyyttä. Sitä en oltiin aina nukahdettu joka ilta niin, että oltiin lusikassa tai minä enemmän tai vähemmän kietoituneena vaimon kyljellä. Kun vaimo alkoi siirtymään toiselle puolen sänkyä nostin asian keskusteluun heti ja kyselin syytä läheisyyden karttamiseen. Vaimolla oli ilmeisesti ressiä ja muuten vaan kyllästymistä. Sanoi, että luuli, että haluan koko ajan seksiä edelleen. Sanoin että on halipula ja että halauksiin ja lähellä oloon pitää suostua, mutta se milloin on seksiä saa päättää itse omien halujen mukaan. Läheisyys palasi, sen mukaan vaimon seksihalut. Rentoutui selvästi, kun sai itse päättää seksikerran omien halujen mukaan. Halusi taas haluta ja sai hormonikorvaushoitoa alkaviin vaihdevuosivaivoihin. Oli heti taas kiinnostunut seksistä, joten 40v vanhana sai iltatähdenkin vaikka piti lekurin mukaan olla jo mahdotonta. Se koommin ei ole esiintynyt haluttomuutta kun vaimo saanut itse päättää ja säätää seksistä halujensa mukaan. Totta kai pitänyt myös huolen minun panetuksistani, kuten ennenkin. Siinä vierellä kiehnätessä ja kalun herkkyys vaimon hivelyihin on syttyttäneet tehokkaasti vaimon seksihalut. Kaikki naiset haluaa tuntea olevansa haluttuja.  Jos on paljon läheisyyttä, halauksia ja paikkojen hyväilyä housut jalassakin, niin kummasti se vain poikii seksihaluja. Puolituntia vaikka joka ilta kyljittäin hengittäen samaan tahtiin, aivan hiljaa ja nauttien vain läheisyydestä. Tekee hyvää kelle tahansa ja alkaa kummasti panettamaan. Ihmisetkään ei selviä arjesta ilman läheisyyttä ja rakkaan halauksia.

Vierailija
8/13 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä sexpoon. Sieltä saa hyvät ohjeet ja neuvot monisuhteisuuteen ja polyamoriaan. Toimii varmasti!

Vierailija
9/13 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen parisuhdeterapiaa

Vierailija
10/13 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas tilanne, että tuntuu, että mies ei enää osaa. Meillä oli 10v ihan hyvä seksielämä, mutta sitten alkoi alamäki. En edes oikein osaa selittää, mutta kosketus on liian kovakouraista, räpeltävää ja asennoistakin kelpaa enää 1 tai 2. Tuntuu, että hän on ajatuksissaan jossain ihan muualla eikä lue tilannetta tai minun reaktioitani ollenkaan. Seksi on alkanut inhottaa itseäni ja kun olen liian monta kertaa suostunut vastentahtoisesti niin inhotus vain kasvanut. Onko kellään kokemusta, että ihmisen taidot muuttuisivat pitkässä suhteessa huonompaan? Häpeän kirjoittaa tätä, mutta olisi kiva jos en olisi ainoa.

Vierailija
11/13 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas tilanne, että tuntuu, että mies ei enää osaa. Meillä oli 10v ihan hyvä seksielämä, mutta sitten alkoi alamäki. En edes oikein osaa selittää, mutta kosketus on liian kovakouraista, räpeltävää ja asennoistakin kelpaa enää 1 tai 2. Tuntuu, että hän on ajatuksissaan jossain ihan muualla eikä lue tilannetta tai minun reaktioitani ollenkaan. Seksi on alkanut inhottaa itseäni ja kun olen liian monta kertaa suostunut vastentahtoisesti niin inhotus vain kasvanut. Onko kellään kokemusta, että ihmisen taidot muuttuisivat pitkässä suhteessa huonompaan? Häpeän kirjoittaa tätä, mutta olisi kiva jos en olisi ainoa.

EI tuossa ole mitään häpeämistä. Miestä kiinnostaa selvästi joku muu, eikä enää keskity sinuun.Onko teilllä enää läheisyyttä ollenkaan ettekö osaa tai halua enää lukea toistenne toiveita ja haluja. Huonossa tapauksessa miehellä on joku toinen, oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
12/13 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei niistä haluista ja seksistä voi puhua heti kun toinen alkaa karttamaan seksiä. Ensin katoaa läheisyys ja sitten seksis. Miksei reagoida ja keskustelle heti kun läheisyys ja toisen koskettelu alkaa kadota. Vaimo oli jossain lähellä neljää kymppiä, kun alkoi kolmen lapsen jälkeen yhtäkkiä karttamaan halauksiani ja läheisyyttä. Sitä en oltiin aina nukahdettu joka ilta niin, että oltiin lusikassa tai minä enemmän tai vähemmän kietoituneena vaimon kyljellä. Kun vaimo alkoi siirtymään toiselle puolen sänkyä nostin asian keskusteluun heti ja kyselin syytä läheisyyden karttamiseen. Vaimolla oli ilmeisesti ressiä ja muuten vaan kyllästymistä. Sanoi, että luuli, että haluan koko ajan seksiä edelleen. Sanoin että on halipula ja että halauksiin ja lähellä oloon pitää suostua, mutta se milloin on seksiä saa päättää itse omien halujen mukaan. Läheisyys palasi, sen mukaan vaimon seksihalut. Rentoutui selvästi, kun sai itse päättää seksikerr

Siinäpä se, kun ois osannut heti tarttua, meinaa vaan jäädä klassisesti perhearjen sekaan, kunnes saattaa olla jo myöhäistä

Vierailija
13/13 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti vaan sanot miehelle, että hei, mä en ehtinyt mukaan ja pyydät auttamaan loppuun sormin/suulla/jollain muulla. Ei mies siitä voi pahastua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi