Mies petti kaksi vuotta sitten, kannattaako enää mennä testeihin?
Mies oli pettänyt minua kaksi vuotta sitten, sain tämänkin tietää vasta nyt. Oli kuulemma kumia käyttänyt. Nyt kun muistelen, niin mitään oireita ei minulla ole ollut tuona ajankohtana tai sen jälkeen. Eli onko tarpeellista mennä sukupuolitautitesteihin enää tässä vaiheessa?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sait tietää? Hyvin mahdollista ettei ollut vain yksi kerta.
Ja ehdottomasti kannattaa käydä testeissä.
Kyseinen daami otti minuun yhteyttä. Ilmeisesti oli kimpaantunut, kun mies ei vastaillut hänen yhteydenottoihinsa ja päätti kai sitten kostaa kertomalla minulle. Ja hyvin tarkasti kertoikin.
Mietin vain, että jos olen jonkin taudin saanut niin eikö se nyt parissa vuodessa olisi jo oireillut?
On se daami varmaan saanut mieheltäsi jossain vaiheessa myös paljasta kovaa kun on sitten suuttunut kun ei enää ole saanutkaan niin paljon kuin haluaisi. Kannattaa käydä testeissä.
Tämä. Aivan satavarmasti ei ole kyseessä vain yksi kerta kumin kanssa kuten miehesi väittää. Voit tosiaan laskeskella tuosta, että heillä on ollut suhde ainakin tuon pari vuotta, luultavasti pidempäänkin. Vastaus kysymyksessi, oman terveytesi vuoksi, mene testeihin.
Tottakai pitää mennä. Ainakin visvasyylä.
Testit ovat ilmaisia, luulen että myös hoidot. Ei ole yhtään hyvää syytä olla epätietoisuudessa.
Taudit voivat olla täysi oireettomia. Juuri ystävälläni löytyikin klamydia, ei ollut ollut yhtään mitään oireita.
Kävi testeissä koska epäili pitkään miehensä tekosia ja eipä tuossa enää mitkään selittelyt auta.
Sinullahan on jo varmuus pettämisestä, joten itseäsihän sinä nyt jo petät, jos et uskalla varmistaa, oletko saanut tauteja...
Älä usko miehesi puheisiin enää miltään osin. Kumia hän tuskin on käyttänyt, koska miehet nimenomaan ovat niitä, jotka vaativat paljaalla.
Ja ei tietenkään ole ainoa kerta. Jos niin olisi, miehesi olisi tunnontuskissaan itse jo aikaa sitten avautunut sinulle valtavasta virheestään. Ja olisit sen nähnytkin, miten kovin hän on tolaltaan.
Miehistä aika isolla osalla on näihin asioihin periaatteinaan kaksi luihua ajatusta: "Kerranhan täällä vain eletään" ja "Se mistäei tiedä ei satuta".
Me naiset ilemme usein hyvin sinisilmäisiä. Hyviä miehiä on olemassa myös, mutta hyvis/pahis suhdeluku miehissä on minun mielestäni tyystin toinen kuin naisissa.
On se daami varmaan saanut mieheltäsi jossain vaiheessa myös paljasta kovaa kun on sitten suuttunut kun ei enää ole saanutkaan niin paljon kuin haluaisi. Kannattaa käydä testeissä.