Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti kaksi vuotta sitten, kannattaako enää mennä testeihin?

Vierailija
21.05.2024 |

Mies oli pettänyt minua kaksi vuotta sitten, sain tämänkin tietää vasta nyt. Oli kuulemma kumia käyttänyt. Nyt kun muistelen, niin mitään oireita ei minulla ole ollut tuona ajankohtana tai sen jälkeen. Eli onko tarpeellista mennä sukupuolitautitesteihin enää tässä vaiheessa?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ukko paina vierasta jatkossakin, joten suosittelen testaamista kolmen kuukauden välein. 

Vierailija
2/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavainen ja ihana mies, kun on oikein kumia käyttänyt vierasta pannessaan. Pidä tuosta aarteesta kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ja pakottaisin miehen menemään myös. Ja ottaisin sen jälkeen eron.

Vierailija
4/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Lisäksi myös HIV testi.

Vierailija
5/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronatesti kannattaa ainakin tehdä.

Vierailija
6/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait tietää? Hyvin mahdollista ettei ollut vain yksi kerta.

Ja ehdottomasti kannattaa käydä testeissä.

Vierailija
7/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaavainen ja ihana mies, kun on oikein kumia käyttänyt vierasta pannessaan. Pidä tuosta aarteesta kiinni.

Jos kumia käyttää niin ei se ole pettämistä.

M62

Vierailija
8/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, unohdin erikseen mainita, että vastauksia vain kysymykseen, kiitos. Muut tähän tapaukseen liittyvät asiat ovat jo hoidossa ja prosessi etenee. Joten muilta osin ei ole tarpeen kommentoida.

Mutta toki, jos oma elämä on mitään sanomattoman tylsää, niin onhan se piristävää jos vähän pääsee jollekin naljailemaan. Onneksi teidän elämänne on niin ihanaa ja puhtoista ja omat ukkokullat niin luotettavia. Että tervetuloa vaan ruotimaan minun elämääni 🤣

-ap

Vierailija
9/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus sama. Olin saanut exältä klamydian ja kun luotin miehen sanaan niin enpä testeissä käynyt suhteen aikana.

Kun sain tietää niin tuo olikin tehnyt tuhoa sen verran, että oon hedelmätön.

Jospa et pidempään pohtisi, noilla voi olla aika kauaskantoiset seuraukset.

Vierailija
10/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa.

terv gynen polin sh

Vierailija
11/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes tarttuu vain kerran, eli anna olla.

T. Miehesi maksoi käteisellä.

Vierailija
12/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen daami otti minuun yhteyttä. Ilmeisesti oli kimpaantunut, kun mies ei vastaillut hänen yhteydenottoihinsa ja päätti kai sitten kostaa kertomalla minulle. Ja hyvin tarkasti kertoikin.

Mietin vain, että jos olen jonkin taudin saanut niin eikö se nyt parissa vuodessa olisi jo oireillut?

Vierailija
13/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa. Koronatesti myös ja raskaustesti.

Vierailija
14/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitauti voi olla vuosia oireettomana ja tehdä tuhojaan ilman, että tiedät siitä. Joten todellakin käyt testeissä. Olet myös saattanut altistua esim. HPV-virukselle, joka myöhemmin voi aiheuttaa kohdunkaulasyöpää, joten sinuna kävisin myös papakokeessa. 

Vierailija
15/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤬 " PERKELE"!

EI  kun jätä saatanan pertturi Heti b!!no tietysti testi on hyvä tehdä .

Vierailija
16/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, unohdin erikseen mainita, että vastauksia vain kysymykseen, kiitos. Muut tähän tapaukseen liittyvät asiat ovat jo hoidossa ja prosessi etenee. Joten muilta osin ei ole tarpeen kommentoida.

Mutta toki, jos oma elämä on mitään sanomattoman tylsää, niin onhan se piristävää jos vähän pääsee jollekin naljailemaan. Onneksi teidän elämänne on niin ihanaa ja puhtoista ja omat ukkokullat niin luotettavia. Että tervetuloa vaan ruotimaan minun elämääni 🤣

-ap

Muutin mieleni. Suosittelen, että jatkat miehesi kanssa. 

Vierailija
17/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen daami otti minuun yhteyttä. Ilmeisesti oli kimpaantunut, kun mies ei vastaillut hänen yhteydenottoihinsa ja päätti kai sitten kostaa kertomalla minulle. Ja hyvin tarkasti kertoikin.

Mietin vain, että jos olen jonkin taudin saanut niin eikö se nyt parissa vuodessa olisi jo oireillut?

Ei ne aina oireile. Testiin vaan.

Vierailija
18/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä tiedä ovatko missään väleissä nykyään, ainakaan aloituksen perusteella. Voi tarkoittaa exääkin, tuo "mies". Tai ovat vaikka eroamassa ja sai nyt tietää asian jostain syystä. Ja jos on kumia todellakin käyttänyt, niin miksi sitä ei voi sanoa? On ainakin yksi hyvä juttu mikä helpottaa. Asioista kun yleensä keskustellaan, ei ne jo tapahtuneet  jälkikäteen hysteerisesti huutamalla miksikään muutu.

Pettäminen on jo niin yleistä, että ainakin puolta tässäkin ketjussa ap:lle vittuilevaa petetään mennen, tullen ja palatessa. Se kilteinkin vässykkä osaa nykyään mennä vierasta hakemaan.

Vierailija
19/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa testata ainaki erossa asumista. Ehkä jopa avioeroa kannattaa testata.

Vierailija
20/44 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa testata ainaki erossa asumista. Ehkä jopa avioeroa kannattaa testata.

Onko jokin ongelma luetun ymmärtämisessä? Kysymys koski sukupuolitautitestejä. En pyytänyt parisuhdeneuvontaa, mutta tällä palstallahan tunnetusti p***kan saa pyytämättäkin.

-ap