Mitä mieltä asennosta takaapäin nainen mahallaan?
En naisena oikein tunne mitään kontallaan ollessa, mutta mahallaan ollessa saan joskus jopa orgasmin. Onko se miehelle minkälainen asento?
Minua kiihottaa tässä asennossa myös miehen huokailu korvaan.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Etupillusen kanssa huono asento.
Mun vaimo on myös etupilluinen, eikä ole pitkä kulli, mutta kun nainen aluksi nostaa persettä, että saa munan sisään, pystyy sitten hyvin puskemaan pakaroiden väliin, kun jalat on yhdessä. Minä tykkäsin tuntumasta, vaimoa ei samalla lailla innostanut. Penis osuu pillun etuseinään enemmän kuin lähärissä.
Vierailija kirjoitti:
Lempiasentoja. Paksu tyyny vaimon lantion alle ja jalat yhdessä. Pystyy vetämään pitkiä vetoja tiukkaan pilluun. Vaimokin tuntuu tykkäävän, nostelee lantiota kiimassa kullia vasten.
Minulle kanssa lempiasento kun voi panna kunnolla. Normaalissa kontillaan takaa pannessa pitää jatkuvasti varoa, ettei mene liian syvälle ja lauetessa usein sellainen kipu, jota en tiedä mistä johtuu.
Ei vain ole vaimon lempiasento kun siitä on niin vaikea selviytyä ilman sotkua ylös ja sehän on kamalinta. Aina kauhea valitus sotkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempiasentoja. Paksu tyyny vaimon lantion alle ja jalat yhdessä. Pystyy vetämään pitkiä vetoja tiukkaan pilluun. Vaimokin tuntuu tykkäävän, nostelee lantiota kiimassa kullia vasten.
Minulle kanssa lempiasento kun voi panna kunnolla. Normaalissa kontillaan takaa pannessa pitää jatkuvasti varoa, ettei mene liian syvälle ja lauetessa usein sellainen kipu, jota en tiedä mistä johtuu.
Ei vain ole vaimon lempiasento kun siitä on niin vaikea selviytyä ilman sotkua ylös ja sehän on kamalinta. Aina kauhea valitus sotkusta.
Kuka vaihtaa ja pesee lakanat teillä? Jos se on täysin vaimon homma, niin varmaan valittaakin.
Se on hyvä asento ja panen tyttöystävää usein niin ja laukean perseelle ja selälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo taas squirttaa aina, joten vaikka laitetaan pyyhe, on petari ja lakana märkä. Mutta kyllä ne siitä ammuksi kuivuu. Meillä ei valiteta sperman valumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vain ole vaimon lempiasento kun siitä on niin vaikea selviytyä ilman sotkua ylös ja sehän on kamalinta. Aina kauhea valitus sotkusta.Kuka vaihtaa ja pesee lakanat teillä? Jos se on täysin vaimon homma, niin varmaan valittaakin.
En tiedä onko vaimolla niin tiukka lypsypillu, vai pillun ominaisuus, kun en muista, että iso lastini olisi koskaan valunut vaimon noustessa lakanoille. Tai sitten kullini laskenut niin syvälle ettei ole ehtinyt valua. Jos jotan sotkua on tullut, niin siitä, että kullistani valunut napani päälle enkä ole pyyhkinut talouspaperilla ennen sängystä nousua tai vetänyt vahingossa peiton päälle.
Vierailija kirjoitti:
Näin meilläkin, ihan paras asento omasta mielestäni! T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin meilläkin, ihan paras asento omasta mielestäni! T. Nainen
Hyvältä näyttää ja tuntuu kun samalla kun asettuu hajareisin naisen reisien päälle ja saa nauttia katseella koholla olevasta lantiosta peppusta katseella nauttien siitä jatkaen sormet kosteaa vaginaa hyväillen ja asettaa kovana seisovan kalun pillun huulille upottaen sen hittaasti sisään märkään ja liukkaaseen pilluun.
M 42
Ei kiitos! Inhottavaa... tunnen itseni todellakin ihan joksikin oikeaksi eläimeksi... haluan nähdä partnerin kasvot ja tässä ei en näe yhtään mitään... yök! Onneksi luonto on tämän minulta täysin kieltänyt koska mieheni aina pitkiä ja minä tosi lyhyt eikä tämä oikein onnistu (enää). Toinen kielto on se että minulla on skolioosi joka ei kait näy ulospäin mitenkään noin vain, mutta kun tullut ikää niin ristiselkä muuttunut sellaiseksi että huutaisin hirveästä kivusta tässä asennossa... Monella ihmisellä on skolioosi.
Miksi näitä ei ole enemmän jotka sanovat suoraan että inhoavat sekä tätä asentoa että suuhun ottamista ja samat ihmiset inhoavat suutelemistakin, minkä minä taas nostan todella korkeaan arvoon koska sehän on aivan ihanaa jos osaa suudella kunnolla... mutta ihmiset eivät osaa... hampaiden tarttee vaan olla kunnossa... mutta jos ihmiset tykkää laitaa spermat suuhunsa niin miksi suu on heille jotenkin vähintään punainen vaate... Teillä on varmaan jättiläisten suutkin kun teille mahtuukin...
Kukaan ei varmaan tykkää tanssiakaan partnerinsa kanssa kotona tai ottaa yhteisen kylvyn ja vähän rakastellakin siellä kylvyssä vai teettekö tätä kaikkea niin usein ja arkisesti että se ei ole edes mainitsemisen arvoista vaan ainoastaan seksi takaapäin ja orgasminne? Missäköhän joku vika?
Ei ihme että en kelpaa kenellekään! Kiitos siitä!!!
Se olisi muuten todella hyvä, mutta vaimo sanoo, että selkä tulee kipeäksi.
Meillä tuo on yleisin asento puoliso tykkää pitää jalat auki, jolloin pääsee nostelee lantiolla vastaan.
Itselle taas parempi, kun puoliso pitää jalat enemmän yhdessä (ei kokonaan kiinni), omieni välissä. Pääsen olemaan itse pystyasennssa. Takaa päin on myös kiihottavaa kuiskia tuhmia puolison korvaan.
Puoliso tulee tässä asennossa useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi muuten todella hyvä, mutta vaimo sanoo, että selkä tulee kipeäksi.
Se korkea tyyny auttaa lantion alla niin naisen ei tarvitse nostaa pyllyä ylöspäin.
Hyvä tuo on miehellekin. Polvillaan hajareisin painan syvään ja samalla hyväilen naisen niskaa ja hartioita. Nainen laukeea poikkeksetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos! Inhottavaa... tunnen itseni todellakin ihan joksikin oikeaksi eläimeksi... haluan nähdä partnerin kasvot ja tässä ei en näe yhtään mitään... yök! Onneksi luonto on tämän minulta täysin kieltänyt koska mieheni aina pitkiä ja minä tosi lyhyt eikä tämä oikein onnistu (enää). Toinen kielto on se että minulla on skolioosi joka ei kait näy ulospäin mitenkään noin vain, mutta kun tullut ikää niin ristiselkä muuttunut sellaiseksi että huutaisin hirveästä kivusta tässä asennossa... Monella ihmisellä on skolioosi.
Miksi näitä ei ole enemmän jotka sanovat suoraan että inhoavat sekä tätä asentoa että suuhun ottamista ja samat ihmiset inhoavat suutelemistakin, minkä minä taas nostan todella korkeaan arvoon koska sehän on aivan ihanaa jos osaa suudella kunnolla... mutta ihmiset eivät osaa... hampaiden tarttee vaan olla kunnossa... mutta jos ihmiset tykkää laitaa spermat suuhunsa niin miksi suu on heille jotenkin vähintään p
Monet meistä tykkää muustakin kuin lähäristä. Seksi on kivaa kun se on monipuolista ja kokeilee eri asioita. Ei se ole mikään yök.
Kenties. Se ns.Painopeitto-tyylinen? Ymmärrän kyllä.
Pa(i)nopeitto on kyllä ollut monen naiseni mieleen..
- panomies79