Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on paras 3D-pelimoottori, kun halutaan suuri määrä liikkuvia objekteja
20.05.2024 |
Esim. > 100000 niin että toimii ns. out of the box ilman että tarvitsee tehdä omia optimointiratkaisuja. Saa myös kehua omaa inhouse engineä vaikkei se olisikaan saatavilla
Kommentit (5)
Riippuu siitä mitä tarkoitat objekteilla. Fysiikkaa? Tuskin pisteitä kun 10 tuhatta pistettä pyörittänee mikä tahansa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En oikeastaan ole tekemässä mitään, halusin vain tietää millaisia mielipiteitä täällä on engineistä, joiden oma sisäinen overhead esim. renderöidä 100000 objektia ruudulla tai läpikäydä ne liikettä varten on mahdollisimman pieni. Kiitos joka tapauksessa!
- ap
Chevroletin V8:lla varmaan pyörii vaikka mikä!
Kyllä se on varmaan tota noin niin tuo Doom 3D:n pelimoottori.
Alue: Aihe vapaa
>Mikä on paras
>ilman että tarvitsee tehdä
Tuo on vähän hankala yhdistelmä. Mitä olet tekemässä ja millä taidoilla?