Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on paras 3D-pelimoottori, kun halutaan suuri määrä liikkuvia objekteja

Vierailija
20.05.2024 |

Esim. > 100000 niin että toimii ns. out of the box ilman että tarvitsee tehdä omia optimointiratkaisuja. Saa myös kehua omaa inhouse engineä vaikkei se olisikaan saatavilla

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Mikä on paras
>ilman että tarvitsee tehdä
Tuo on vähän hankala yhdistelmä. Mitä olet tekemässä ja millä taidoilla?

Vierailija
2/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä tarkoitat objekteilla. Fysiikkaa? Tuskin pisteitä kun 10 tuhatta pistettä pyörittänee mikä tahansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ole tekemässä mitään, halusin vain tietää millaisia mielipiteitä täällä on engineistä, joiden oma sisäinen overhead esim. renderöidä 100000 objektia ruudulla tai läpikäydä ne liikettä varten on mahdollisimman pieni. Kiitos joka tapauksessa!

- ap

Vierailija
4/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chevroletin V8:lla varmaan pyörii vaikka mikä!

Vierailija
5/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on varmaan tota noin niin tuo Doom 3D:n pelimoottori.