Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia 40-50v miehet tykkäävät nuoremmista naisista (20-30v)

Vierailija
20.05.2024 |

Tässä naisimmeisenä mietin että miksi mun ikäiset 40-50v miehet tykkäävät nuoremmista naisista, sellaisista 20-30- vuotiaista. En nyt usko että haluavat seurustella mutta seksiä kuitenkin. MItä heillä on sellaista mitä mulla ei

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miesten aivot sijaitsevat alapäässä (miesten neurologi on urologi) ja he ovat keskimäärin yksinkertaisempia kuin naiset (kts esim korkeakoulutettujen sukupuoli jakaumaa) . Miehet priorisoivat tiukkaa reikää, naiset älykkyyttä. Siinäpä se, näin lyhyesti ilmaistuna.

Vierailija
102/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska 40-50-vuotiaat tätinaiset ovat tylsiä ja ankeita.

Totta. Aina valittavat ja narisevat. Nuoret ovat iloisia ja leikkisiä.

He ovat energisempiä ja se on osa viehätystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en kai mä nyt 20v kans seukkaamaan ala, ennemmin ryhdyn homoksi. Mutta en mä kyl ikäistäni 60-vuotiasta naistakaan ota! Panojaha tässä ajatellaan, sou vot?

Vierailija
104/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, en ikinä ottaisi nuorta naista, vanhemmat naiset on ihania.

M50

Vierailija
105/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme vääntäjiä täällä. Olen menestynyt sarjayrittäjä koska liikevaihtoni ja elintasoni siitä kertoo. So? Ja miksi ei voi vaihtaa, mikä unelmointi pitäisi lopettaa? Ei tarvitse mennä kuin Nurmijärvellä Ned Kellyyn ja tarjota ilta niin kaunein nummelalainen misu on sun niin kauan kuin tahdot. 

Ei sun elintaso kovin hyvä oo kun pitää päteä vauva-palstalla kauniina kesäiltana. 

Väärin. Se just on siksi hyvä että mulla on vapaa-aikaa koska muut tekee työt. Tämänkin ymmärtäisit jos olisit älykäs kuten mä

"Joo, mä oon tosi älykäs vaikkei sitä mistään huomaa, mut kyl mä oon, uskothan".

Eikö sulla oikeasti oo parempaa tekemistä? 

Vierailija
106/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Aina valittavat ja narisevat. Nuoret ovat iloisia ja leikkisiä.

He ovat energisempiä ja se on osa viehätystä.

Väsynyt olen

T.N30

Vierailija
107/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuorempi nainen voi kelpuuttaa nelikymppisen, mikäli saa tästä taloudellista yms. hyötyä. Sitten kun tulee parempi tarjous, se tietysti voittaa.

Tuskin tunnet sun äidin lisäksi montaakaan naista. Mulla on laaja tuttavapiiri, enkä tunne ainoatakaan sun kuvaileman kaltaista naista. Sun kannattaa muistaa, että Suomessa nainen pärjää ilman elättäjää. Rahan takia ei tarvitse kenenkään itseään uhrata. 

N21

Vierailija
108/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvää se on, että pitäå nuoremmasta. Ja jos mies haluaa lapsen, on 40 v selvästi liian vanha.

Vierailija
109/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan selvää se on, että pitäå nuoremmasta. Ja jos mies haluaa lapsen, on 40 v selvästi liian vanha.

Eihän nuoret naiset halua edes lapsia tänä päivänä

Vierailija
110/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin otan tylsän tätinaisen jolla ei ole tarvetta ravata joka viikonloppu yökerhoissa.

Vierailija
111/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa tehdä tiktokkeja niiden kanssa

Vierailija
112/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ja seksikkäitä vartaloita näkee nuorilla nyt. 

Vierailija
113/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että tylsiä? Mun kanssa ei ole tylsää. Keski-iässä ei noin vain muututa muuksi.

N53

Vierailija
114/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on vähän lapsellisia 🤷

Totta, mutta niin ovat naisetkin. 

Vierailija
115/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat viimein heränneet pesänrakennuspuuhiin. Omanikäiset naiset eivät ole enää hedelmällisiä niin pitää etsiä nuori.

Kukaan ei vaan halua eltaantuneita kehitysvammasiemeniä vanhoilta ukoilta.

Täällä M40, tapasin reilu kuukausi sitten Tinderin kautta varsin viehättävän ja aikas nymfomaaniluonteisen 21v. nuoren naisen joka on nimenomaan aivan hulluna mälliini. Haluaa sitä jatkuvasti ja joka paikkaan. Tiedän että kuullostaa aika villiltä mut näin vaan on. Ja huh kun olen onnellinen!

Vierailija
116/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se ja sama mistä tuollaiset henkisesti keskenkasvuiset unelmoi. Eivät kuulu niihin joista itse ikinä kiinnostuisin, joten mitä väliä? Unelmoiminenhan on halpaa ja harmitonta.

Siinä kohtaa sitten, jos alkavat ahdistella tytärtäni, asia käy vakavaksi.

Vierailija
117/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin alle 20 vuotias ei ollut lainkaan kysyntää. Kun olin yli 20 niin hyvin vähän. Sitten kun täytin 30 niin kysyntä räjähti naiset 15-55 vuotiaiden välillä haluaisi seurustella.

Kyselin nuorilta alle 18 vuotiailta miehiltä onko heillä tänä päivänä kysyntää ja he sanoi että nuoret naiset ottaa ennemmin vanhemman eli ei.

Nuoret naiset taas perustelee sillä että vanhempi mies on kokeneempi, luotettavampi jne.

Nämä on niitä muuttumattomia luonnonlakeja ja ei auta vaikka kuinka jalkaa polkee maahan. Ne ei muutu.

Jostain syystä tuollaista ilmiötä ei näe täällä reaalimaailmassa.

Vierailija
118/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ketjua lukenut läpi,mutta aikoinaan kysyin yhdeltä ikäiseltäni 50+ mieheltä miksi hän haki reilusti nuorempaa naista.No, hän vastasi että jyystäessä nuoren paikat kestää paremmin. 

N50+

Vierailija
119/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat 40+ eronneet/sinkut miehet on aika väsyneitä. Niillä on stressaava työ, monilla pieniä lapsia vuoroviikoin, palautuminen ei ole enää sama kuin nuorempana, joillain on jo pitkäaikaissairauksia kuten korkeaa verenpainetta, monilla ikänsä liikkuneilla kaikenlaista kremppaa kropassa, uni on mitä on eli huonoa. No, summa summarum, aika väsyneitä ovat. Ne jotka ovat pariutuneet ovat tehneet sen ihan ikäisensä naisen kanssa. Ei ne edes jaksaisi nuoremman mukana enää. Ne on ihan tyytyväisiä kun ne saa työpäivän jälkeen tulla kotiin sohvalle lepäämään. 

Vierailija
120/163 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat viimein heränneet pesänrakennuspuuhiin. Omanikäiset naiset eivät ole enää hedelmällisiä niin pitää etsiä nuori.

Kukaan ei vaan halua eltaantuneita kehitysvammasiemeniä vanhoilta ukoilta.

Täällä M40, tapasin reilu kuukausi sitten Tinderin kautta varsin viehättävän ja aikas nymfomaaniluonteisen 21v. nuoren naisen joka on nimenomaan aivan hulluna mälliini. Haluaa sitä jatkuvasti ja joka paikkaan. Tiedän että kuullostaa aika villiltä mut näin vaan on. Ja huh kun olen onnellinen!

Charming.