Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opinnäytetyö kokemuksia

Vierailija
20.05.2024 |

Itsellä venyy syksylle mutta pari kaveria just sai palautettua omansa ja odottavat nyt arviointia, että vieläkö ehtivät valmistua tälle keväälle. Miten teillä on menny oppariprosessi, kuinka kauan kesti tehdä ja kuinka kauan meni työn palauttamisesta siihen, että saitte arvioinnin? Tiiän että 3 viikon sisällä pitäisi tulla, mut tuntuu että monella ollu epävarmuutta kauanko siinä oikeesti kestää ja mitä sieltä tulee arvosanaksi. Onko kellään käynyt niin, että olisi hylätty? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei hylätä. Itse tein monta vuotta...

Vierailija
2/9 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei opparia hylätä enää siinä vaiheessa, jos se on Theseukseen julkaistu. En tiedä miten päin teillä menee tuo, mutta meillä se arviointi tehdään vasta julkaisun jälkeen ja jos se on palautettu ajoissa tekstinohjaukseen niin kyllä se arviointikin tulee tälle keväälle ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko kysyä siltä opparin ohjaajalta ja yleensä koulut kyllä informoivat hyvin selkeästi millon opparin ja muiden tehtävien pitää olla viimeistään palautettu tiettyyn valmistumis päivään mennessä. Kannattaisi varmaan vilkaista sieltä koulun intrasta ja opparikurssin materiaaleista ohjeita.

Vierailija
4/9 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nopeesti meni. Minua jo hoputeltiin, että etkö nyt voi jotain paskaa sinne kansien väliin kirjoittaa, kyllä se kuitenkin hyväksytään. 

Vierailija
5/9 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin venyy syksyyn. Olisin saanut nyt kevääksikin sen mut uusi duuni sekoitti mun aikataulut. Aloitin sen yli vuosi sitten :D

Vierailija
6/9 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän oman koulun käytännöt kyllä ja siksi mulla meneekin syksylle kun en ehtinyt määräpäiviin nyt keväällä. Lähinnä kiinnosti kokemukset että onko arvosteluissa yleensä mennyt se 3 viikkoa vai onko tullut nopeemmin, meillä on niin päin että ensin arviointi ja sit lopuksi vasta Theseukseen. Yksi kaveri ei osannut oikein yhtään arvata että mitä palautetta sieltä tulee, kun piti palauttaa valmis työ vaan ohjaajalle ja loppuarviointi tulee kun tulee. Tuohan onkin hyvä jos on työ jo Theseukseen julkaisukunnossa ja sit vasta arviointi, niin tietää että ainaki se läpi menee

Vierailija
7/9 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen sitte teit ja minkä sait arvosanaksi? Mitä oon selannut niin tosi paljon kyllä vaihtelua, jotkut on tosi kattavia ja sitten toiset vähän just noita kunhan jotain kansien väliin laitettu. 

Vierailija
8/9 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näköjään osannut lainata. Nuo oli viesteihin 3 ja 4

Vierailija
9/9 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi nopeesti meni. Minua jo hoputeltiin, että etkö nyt voi jotain paskaa sinne kansien väliin kirjoittaa, kyllä se kuitenkin hyväksytään. 

Kertoo kaiken suomalaisen koulutuksen tasosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi