Ärsyttää tämä tatuointien "normalisoiminen". Todella usein, kun jutussa esiintyy ns. tavallinen ihminen, niin
töhrythän ne siellä on näkyvissä. Esim.
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010436092.html
Kyllä median pitäisi tukea sitä suuren enemmistön näkemystä, että tatuointeja on vain rikollisilla.
Kommentit (15)
Tatuoinnit on ihan ok naisella, jos ovat hyvin tehtyjä. Mutta miehille eivät sovi lainkaan.
Suuri tatuoimaton enemmistö on housuissas. Satiaisia nääs.
Kyllä se jonkinlaisesta vähä-älyisyydestä kertoo, että ottaa noita tuhruja ihoonsa.
Massan mukana kulkevat laumasielut, määkivät lampaat ottaa tatuointeja. Arvostan ihmisiä jotka ei mene kaikessa lauman mukana niinkuin nämä tatuoidut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se jonkinlaisesta vähä-älyisyydestä kertoo, että ottaa noita tuhruja ihoonsa.
Amen!
Sitten ne on vielä yleensä sellaisia, että roiskitaan vähän sinne tänne niitä suttuja, ei minkäänlaista tyylitajua.
Kantsii laseroida pois tatskat, jotka on hölmyyksissään tullut otettua.
Tosin terveydelle yhtä haitallista on pitää ne, kuin laseroida pois.
Toisaalta hyvä, että w.t.-väki merkkaa itse itsensä, niin kunnon väki osaa kiertää kaukaa.
Mun mielestä on hauskaa, että teitä kiinnostaa mun ihoni paljon enemmän kuin mua teidän mielipide :) Pienet mielet keskustelee ihmisistä, vai miten se menikään?
Järkytyin kun näin päiväkodin tädillä tatuoinnin. Kotona lapsille opetettu, että ne on rikollisten merkki...
Tatuoiduilta pitäisi evätä työttömyystuet, koska itse ovat tahallaan hankaloittaneet työllistymistään, sillä ei työnantajat näitä ihosotkuisia halua palkata.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta hyvä, että w.t.-väki merkkaa itse itsensä, niin kunnon väki osaa kiertää kaukaa.
Höpö höpö, tatuointeja näkee lääkäreilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, tatuointeja näkee lääkäreilläkin.
Kyllä korkeasti kouluttautunutkin voi olla mieleltään v.roskaa.
Naisystävältäni en tatskaa hyväksy, muut saa olla miten lystää.