Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut eivät pysty puhelimessa sanomaan, etteivät voi puhua

Vierailija
19.05.2024 |

Sitten 5 min päästä sanovat, että " teen tässä toisella kädellä ruokatilausta kauppaan".

Miksi ei voi sanoa heti, että ei nyt?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen puhumisen estää jos tekee ruokatilausta?

Vierailija
2/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät anna suunvuoroa kun soittavat että toinen osapuoli  voisi sanoa tuon heti......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos sanoo, että ei voi nyt puhua, niin joutuu selittämään ja perustelemaan ja pyytämään anteeksi, että on kaupassa. Parempi antaa toisen selittää omiaan, suurin osa soittajista ei ole kiinnostunut kuuntelemaan, pelkkä tarve puhua riittää.

Vierailija
4/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei se toinen puuha välttämättä ole este etteikö samalla voisi puhua puhelimessa. Monesti olen ollut tietokoneella tekemässä jotain perus simppeliä asiaa, kokannut, siivonnut, tms. samalla, kun olen ollut puhelimessa.

Vierailija
5/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jos sanoo, että ei voi nyt puhua, niin joutuu selittämään ja perustelemaan ja pyytämään anteeksi, että on kaupassa. Parempi antaa toisen selittää omiaan, suurin osa soittajista ei ole kiinnostunut kuuntelemaan, pelkkä tarve puhua riittää.

Se just että aletaan tivaamaan no missä sitten olet ja miksi et voi puhua MUN TÄRKEÄÄN puheluun joka lopulta on ihan diipadaapaa... Mutta vastattava on, vaikka vessanpöntöllä istuessa tai kaupan kassajonossa tai puolison kanssa saunoessa. MINULLE ON VASTATTAVA TAI HERMOSTUN.

Voitteko kuvitella että näiden ihmisten kanssa tuttavuus loppui seinään kun alettiin vaatia tällaisia?

Vierailija
6/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitan ihmisille vain kun on joku oikeasti tärkeä ja akuutti asia , sanon heti asian ja suljen puhelun . Kaikki eivät ole puhelimessa jaaritteljoita . Jos itse tykkäät rupatella tunteja niitä näitä ja kertoa naapureidenkin kuulumiset ja juorut samalla , ei ihme että kiireinen ihminen lopettaa puhelun vetoamalla hätävalheeseen . 

Vierailija
7/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä soitan ihmisille vain kun on joku oikeasti tärkeä ja akuutti asia , sanon heti asian ja suljen puhelun . Kaikki eivät ole puhelimessa jaaritteljoita . Jos itse tykkäät rupatella tunteja niitä näitä ja kertoa naapureidenkin kuulumiset ja juorut samalla , ei ihme että kiireinen ihminen lopettaa puhelun vetoamalla hätävalheeseen . 

Eikä tarvi olla edes kiireinen. Miten joku voi uskotella itselleen että kaveri jaksaa olla kiinnostunut soittajan naapureiden tekemisistä? Joita ei edes tunne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi