Onko sua kukaan koskaan haukkunut köyhäksi luuseriksi pelkän ulkomuodon perusteella?
Kuljet esim. kulahtaneissa vaatteissa, asut vaatimattomasti jne. Todellisuudessa haukkuja on se velkaelvis ja sinulla rahaa.
Kommentit (9)
No, yksi mies joka on ikänsä itse elänyt vaimonsa rahoilla haukkui vuokralla-asujaksi ja kuulemma maksaa mun laskut 😂. Eipä tiennyt mitään. Itse ei ole saavuttanut mitään. Vaimon siivellä patsastelee.
On. Ei olisi haukkunut, jos olisi tiennyt tilin saldon..... Nollia on meinaan 7.
Mulle on aina huudeltu " mikä sä luulet olevas?" Ei ole merkkivaatteita tai hienoa autoa tms.
Entinen työkaverini naureskeli vanhalle autolleni. Sanoin sille, että voin aina myydä pari yksiötä ja ostaa uuden Ferrarin. Ilme oli näkemisen arvoinen. 😂
Ei ole haukkunut mutta sukulainen tien toisella puolen osoittaa sen niin ettei edes käy muuta kuin jos tarvii jotain. Meillä velaton talo ja omaisuutta kertynyt ihan mukavasti ja hän elää leveästi velaksi. Varmaan livertelis ovella jos tietäis meidän tilanteen. Emme piittaa upeista puitteista ja raha on välttämätön pakko. Naapurin mielestä mm. Köyhyyden merkki on kun kasvatamme ruokaa puutarhassa itse. Minä rakastan puutarhassa touhuamista.
Ei, mutta tuli itselleni mieleen, kun silmäni osuivat peiliin Stockalla. Näin itseni kokonaisuudessaan ja hieman kauempaa kuin kotipeilissä. Ylläni olivat kyllä suht. tyyriit merkkifarkut, mutta sellaista kulahtanutta mallia. Ne olen ostanut uutena, mutta ylläni olevan Marellan villakangastakin olin ostanut käytettynä. Ehkä vähän väärää kokoa ja mallia mulle, mutta ostaessani ajattelin sen olevan rento ja söpö vaihtoehtotakki. En muista mitkä kengät mulla oli, mutta voi luoja, miltä näytin peilissä, ihan kassialmalta😆
Ei, mutta huomannut, että esim. yksi lähikaupan kassa pitää mua köyhänä habituksen perusteella. Totta se on, kuljen homssuisissa verkkareissa ilman meikkiä ja pullonpohjalasit päässä.
Oikeasti olen suurituloinen ekonomi, joka tekee pääasiassa etätöitä, joten ei väliä miltä näytän 😅
Kun näkisi mut pynttäytyneenä tai edes millä autolla ajan, muuttuisi ääni kellossa..
Ei ole. Olen aina opiskellut ja käynyt töissä. Monessakin työssä.