Puhelinmyynti rikollista
Minulle soitti kerran yksi jannu, myi sähkösopimusta.
Ensin kysyi jotenkin, että ehditkö kuunnella tms, asiallisesti.
No vastasin silloin "kyllä",
Valehtelematta alkoi 2min papatus, joka päättyi, noniin nyt tehdään sopimus anna ne ja ne tiedot, etten siis saanut sanottua missään välissä mitään.
Sitten sanoin: Hetkonen, ei näin kauppoja tehdä, tämähän on rikollista puuhaa, johon se nuori mies alkoi nikottelemaan ja lopulta kai sulki puhelimen...
Valitin toki siitä "emoyhtiölle", jonka myyntiä tuo rikollinen hoisi, mutten vienyt sen eteenpäin, koska aloin miettiä, jos tuo väki syyllistyy noin törkeisiin tekoihin, voivat alkaa kiusata muutenkin...
Mietin vain, ei ihme, että puhelinmyyjät (ne epärehelliset!) huijaa vanhuksia kun saavat nauhoitettua sen "kyllä" sanan
Kommentit (9)
Nykylain mukaan puhelinmyyntikauppa pitää vahvistaa kirjallisesti!
Ei kannata kieltäytyä sanomalla ei kiitos. Siitä leikataan se ei pois ja jätetään kiitos myöntymisen merkiksi.
Kannattaa vastata, että ei, ei ja vielä kerran ei!
Vierailija kirjoitti:
No jos ei palvelu kelpaa, niin ÄLÄ HYVÄ IHMINEN SITTEN OSTA SITÄ.
Siis kuuntele itseäsi nyt hetken. Onko kaikki hyvin? No ei siltä kuullosta.
Mitä meinaat, yritä jäsennellä että normaali-ihminenkin tajuaa asian :D
Minä en enää osta juuri mitään palvelua, tilausta, tai tuotetta myyjältä, joka tunkeutuu yksityisyyteeni. Ei ne kaikki pyri huijaamaan, mutten muuten vaan ymmärrä, jos jotain tarvitsen, ostan sen. Mitään tyrkytettyä en ole tarvinnut kahteenkymmeneen vuoteen.
Ongelmia on. Nettiliittymää ei minulle myyty kaupassa, pitäisi kuulemma odottaa puhelinmyyjän soittoa. 🖕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Ei ole, mutta pitäisi olla jos ei ole annettu ennakkopyyntöä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en enää osta juuri mitään palvelua, tilausta, tai tuotetta myyjältä, joka tunkeutuu yksityisyyteeni. Ei ne kaikki pyri huijaamaan, mutten muuten vaan ymmärrä, jos jotain tarvitsen, ostan sen. Mitään tyrkytettyä en ole tarvinnut kahteenkymmeneen vuoteen.
Ongelmia on. Nettiliittymää ei minulle myyty kaupassa, pitäisi kuulemma odottaa puhelinmyyjän soittoa. 🖕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Nettiliittymän voi hankkia verkostakin. Ei tarvitse mennä kauppaan sen takia.
Kaikki puhelinmyyjät pitäisi sulkea vankimielisairaalaan ja heittää avain pois!
Osa myy, vaikka ei edes saa sitä kyllä -sanaa. Olen joutunut monta kertaa perumaan kaupan, jota en ole edes tehnyt. Nykyään lyön heti luurin korvaan, enkä puhu mitään. Puhelinmyynti pitäisi oikeasti lailla kieltää.