Oletko koskaan nähnyt enkeliä?
Kommentit (12)
Riippuu, miten määritellään enkeli.
Henkiolentoa, jota voisin sanoa enkeliksi, en ole nähnyt, enkä kuullut. Olen sellaisen läsnäolon kuitenkin aistinut, ja käynyt ajatustenvaihtoa enkelin kanssa.
En tiedä. Osa enkeleistähän on ihan ihmisen näköisiä.
Näin kerran kauan sitten miehen, jonka epäilen mahdollisesti olleen enkeli. Olin eksynyt vieraassa kaupunginosassa, en löytänyt oikeaa bussipysäkkiä. Yhtäkkiä tuo mies ilmestyi jostain, hänellä oli hymyilevät kasvot, ja lähdin seuraamaan häntä. Hän todella meni sille pysäkille jota olin etsinyt. Astuimme molemmat bussiin. Istuuduttuani yritin etsiä miestä katseellani, mutta hän oli kadonnut!
Mies oli kolme-nelikymppinen, tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen. Hyvin siistin ja asiallisen näköinen, ja tosiaan hymyileväkasvoinen. Minulle tuli hänen ulkonäöstään mieleen, että hän olisi espanjalainen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, miten määritellään enkeli.
Henkiolentoa, jota voisin sanoa enkeliksi, en ole nähnyt, enkä kuullut. Olen sellaisen läsnäolon kuitenkin aistinut, ja käynyt ajatustenvaihtoa enkelin kanssa.
Mistä tiedät että se oli enkeli?
En ole nähnyt, mutta olen kuullut. Hetkellä jolloin luulin kuolevani, hän sanoi että vielä ei ole sinun aikasi, palaa takaisin. Kaunis miesääni, hyvin lohdullinen.
Faith kirjoitti:
En tiedä. Osa enkeleistähän on ihan ihmisen näköisiä.
Näin kerran kauan sitten miehen, jonka epäilen mahdollisesti olleen enkeli. Olin eksynyt vieraassa kaupunginosassa, en löytänyt oikeaa bussipysäkkiä. Yhtäkkiä tuo mies ilmestyi jostain, hänellä oli hymyilevät kasvot, ja lähdin seuraamaan häntä. Hän todella meni sille pysäkille jota olin etsinyt. Astuimme molemmat bussiin. Istuuduttuani yritin etsiä miestä katseellani, mutta hän oli kadonnut!
Mies oli kolme-nelikymppinen, tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen. Hyvin siistin ja asiallisen näköinen, ja tosiaan hymyileväkasvoinen. Minulle tuli hänen ulkonäöstään mieleen, että hän olisi espanjalainen.
Itselläni vastaavanlainen tilanne Venetsiassa. Olin varannut hotellin etukäteen ja tulin iltalennolla Venetsiaan. Alkoi olemaan jo pimeää ja kadut olivat aivan tyhjiä. Vastaan sattui kävelemään varmasti yli 90 vuotias pieni mummo, joka puhui vain Italiaa ja näytti siltä, että hän ei ymmärtänyt minua, kun kysin englanniksi. Näytin hänelle hotellin osoitetta ja mummo näytti kädellä seuraamaan häntä. Kapeita kujia kävellessäni mummoa seuraten, ajattelin, että minkä kulman takaa ne ryöstäjät kohta mahtavat yllättää. N. 15 minuuttia kuljettuamme mummo osoitti sormellaan pienelle kujalle, jonka päässä hotelli sijaitsi. Omatoimisesti tuskin olisin löytänyt perille sokkeloisilla ja autioilla kujilla. Kun käännyin kiittääkseni, oli mummo jo kadonnut, enkä häntä enää tämän jälkeen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Näytti ihan Mike Monroelta.
Ihana🥰
Mike ON enkeli.
Kerran nuorempana enkelin rukoilu tai ajattelu avuksi. Tulos: Seuraavan kerran kun nukuin sain palleaiskun (selvätuntona). Ilmat pihalla. Että osa taitaa olla langennut. Rukoiluni puhdistustarkoituksessa kohdistuu siis muualle nyt, varmempaan valoon ja tarkemmin. Ymmärrän että osa hakee apua rukoilemalla erilaisia arkkityyppejä, joita on ollut taivaassa, maan päällä tai dimensioilla - ehkä se toimii heille. Eri asia mikä sitten on kannattavaa ja mikä ei. Koen että henget voivat myös muuttaa muotoa niitä näkeville ihmisille ja näyttäytyä siis eri muodossa. Hedelmistään puu tunnetaan hokema kertoo paljon.
En enkeleitä, koska en ole kristitty, mutta mm. keijuja näen. Ja selvennykseksi kyse ei ole nykyaikaisista "Helinä"- ja kukkaiskeijuista.
Suomalainen mies 50+