Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miten yleistä pitää kulli sisällä, koska puoliso tykkää siitä tunteesta?

Vierailija
18.05.2024 |

Miten kulli pysyy edes kovana pitkään, jos työntöjä ei tehdä ollenkaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pysyy kun oikein nainen on kiihottava. Itse asiassa se on kivaa kiusoitella itseä ja naista. Pitää häntä aloillaan alla omalla painolla ja pysyä paikallaan pillussa. Saa käymään kierroksia. En tiedä miten yleistä mutta meillä toimii.

Vierailija
2/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sisällä. Vaimo saa pillun lihaksilla mun kyrvän kovaksi. Ja taas mennään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ekan lastin jälkeen

Vierailija
4/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ni ei se täyskovana laukeamisen jälkeen pysykään, ensin puolikvana ja sitten löystyy, mutta ainakin itse saan usein myös ns. jälkiorgasmeja ja jos mies on jäänyt sisälleni, niin toki tuntee lantionpohjalihasten supistelun ja se voi sitten laukaista uuden erektion. siitä on kiva jatkaa sitten. Kaikki ei kuulemma mitääön jälkiorgasemeja saa eikä voi sietää ajatusta, että mies jäisi sisälle orgasmin jälkeen. Naisetkin ovat tässä erilaisia. Ei kuulemma kaikki miehetkään tykkää jäädä sisälle, yhdellä kaverilla oli tuollianen mies ja hän sanoi, että terska tulee niin araksi laukeamisen jälkeen että ei voi sietää, jos sille tulee minkäänlaista kosketusta.

Minulla tuo kullin sisällä pitäminen toimii jotenkin pehmeänä laskuna, ettei hommat lopu liian äkkinäisesti, vaan voi ikäänkuin laskeutua hitaasti orgasmista ns normaaliin tilaan ja olla samalla hyvin lähellä toista ja nauttia läheisesyydestä syvemmin.

Vierailija
5/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pysyy kun oikein nainen on kiihottava. Itse asiassa se on kivaa kiusoitella itseä ja naista. Pitää häntä aloillaan alla omalla painolla ja pysyä paikallaan pillussa. Saa käymään kierroksia. En tiedä miten yleistä mutta meillä toimii.

Joo ja liikuttaa penistä ihan vähän ja syvälle!

Vierailija
6/9 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yleistä. Samalla levelillä syömisen kanssa. Kulli ineen ja antaa olla siellä.

Vierailija
7/9 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en tiedä kuinka yleistä mutta vaimo tykännyt kun kullia pidetty hieromassa pillunpohjaa pillu tuusan täynnä venytyksessä. Saanut siten tuhansia orgasmeja, alla päällä tai sylissä ollessa. Aina samalla tekniikalla. 

Vierailija
8/9 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista. Kyllä varmaan suurin osa pitää sitä sisällä siksi, että pitää itse siitä tunteesta.

Vierailija
9/9 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksiä rakastanut tyttöystävä vaati aina että "ole mun sisällä" kun olin lauennut mikä olikin helppoa kun velttokin kalu olisi pitänyt kiskoa ulos.

Maattiin sitten kyljellään lusikassa (tuossa asennossa se sai orgasmin peppuseksissä) ja hyväilin tyttöystävää joka joskus nukahtikin kalu pepussaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi