Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelmia anaaliseksist

Vierailija
17.05.2024 |

Voisiko vanhemmat h-miehet tai muut alaa harrastaneet kertoa vastaavista kokemuksista?

Olen mies ja peräpäätäni käsiteltiin kahdella eri kokoisella dildolla. Takapääni kipeytyi niin, että piti käydä lääkärissä. Cerppi oli koholla ja kuumetta hieman -suolisto tulehdustakin epäiltiin. Sain 10 päivän antibiottikuurin ja lääkkeitä, suppoja, takapään hoitoon.

Kokemus oli nyt sellainen, että taitaa jäädä anaalipuolen jutut. Lääkkeetkin oli sen verran kovaa kamaa, että en halua sellaisia enää kys homman takia syödä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ikää 60vuotta ja noita hommia tehty koko aikuisikä. kyllähän ne jälkensä jättää, tykkään juoksemisesta, mutta kun anaalia hoonattu koko ikä, niin kun lenkkeilen, peräpääni pitää sellaista ääntä kun v8 moottorilla on ensiksi kiihdytetty ja sitten kun kaasu nostetaan ylös, niin se hörppimisen ja imun ääni ja on myös niin kova, että muutkin kuulee sen.

Vierailija
2/16 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten herrasmies voi tuohon vastata?? Herrasmiesten perseitä ei rassailla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mulla loppui talapuoleen liittyvät leikit. Ei kiitos enää. En halua vaivoja enkä mennä lääkäriin esittelemään peräpäätäni.

Vierailija
4/16 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus olisi ollut uskottavampi jos olisit muistanut jankuttaa vaipoista edes vähän

Vierailija
5/16 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla ikää 60vuotta ja noita hommia tehty koko aikuisikä. kyllähän ne jälkensä jättää, tykkään juoksemisesta, mutta kun anaalia hoonattu koko ikä, niin kun lenkkeilen, peräpääni pitää sellaista ääntä kun v8 moottorilla on ensiksi kiihdytetty ja sitten kun kaasu nostetaan ylös, niin se hörppimisen ja imun ääni ja on myös niin kova, että muutkin kuulee sen.

siis voiks toi olla totta???

Vierailija
6/16 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

peräpääni pitää sellaista ääntä kun v8 moottorilla on ensiksi kiihdytetty ja sitten kun kaasu nostetaan ylös, niin se hörppimisen ja imun ääni ja on myös niin kova, että muutkin kuulee sen.

Lyökö kanssa lieskoja pakoputkesta?

Vierailija
7/16 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään ongelmia, kohta 70 v ja 40 vuotta iloiteltu takaluukun puolella, tasainen kuutoskoneen murina joskus kuuluu jos on syönyt jotain huonosti sulavaa-ei muuta eikä muuten.

Vierailija
8/16 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis voiks toi olla totta???

joo, olen ton kirjoittaja ja totta on. ja anaalin ulkonäkö on kuin, vaikka appelsiini tai meloni, joka on sitten räjäytetty jollain räjähteellä. mutta mukavaa on ollut ja kaikella elämässä on hintansa, niin sanottuja ilmaisia lounaita ei ole ja hyvä puoli on, että voin ottaa sinne sisääni vaikka minkälaista kankea ilman lämmittelyjä.

Vierailija
9/16 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voiks toi applessiini ja meloni juttu olla totta?

Vierailija
10/16 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo, on se. olen ton kirjoittaja. kärsin myös peräsuolen prolapsista ja kuten kirjoitin aiemmin tykkään juosta ja kun juoksen ja suoli tulee ulos, ihmiset katsoo kun sortseissa heiluu jotain ylimääräistä. tosin silloin ei kuulu sitä v8 imu ja hörinä ääntä, joten siinä mielessä toi prolapsi ei huono asia.

Vierailija
11/16 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää nyt edes vähäsen. Tästä aiheesta löytyy niin paljon vanhoja provoja joista voitte ottaa mallia ettei ole kyse kuin laiskuudesta.

Vierailija
12/16 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo, on se. olen ton kirjoittaja. kärsin myös peräsuolen prolapsista ja kuten kirjoitin aiemmin tykkään juosta ja kun juoksen ja suoli tulee ulos, ihmiset katsoo kun sortseissa heiluu jotain ylimääräistä. tosin silloin ei kuulu sitä v8 imu ja hörinä ääntä, joten siinä mielessä toi prolapsi ei huono asia.

olen aina halunnut kokeilla anaaliseksiä, mutta kun olen lukenut näitä, mitä voi näköjään käydä, en taida kyllä millään uskaltaa.

Vierailija
13/16 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillanpääks se siellä lurittelee    vittuako hoonaatte persereikiä

Vierailija
14/16 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sillanpääks se siellä lurittelee    vittuako hoonaatte persereikiä

just niin, ihan samaa mieltä! satulinna, kaduilla tuulee, sinä ansaitset kultaa.

ei huonooo, kymmeneeeen!!

Vierailija
15/16 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on ihan presiis kaikki. Sain dildotusta takapuoleeni, mistä kyllä nautin ja orgasmikin tuli.

Peräpään kipeytymisen takia oli mentävä lääkäriin ja antibiootit tuli ja haavaumavoidetta.

T: AP

Vierailija
16/16 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on ihan presiis kaikki. Sain dildotusta takapuoleeni, mistä kyllä nautin ja orgasmikin tuli.

Peräpään kipeytymisen takia oli mentävä lääkäriin ja antibiootit tuli ja haavaumavoidetta.

T: AP

miksi toistat ton, johan aloituksessa kerroit mitä kävi? toi ketjuhan on täynnä asiallisia ja tosi kertomuksia miten voi käydä. nyt vaan punnitset hyödyt versus haitat ja siitä sitten eteenpäin.💩