Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen koronaa en pessyt käsiäni muuten kuin jos ne likaantui jossain työssä tms.

Vierailija
17.05.2024 |

Nyt olen omaksunut käsien pesun. En sairastellut kuitenkaan vaikken pessyt käsiäni. En wc käyntien jälkeenkään pessyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oli siit huijauksest jotai hyötyäkin. Mäkin pesen nykyisin käteni aina kun tulen jostain. Tottakai se vaikuttaa myös positiivisesti siihen, että ei kierrä kokoajan kaikki muutkin virukset. 

Vierailija
2/9 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aina pessyt käteni, kun esim. alan laittamaan ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo oli siit huijauksest jotai hyötyäkin. Mäkin pesen nykyisin käteni aina kun tulen jostain. Tottakai se vaikuttaa myös positiivisesti siihen, että ei kierrä kokoajan kaikki muutkin virukset. 

Jep. Pesen nykyään käteni kuin kirurgi aina kun tulen kotiin, huuhtelu niin kuumalla vedellä mitä iho kestää. 

Vierailija
4/9 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaepidemiaa en pessyt käsiäni kovin usein, olin usein flunssassa, kun tapanani oli räplätä kasvojani huomaamattani. Koronan aikana kiinnitin huomiota siihen, että en koske kasvoihini, sekä pesen usein käteni, sekä aina kun tulen kotiin, erittäin huolellisesti. Puhdistan puhelimeni kotiin tultuani.  En ole ollut sen jälkeen kertaakaan flunssassa. Kyllä käsienpesu on tärkeä asia, jos haluaa ehkäistä virustauteja.

Vierailija
5/9 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen huolellisesti  käteni ensimmäiseksi, kun tulen kotiin. Pyyhin myös puhelimen. Yritän olla koskematta kasvoihin, jos liikun esim. julkisessa liikenteessä, kaupoissa yms. Koronaepidemiasta oli jotain hyötyäkin, en ole sairastanut mitään flunssaa 2vuoteen, ennen olin jatkuvasti kipeä.

Vierailija
6/9 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut oksutaudissa yli 20 vuoteen kun aina olen pessyt kädet.

Vierailija
7/9 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pessyt ennen koronaa, koronan aikana enkä pese vieläkään.  Tänään olen kerran jo pessyt kun oli likaiset.

Vierailija
8/9 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina, lapsesta asti pessyt kädet vessasta tultua ja ulkoa kotiin tullessa. Ja aina jos muuta tarvetta.

Vierailija
9/9 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pessyt ennen koronaa, en sen aikana enkä sen jälkeenkään. Periaatteeni on, että en pese. Haluan, että kroppaani puolustusjärjestelmällä on duunia oikeiden asioiden parissa. Se on olemassa juuri tauteja varten. En ole ihan varma, koska oikein olen sairastanut viimeksi. Vuonna 1999 perheessämme kiersi angiina. Sen jälkeen en muista muuta kuin ehkä jokusen lievän nuhan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi