Kauanko kestää pyöräillä 33 km?
Pakko pitää pari taukoa. Ei taida riittää pari tuntia?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Tasan tunti.
Kyllä saa olla kovakuntoinen jos tunnissa menee.
Puoltoista tuntia. Riippuu tosin vauhdista ja tauoista. Pari juomataukoa ainakin pidettävä
Poika ajoi usein - ei mitenkään urheilijatyyppi tunti ja vartti
Hyvin nopea kilpapyöräilijä hyvällä tiellä ajaa noin tunnin. Sähköpyörällä täysillä menee liikennevalojen yms. kanssa noin 1,5 tuntia. Peruskuntoinen ajaa noin 2 tuntia. Kahvitaukojen kanssa hitaampi menijä ajaa 5 tuntia. Vielä hitaampi hyytyy, koska on niin pitkä lenkki.
Minä olen huonokuntoinen ja poljen tavallisella kolmivaihteisella pyörällä noin 20 kilometriä tunnissa.
Onko mäkiä, onko kaupungissa jossa joutuu pysähtelemään liikennevaloihin? Millainen pyörä, millainen kunto? Mahdotonta sanoa ilman lisätietoja.
Reilu vartti jos voi roikkua moottoritiellä kulkevan auton puskurissa.
Riippuu fillaristakin, sekä mm. liikennevaloista.
4 jatkaa
Pojan tyttöystävän luo 75 kilsaa noin neljä tuntia suuntaansa
Keskivertopyöräilijä kulkee noin 20km/h keskinopeutta jos ei ole muita esteitä, esim. risteykset, suojatiet, valot tai muut kaupungin haasteet. Toki tuo vaatii normaalikunnon ja sohvaperunalle voi olla hitaampi keskinopeus sopivampi.
Hyvällä fillarilla jos on treenannut jonkun verran ja tie on sellainen että siinä pystyy mankeloimaan sydämensä kyllyydestä niin tunnin ajo. Siitä sitten ylöspäin riippuen fillarista, tiestä ja kunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huonokuntoinen ja poljen tavallisella kolmivaihteisella pyörällä noin 20 kilometriä tunnissa.
Oletko ap? Suunnilleen saman verran etenen tunnissa. Kannattaa valita pyöräilyyn helteetön päivä.
Vierailija kirjoitti:
Reilu vartti jos voi roikkua moottoritiellä kulkevan auton puskurissa.
Silloin menee kauemmin kun poliisit pysäyttää ja kirjoittaa sakot.
Kyllähän tuo riippuu pyörästä ja kuka polkee, tosin en itse pitäisi taukoa
Vierailija kirjoitti:
Onko mäkiä, onko kaupungissa jossa joutuu pysähtelemään liikennevaloihin? Millainen pyörä, millainen kunto? Mahdotonta sanoa ilman lisätietoja.
Ei paljoa. On useita kilometrejä pelkkää suoraa tietä.
Maaseudulla.
Kohtuukunto.
1,5h menee. Olen usein polkenut tuommoisen matkan ja peruspulliaiselta menee se 1,5h. Tosiaankin tauon kanssa menee 2h. 33km pyörällä ei ole edes paha vaan siihen pystyy kaikki peruskuntoiset ihmiset aivan hyvin.
66 min viimeksi. Ei taukoja. Kapearenkainen hybridipyörä. Ei siis sähköä. Tasainen maasto. Asfattitie. Ihan peruskunto.
N45
No ainakin kaksi tuntia perus pyöräilijältä.
Meinaan kesällä polkasta ystävälleni kylään, 30km päähän. Takaisin minut on haettava, koska 60km on pikkuisen liikaa päivää kohti..
Alamäkeen 30 min kun on tarpeeksi jyrkkä mäki.
Tasan tunti.