Minkälainen auto sinulla on?
Oletko tyytyväinen autoosi, onko se kuinka vanha, kuinka kallis, mitä merkkii ja mallii.. ?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Volvo V50 vm.2008 diesel. Olen todella tyytyväinen. Ruosteeton hyvin palvellut yksilö.
Sehän on Ford Focus 😂 sama pohjalevy,sama moottori etc. Ainoastaan keulamaski vaihdettu.
Meillä on Qashqai ja Octavia. Ajateltiin vaihtaa molemmat, koska tuntuu keräävän liikaa huomiota. Ei jaksais aina jutustella uteliaiden kanssa.
Ladattava hybridi. Vuosimallia 2021. Oli kallis mutta erittäin hyvä ostos. Pääsen kaikki työmatkat sähköllä ja auton lataus maksaa n. 80snt. Yhdellä latauksella pääseen kahden päivän työmatkat. Velkaa ei ole. Elämäni parhaimpia ostoksia vaikka tottakai arvo tuosta tippuu. Sellaista se on.
Olen tyytyväinen autooni koska se auto toimii tosi hyvin ja kuljettaa edullisesti paikasta A paikkaan B.
Samaa mieltä ei merkillä väliä,kunhan pääsee lähdöstä............ perille,se rittää mulle
Vierailija kirjoitti:
Ladattava hybridi. Vuosimallia 2021. Oli kallis mutta erittäin hyvä ostos. Pääsen kaikki työmatkat sähköllä ja auton lataus maksaa n. 80snt. Yhdellä latauksella pääseen kahden päivän työmatkat. Velkaa ei ole. Elämäni parhaimpia ostoksia vaikka tottakai arvo tuosta tippuu. Sellaista se on.
Kaikki hybridit on ladattavia... Sama kuin sanoisi, että puhelin on ladattava Samsung. M28
MB GLC 350e vm.2018 / rek.2019 - n.70k ajettu. Ostettu omalla rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Oma ja maksettu. Sääliksi käy sähkö autoilijoita paljon velkaa ja arvo tippui hurjasti
Sääli on sairaus siinä missä velaksi ostaminenkin. Mistä sait ajatuksen, että sähköauto, tai auto ylipäätään ostetaan velaksi? Sehän on typerintä mitä voi tehdä. Olen ostanut aina autoni suoralla kaupalla autoliikkeestä ja myynyt vanhan autoni itse. Siten saa parhaimman hyödyn itselleen. Kokeile joskus. Hämmästyt.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Qashqai ja Octavia. Ajateltiin vaihtaa molemmat, koska tuntuu keräävän liikaa huomiota. Ei jaksais aina jutustella uteliaiden kanssa.
Nekö tulee ihan suoraan vinoilemaan teidän autoistanne? Sellaista se skoda kuskin elämä taitaa olla. Aina saa hävetä ja kärsiä.
Muutama vuosi sitten autoni ratsattiin keskellä päivää poliisin toimesta ja vietiin varikolle. En maininnut puolisolle syistä. Nyt-expuoliso tietää syyt.
Minulla on vain rellun pippana ja minusta tuntuu että se alkaa olemaan loppuun asti piinattu rellu.
Volvo V 40 Inscription, vm 2017 uutena tilattu omilla mieltymyksillä ja kertasuorituksena maksettu, 5v vanha edellinen meni vaihdokkina.
Minulla on Hybridi Skoda Octavia, se syö sekä bensaa että öljyä.
Skoda Octavia, vm. 2019. Tykkään kyllä, on toiminut mulla kuin unelma. Ostin aikanaan käytettynä, oli pari vuotta vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hybridit on ladattavia... Sama kuin sanoisi, että puhelin on ladattava Samsung. M28
Tarkoitti varmaan Plug-In hybridiä.
Sininen oikeen nätti, automaatti, hybrid, puoli vuotta vanhana vähän ajettuna 20 tonnia.
Minulla on Hybridi Skoda Octavia, se syö sekä bensaa että öljyä.
Onko ladattava vai hinattava hybridi?
Valkoinen Audi A4 vuodelta 2018. Ei ole valittamista. M28