Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka tyhmää on hakea työpaikkaa johon ei oikeastaan ole edellytyksiä?

Vierailija
25.01.2007 |

tosi tyhmää, tiedän. mutta siis kun siinä oli viis tai kuus kohtaa mitä ne edellyttää hakijoilta, ja mä siis periaatteessa täytän ne kaikki. mutta varsinaisesta työstä ei mitään kokemusta. mutta enhän mä toisaalta menettäis mitään hakemallakaan. ja työ kuulostaa mielenkiintoiselta. ja tässä vaiheessa mä oikeesti tekisin mitä tahansa että pääsisin hittoon nykyisestä työpaikasta. mutta silti.. turha edes hakea.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Katso ap sen alan liiton sivuilta

Vierailija
2/12 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin yhtä paikkaa ja katselin ilmoitusta pari päivää. Ajattelin, että mulla pääpiirteissään on sopiva kokemus mutta toimialalta ei ehkä tarpeeksi tietoa. Päätin kuitenkin tehdä hakemuksen ja mielestäni hyvän sellaisen kun aikani sitä pyörittelin (ja nukuin vielä yön yli). Sain kutsun haastatteluun joten ei se kovin pieleen mennyt!!

Rohkeutta ja päättäväisyyttä ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hain ja loppujen lopuksi ne muut vaatimukset ja reipas ja rohkea asenne painoivat enemmän kuin se ammattinimike ja SAIN PAIKAN! Aloitan viikon kuluttua.

Aina kannattaa yrittää!

Vierailija
4/12 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi hakea kuin itkeä ettei hakenutkaan.

Vierailija
5/12 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee just noin! Yleistän täss nyt toki vähän mutta mielestäni homma menee niin että mies hakee työtä josta ei välttämättä kokemusta eikä kaikkia kriteerejä täytä, mutta on varma että hanskaa homman loppupeleissä.

Nainen hankkii ensin hirmu määrän kokemusta ja pätevyyttä ja hakee vasta sitten ko. paikkaa.

Mä olen sitä mieltä että siskot olkaa rennompia ja uskokaa itseenne! Kyllä se siperia opettaa. :o)

Vierailija
6/12 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olin kuitenkin tarpeeksi pätevä ja koulutettavissa hommaan.

Kerropa, mikä työ kyseessä, jospa joku meistä osaisi kertoa siitä enemmän ja että olisiko se sinulle sopiva.

Vierailija
7/12 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tää työ on asiakaspalvelija skanska koti-firmaan. ja niillä oli siinä vissiin just kuus edellytystä hakijoille ja mulla täyttyy ne kaikki kriteerit. ja mä luulen että tää vois olla todella mielenkiintoinen työ josta oppis tosi paljon. ja tosiaan, enhän mä ainakaan mitään menetä vaikka hakisinkin. -ap

Vierailija:

Kerropa, mikä työ kyseessä, jospa joku meistä osaisi kertoa siitä enemmän ja että olisiko se sinulle sopiva.

Vierailija
8/12 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kontaktitaidoillaan, joten jos nyt yksi pätevyys listasta jää täyttymättä, niin tuskin kovin vakavaa. Ja voithan varmuuden vuoksi vakuutella, että osaat ja opit senkin asian tarvittaessa.

Vierailija
9/12 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun mä nyt tällä hetkellä istun pienessä lähikaupassa homehtumassa niin tää paikka olis suurinpiirtein lottovoitto. -ap

Vierailija:

kontaktitaidoillaan, joten jos nyt yksi pätevyys listasta jää täyttymättä, niin tuskin kovin vakavaa. Ja voithan varmuuden vuoksi vakuutella, että osaat ja opit senkin asian tarvittaessa.

Vierailija
10/12 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älyttömän paljon liikaa palkkaa työhön nähden, niin mä voin tulla teille töihin. joten nyt se on töissä " mun" alalla ja tienaa n. 700e kuussa enemmän kuin minä nolla työkokemuksella. -ap

Vierailija:

Miehet tekee just noin! Yleistän täss nyt toki vähän mutta mielestäni homma menee niin että mies hakee työtä josta ei välttämättä kokemusta eikä kaikkia kriteerejä täytä, mutta on varma että hanskaa homman loppupeleissä.

Vierailija
11/12 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut monta työtä johon ei ollut kokemusta tai koulutusta. Olen kai saanut vakuutetuksi että olen silti " se heidän työntekijä" .

Vierailija
12/12 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vähättele itseäsi vaan pistä rohkeasti viestiksi että olet asiakaspalvelun ammattilainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi