Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saliharjoittelu ja muutokset erektiossa - sattumaa vai todellinen vaikutus?

Vierailija
16.05.2024 |

Olen 49-vuotias mies ja 30 vuoden suunnittelun jälkeen aloitin kuntosalilla käynnin 2 kk (eli siis todella lyhyt aika) sitten. Lihakset eivät toki tässä iässä ole muuttuneet miksikään, mutta olen pannut merkille yhden hämmentävän muutoksen: yöllisten/aamuisten erektioiden merkittävän lisääntymisen ja voimistumisen. Klassisia aamuerektioita minulla ei ole ollut käytännössä koskaan edes nuorena (syytä tähän en tiedä), mutta nyt on käytännössä joka aamu, ja erityisesti jos olen edellisenä iltana käynyt salilla.

Onko käsitystä, onko tämä tosiaan salitreenin seurausta vai onko tämä nyt vain sattumaa? Lähinnä mietin sitä, että voiko esim. testopitoisuudet kasvaa noin lyhyessä ajassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen että et ole provo kyllä lihasvoimatreeni lisää testosteroiinin tuotantoa. Erityisesti suurten lihasryhmien treenaaminen (maastaveto, kyykky, yms.). Myös tarkkaavaisuus ja keskittymiskyky paranee. Muutos voi olla nopeakin.

Vierailija
2/5 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ottaa aiheeseen muuten kantaa, mutta kyllähän lihaskuntoharjoittelu tutkitusti nostaa testosteronipitoisuuksia. Sitä en tiedä voiko vielä 2 kuukaudessa nostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolleen se meni nuorempana kun kävi puntilla.

Jos meinaa tulla ylirasitusta ja ilmiö loppuu, niin tankkaamalla jatkuu. Esim. reilu puolikas suklaalevy.

Hyvä viisarimittari sopivaan treeniin :)

Vierailija
4/5 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskee testoa. Toivottavasti sinulla on jokin tapa purkaa se, esim. nätti nuori neitokainen.

Vierailija
5/5 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vakavaa, voi saippuat vähä putoilla suihkussa sitten kun isot  paksut miehet on samaan aikaan siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi