Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seitsemän Sydämen Soppa Rakkauskuviot solmussa

Vierailija
16.05.2024 |

Olen Minna, 36-vuotias ja yksinhuoltaja kahdelle ihanalle lapselle. Tässä elämänvaiheessa olen päätynyt hieman erikoiseen tilanteeseen: minulla on kuusi miestä, eivätkä he tiedä toisistaan. Kuvio on kasvanut vuosien mittaan alkuun en edes suunnitellut tällaista sotkua. Rakastan jokaista heistä eri tavoin ja jokainen suhde täyttää erilaisen tarpeeni. Tämä kuulostaa ehkä oudolta, mutta elämä harvoin menee suunnitelmien mukaan.

Nyt tulee se mutkikas osuus: kaksi lastani ovat peräisin tästä mies ryhmästä, mutta lapsen isät eivät tiedä olevansa isejä, ja kumpikin lapsi luulee toisen miehen olevan hänen isänsä. Niin, aikamoinen soppa, eikö?

Nyt kun nuorin lapseni kysyi jotain hänen syntymästään, joka ei täsmää sen miehen kanssa, jonka hän luulee isäkseen, olen pinteessä. Pelkään, että totuus paljastuu ja koko korttitaloni romahtaa. Miten tästä eteenpäin? Pitäisikö minun paljastaa kaikki ja kohdata seuraukset, vai yrittääkö jotenkin selittää asiat niin, että salaisuudet säilyvät? Tiedän, että tilanteeni kuulostaa tv-sarjan juonelta, mutta tämä on elämäni ja tarvitsen kipeästi apua ja näkökulmia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla