voisitteko vanhemmat edes hieman kiinnostua lapsistanne?
Vingutte koko ajan että teille pitäisi tulla yhteiskunnalta lisää tukea vain siitä hyvästä että olette kerran antaneet jonkun laueta sisällenne tai vaihtoehtoisesti päässeet lennätättämään mällinne jonkun sisälle siihen etummaiseen reikään, ja että maailman pitäisi pyöriä teidän ympärillänne, mutta voisitteko myös huolehtia omista velvoitteistanne tätä etuutenne ja lapsenhoitonne maksanutta yhteiskuntaa kohtaan ja katsoa että kultamussukkanne eivät terrorisoi öisin töissä käyviä ihmisiä riehumalla asuinalueilla aamuyöhön asti? Vai pitääkö kenties kasvatuskin ulkoistaa yhteiskunnalle?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Emme voi.
Tämä on huomattu. Sitten kohta ollaankin ihmettelemässä että mitenkäs se meidän Veeti vei aseen kouluun tai miten on mahdollista kuinka se oma mussukka veti kuolettavat piriöverit 19-vuotiaana jossain paikallisessa nistiluukussa.
Johan se on ulkoistettu. 1-vuotiaana päiväkotiin saamaan varhaisKASVATUSTA, kun on se yksi vuosi juuri ja juuri jaksettu olla kotona puhelin kädessä sohvalla istuen. Ja rankkaa on.
Kasvatus on jo ulkoistettu yhteiskunnalle. Lastentarhat muutettiin varhaiskasvatuksiksi joiden tarkoitus on lasten kasvattaminen. Joka mukulalle laaditaan henkilökohtainen kasvatussuunnitelma.
Vierailija kirjoitti:
Kasvatus on jo ulkoistettu yhteiskunnalle. Lastentarhat muutettiin varhaiskasvatuksiksi joiden tarkoitus on lasten kasvattaminen. Joka mukulalle laaditaan henkilökohtainen kasvatussuunnitelma.
Kun kaikkien kasvatuksesta huolehtii varhaiskasvatustieteiden korkeakoulututkinnon suorittanut varhaiskasvattaja, niin enää ei voida sanoa että kukaan olisi huonosti kasvatettu.
Minä sain kaksi lasta. Päätin heti, että heillr minä olen päinvastainen äiti, kuin omani oli ollut minulle.
Ennen lasteni syntymää en edes tiennyt, mitä rakkaus tarkoitti.
Huolehdin, vaalin ja kunnioitin heitä heti syntymästä lähtien.
Yllättäen poikani ovat kasvaneet miehiksi, jotka kunnioittavat itseään ja muita ihmisiä.
👍 hyvä AP 👏👏👏👏