Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mist'ä kielii tällainen työkaveirn käytös?

Vierailija
15.05.2024 |

nakittaa toiselle työn, jonka tekeminen vie enoin 2-3 minuuttia. Jopa toistamiseen muistutti sen tekemisestä. Jotain pomottamishalua vai mitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista.

Vierailija
2/8 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa, että mihin kaikkeen suostut. Saa mielihyvää, jos tottelet, ja sen jälkeen siirtää pikku hiljaa lisää töitä sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaa, että mihin kaikkeen suostut. Saa mielihyvää, jos tottelet, ja sen jälkeen siirtää pikku hiljaa lisää töitä sinulle.

Näin on jo tapahtunut. Olen vain pitänyt häntä aika kilttinä (joitain kohtaan tunnollisena) ihmisenä joka ei tuollaiseen sortuisi mutta ilmeisesti näin van tapahtuu ellen laita rajoja. ap

Vierailija
4/8 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla monta syytä. Voi olla, että huolellisuus 4- ihminen nakittaa jonkun huolellisuutta vaativan työn toiselle. Toisinaan jokin työ yksinkertaisesti inhottaa tai ei oikein osaa, niin nakittaa toiselle.

Ei kaikki välttämättä ole aina pahat mielessä :)

Vierailija
5/8 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tämä. Minä osaan kaiken, minä teen... Puuttuu toisten töihin ja tekemisiin, etsii toisten tekemiä virheitä, ja muistaa kyllä huomauttaa niistä, jos sattuu löytämään. Omista mokista on aivaan hiljaa, eikä tunnusta mitään väärin tehneensä.

Ei kerro eikä neuvo uusia asioita toisille, vaan pitää omana tietonaan, ja on sitten lähes ainoa, joka pystyy sen tekemään.

Pahansuopanen vanha eukko!

Vierailija
6/8 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla monta syytä. Voi olla, että huolellisuus 4- ihminen nakittaa jonkun huolellisuutta vaativan työn toiselle. Toisinaan jokin työ yksinkertaisesti inhottaa tai ei oikein osaa, niin nakittaa toiselle.

Ei kaikki välttämättä ole aina pahat mielessä :)

Niin, huolellisuudesta ei ole kyse. Kiinnostuksen puute ehkä mutta kun ei ole toistuva työ niin ihmettelen. Hänelle kuitenkin tullut alunperin tehtäväksi.

Vierailija
7/8 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän ei ole sun pomo, niin et kai suostu pomottamiseen. Sanot, että nyt ei kuule ehdi, kun yrittää nakittaa sulle jotain. mikä ei sulle kuulu etkä halua tehdä. Kyllä kilttejä aina hyväksikäytetään, jos alkaa autella niin sitä hommaa riittää.

Vierailija
8/8 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos hän ei ole sun pomo, niin et kai suostu pomottamiseen. Sanot, että nyt ei kuule ehdi, kun yrittää nakittaa sulle jotain. mikä ei sulle kuulu etkä halua tehdä. Kyllä kilttejä aina hyväksikäytetään, jos alkaa autella niin sitä hommaa riittää.

Niin ja lisäksi jos olet kerran tehnyt hänelle jonkin nopean työn, niin ensi kerralla nakita hieman vaativampi duuni sille työkaverille sanoilla "Hei, kun minä autoin silloin sinua, niin voisitko ystävällisesti hoitaa mun puolesta nyt tämän?" Katso miten reagoi. Onko vastavuoroista auttamista -- vai haluaako todellakin vain käyttää sinua hyväkseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme