💓 Nurmijärven suuri Sinkkujuhannus-tapahtuma ilmoittaa: Naispaikat ovat jo täynnä! Naisia jonoksi asti! Onko sinne tulossa miehiä? <3 💓
https://sinkkutapahtumat.fi/sinkkujuhannus/
"Sinkkujuhannus 2024 naispaikat loppuunmyyty! Liity jonotuslistalle."
Tuolla mekin tapasimme silloin joskus. Kaunis tyyni järvi keskiyön auringonvalossa ja luonto kuin paratiisissa. Ei tuolla kukaan voi olla rakastumatta.
Kommentit (42)
Sepä oiskin jos ei olisi kuin muutama mies. No, jospa ne miehetkin ymmärtää että jotain tarttis tehdä jos sinkkuus vaivaa.
Olispa... Täällä kaksi neitoa tulossa Nurmijärvelle. Tositarkoituksella.
Toivottavasti menee meihiäkin , keskenään olessaan aniset vaan les-poutuvat ja muodostuu vähistä naisvaroista hankalasti uusia nais-pareja ja naisten etsinnästä tulee entisrä viakeempaa vallattoiman poskettomalle vanhapoika-armeijalle
neitsytjuhannus olisi tärkeempi saaja aikaan, voisi mennä tsekkaamaan neitsytnaisten tarjonnan, vanhapoika 40
Noissa tapahtumissa sama "piiri pieni pyörii". Sekoilevat keskenään, milloin vähän aikaa seurustellaan ja taas erotaan. Ulkopuoliset jätetään aina sinne ulkopuolelle, eikä edes haluta tutustua..
Toivottavasti moni yksinäinen löytäisi sieltä toisensa! Nyt miehet rohkeasti Nurmijärvelle!
Vierailija kirjoitti:
Sepä oiskin jos ei olisi kuin muutama mies. No, jospa ne miehetkin ymmärtää että jotain tarttis tehdä jos sinkkuus vaivaa.
Eivät naiset sinkkutapahtumista kumppania ole etsimässä vaan he menevät sinne viettävät hauskaa naisten kesken. Näin naiset ovat itse kertoneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät naiset sinkkutapahtumista kumppania ole etsimässä vaan he menevät sinne viettävät hauskaa naisten kesken. Näin naiset ovat itse kertoneet
Jotain femakkojen kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nurmijärven sinkkutapahtumassa ollaan ihan tositarkoituksella nimim. ihanaa kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Minusta on jopa vähän törkeää, kun ne jotka etsivät oikeasti kumppania jäävät ilman lippua. Olisin halunnut mennä, mutta tapahtuma oli jo loppuunmyyty siinä vaiheessa, kun mulle selvisi, että tuollainen järjestetään.
Miksi toi järjestetään jossain syrjässä. Tampereen seudulla olisi paljon parempi järjestää. En viitsi noille rajaseuduille lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Minusta on jopa vähän törkeää, kun ne jotka etsivät oikeasti kumppania jäävät ilman lippua. Olisin halunnut mennä, mutta tapahtuma oli jo loppuunmyyty siinä vaiheessa, kun mulle selvisi, että tuollainen järjestetään.
Joo tälläisissa tapahtumissa jää helposti ulkopuoliseksi ja tulee tosi kiusaantunut olo. Näissähän on aina ne samat kuppikunnat pyörimässä ja harva siellä on vaan "sinkkuna".
Pitäisikö lähteä? Sinkkuna olen jo ollut 5 vuotta. Parisuhdetta en edes halua, mutta seksi kyllä maistuisi, ehkäpä joku vakipanokin.
Olisiko tapahtumaa 25-45-vuotiaille? Tuolla ilmeisesti ikä noin 37-60-v.
Toivottavasti. Onneksi ei tarvitse osallistua, kun oma kulta löytyi jo.