Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

💓 NurmijĂ€rven suuri Sinkkujuhannus-tapahtuma ilmoittaa: Naispaikat ovat jo tĂ€ynnĂ€! Naisia jonoksi asti! Onko sinne tulossa miehiĂ€? <3 💓

Vierailija
15.05.2024 |

https://sinkkutapahtumat.fi/sinkkujuhannus/

"Sinkkujuhannus 2024 naispaikat loppuunmyyty! Liity jonotuslistalle."

Tuolla mekin tapasimme silloin joskus. Kaunis tyyni jÀrvi keskiyön auringonvalossa ja luonto kuin paratiisissa. Ei tuolla kukaan voi olla rakastumatta.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
15.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toivottavasti. Onneksi ei tarvitse osallistua, kun oma kulta löytyi jo.

Vierailija
2/42 |
15.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SepÀ oiskin jos ei olisi kuin muutama mies. No, jospa ne miehetkin ymmÀrtÀÀ ettÀ jotain tarttis tehdÀ jos sinkkuus vaivaa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
15.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olispa... TÀÀllÀ kaksi neitoa tulossa NurmijÀrvelle. Tositarkoituksella.

Vierailija
4/42 |
15.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toivottavasti menee meihiÀkin , keskenÀÀn olessaan aniset vaan les-poutuvat ja muodostuu vÀhistÀ naisvaroista hankalasti uusia nais-pareja ja naisten etsinnÀstÀ tulee entisrÀ viakeempaa vallattoiman poskettomalle vanhapoika-armeijalle

Vierailija
5/42 |
15.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

neitsytjuhannus olisi tÀrkeempi saaja aikaan, voisi mennÀ tsekkaamaan neitsytnaisten tarjonnan, vanhapoika 40

Vierailija
6/42 |
16.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On menossa ainakin yksi. :)

Vierailija
7/42 |
22.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

tulossa ollaan. löytyisipÀ vihdoinkin SE. HÀn!

Vierailija
8/42 |
22.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Noissa tapahtumissa sama "piiri pieni pyörii". Sekoilevat keskenÀÀn, milloin vÀhÀn aikaa seurustellaan ja taas erotaan. Ulkopuoliset jÀtetÀÀn aina sinne ulkopuolelle, eikÀ edes haluta tutustua..

Vierailija
9/42 |
22.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toivottavasti moni yksinÀinen löytÀisi sieltÀ toisensa! Nyt miehet rohkeasti NurmijÀrvelle!

Vierailija
10/42 |
22.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SepÀ oiskin jos ei olisi kuin muutama mies. No, jospa ne miehetkin ymmÀrtÀÀ ettÀ jotain tarttis tehdÀ jos sinkkuus vaivaa.

EivĂ€t naiset sinkkutapahtumista kumppania ole etsimĂ€ssĂ€ vaan he menevĂ€t sinne viettĂ€vĂ€t hauskaa naisten kesken. NĂ€in naiset ovat itse kertoneet 

Vierailija
11/42 |
22.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EivĂ€t naiset sinkkutapahtumista kumppania ole etsimĂ€ssĂ€ vaan he menevĂ€t sinne viettĂ€vĂ€t hauskaa naisten kesken. NĂ€in naiset ovat itse kertoneet 

Jotain femakkojen kivaa?

Vierailija
12/42 |
27.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NurmijÀrven sinkkutapahtumassa ollaan ihan tositarkoituksella nimim. ihanaa kokemusta on.

Vierailija
13/42 |
20.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ovatko miehet valmiina? 💓

Vierailija
14/42 |
20.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MGTOW

Vierailija
15/42 |
20.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ViettĂ€kööt naiset yksin juhannusta. 

Vierailija
16/42 |
20.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÀin se menee. Minusta on jopa vÀhÀn törkeÀÀ, kun ne jotka etsivÀt oikeasti kumppania jÀÀvÀt ilman lippua. Olisin halunnut mennÀ, mutta tapahtuma oli jo loppuunmyyty siinÀ vaiheessa, kun mulle selvisi, ettÀ tuollainen jÀrjestetÀÀn.

Vierailija
17/42 |
20.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi toi jÀrjestetÀÀn jossain syrjÀssÀ. Tampereen seudulla olisi paljon parempi jÀrjestÀÀ. En viitsi noille rajaseuduille lÀhteÀ.

Vierailija
18/42 |
20.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÀin se menee. Minusta on jopa vÀhÀn törkeÀÀ, kun ne jotka etsivÀt oikeasti kumppania jÀÀvÀt ilman lippua. Olisin halunnut mennÀ, mutta tapahtuma oli jo loppuunmyyty siinÀ vaiheessa, kun mulle selvisi, ettÀ tuollainen jÀrjestetÀÀn.

Joo tĂ€llĂ€isissa tapahtumissa jÀÀ helposti ulkopuoliseksi ja tulee tosi kiusaantunut olo. NĂ€issĂ€hĂ€n on aina ne samat kuppikunnat pyörimĂ€ssĂ€ ja harva siellĂ€ on vaan "sinkkuna". 

Vierailija
19/42 |
20.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PitÀisikö lÀhteÀ? Sinkkuna olen jo ollut 5 vuotta. Parisuhdetta en edes halua, mutta seksi kyllÀ maistuisi, ehkÀpÀ joku vakipanokin.

Vierailija
20/42 |
20.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisiko tapahtumaa 25-45-vuotiaille?  Tuolla ilmeisesti ikĂ€ noin 37-60-v.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi seitsemÀn viisi