đ NurmijĂ€rven suuri Sinkkujuhannus-tapahtuma ilmoittaa: Naispaikat ovat jo tĂ€ynnĂ€! Naisia jonoksi asti! Onko sinne tulossa miehiĂ€? <3 đ
https://sinkkutapahtumat.fi/sinkkujuhannus/
"Sinkkujuhannus 2024 naispaikat loppuunmyyty! Liity jonotuslistalle."
Tuolla mekin tapasimme silloin joskus. Kaunis tyyni jÀrvi keskiyön auringonvalossa ja luonto kuin paratiisissa. Ei tuolla kukaan voi olla rakastumatta.
Kommentit (42)
SepÀ oiskin jos ei olisi kuin muutama mies. No, jospa ne miehetkin ymmÀrtÀÀ ettÀ jotain tarttis tehdÀ jos sinkkuus vaivaa.
Olispa... TÀÀllÀ kaksi neitoa tulossa NurmijÀrvelle. Tositarkoituksella.
Toivottavasti menee meihiÀkin , keskenÀÀn olessaan aniset vaan les-poutuvat ja muodostuu vÀhistÀ naisvaroista hankalasti uusia nais-pareja ja naisten etsinnÀstÀ tulee entisrÀ viakeempaa vallattoiman poskettomalle vanhapoika-armeijalle
neitsytjuhannus olisi tÀrkeempi saaja aikaan, voisi mennÀ tsekkaamaan neitsytnaisten tarjonnan, vanhapoika 40
tulossa ollaan. löytyisipÀ vihdoinkin SE. HÀn!
Noissa tapahtumissa sama "piiri pieni pyörii". Sekoilevat keskenÀÀn, milloin vÀhÀn aikaa seurustellaan ja taas erotaan. Ulkopuoliset jÀtetÀÀn aina sinne ulkopuolelle, eikÀ edes haluta tutustua..
Toivottavasti moni yksinÀinen löytÀisi sieltÀ toisensa! Nyt miehet rohkeasti NurmijÀrvelle!
Vierailija kirjoitti:
SepÀ oiskin jos ei olisi kuin muutama mies. No, jospa ne miehetkin ymmÀrtÀÀ ettÀ jotain tarttis tehdÀ jos sinkkuus vaivaa.
EivÀt naiset sinkkutapahtumista kumppania ole etsimÀssÀ vaan he menevÀt sinne viettÀvÀt hauskaa naisten kesken. NÀin naiset ovat itse kertoneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EivÀt naiset sinkkutapahtumista kumppania ole etsimÀssÀ vaan he menevÀt sinne viettÀvÀt hauskaa naisten kesken. NÀin naiset ovat itse kertoneet
Jotain femakkojen kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NurmijÀrven sinkkutapahtumassa ollaan ihan tositarkoituksella nimim. ihanaa kokemusta on.
ViettÀkööt naiset yksin juhannusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀin se menee. Minusta on jopa vÀhÀn törkeÀÀ, kun ne jotka etsivÀt oikeasti kumppania jÀÀvÀt ilman lippua. Olisin halunnut mennÀ, mutta tapahtuma oli jo loppuunmyyty siinÀ vaiheessa, kun mulle selvisi, ettÀ tuollainen jÀrjestetÀÀn.
Miksi toi jÀrjestetÀÀn jossain syrjÀssÀ. Tampereen seudulla olisi paljon parempi jÀrjestÀÀ. En viitsi noille rajaseuduille lÀhteÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀin se menee. Minusta on jopa vÀhÀn törkeÀÀ, kun ne jotka etsivÀt oikeasti kumppania jÀÀvÀt ilman lippua. Olisin halunnut mennÀ, mutta tapahtuma oli jo loppuunmyyty siinÀ vaiheessa, kun mulle selvisi, ettÀ tuollainen jÀrjestetÀÀn.
Joo tÀllÀisissa tapahtumissa jÀÀ helposti ulkopuoliseksi ja tulee tosi kiusaantunut olo. NÀissÀhÀn on aina ne samat kuppikunnat pyörimÀssÀ ja harva siellÀ on vaan "sinkkuna".
PitÀisikö lÀhteÀ? Sinkkuna olen jo ollut 5 vuotta. Parisuhdetta en edes halua, mutta seksi kyllÀ maistuisi, ehkÀpÀ joku vakipanokin.
Olisiko tapahtumaa 25-45-vuotiaille? Tuolla ilmeisesti ikÀ noin 37-60-v.
Toivottavasti. Onneksi ei tarvitse osallistua, kun oma kulta löytyi jo.