Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jestas mun anoppia. PRKL. Menee hermot. OV

Vierailija
25.01.2007 |

Anoppi oli tänään lapsenvahtina, kun kävin neuvolassa ja sanoin hänelle, että jos menevät ulos, niin lapsille pitää sitten laittaa pelkät toppahaalarit päälle. Villahaalareita ei tarvitse.

No arvatkaapa mitä arvon rouva laittoi lasten päälle???!!! Toppahaalarin, VILLAHAALARIN, paksun fleecepaidan, sukkikset, paksut collegehousut, pitkähihaisen t-paidan (kuopukselle laittoi bodyn), paksut pörrösukat, paksut villasukat, lapaset, kaulurin, kypärämyssyn, toppahatun, paksut hanskat ja toppakengät.

Muuten ihan kiva, mutta meidän lapset olivat ihan hikisiä (kaikki kolme ovat erittäin kuumaverisiä ja juoksevat ja touhuavat muutenkin paljon ulkona ja meillä oli tänään -9 astetta pakkasta).

Anoppi vaan marisi mulle, että miksi nuo kakarat vinkuvat ja mankuvat ja kätisevät koko ajan. No miksiköhän????!!!!! Ja mä en tajua, että mistä tuo edes löysi nuo kaikki vaatteet? Koska olin laittanut vaatteet valmiiksi eteiseen. Anoppi itse on erittäin kylmäverinen tyyppi ja kulkee pitkätkalsarit jalassa myös juhannuksena.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhemmat ikäluokat tajua näitä uuden ajan vermeitä. Meidän äitikin tuuppaa kuomiin ainakin kolmet sukat, jos en ole välissä.

Vierailija
2/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sullakin pienet murheet. Olisit tyytyväinen et anoppisi hoitaa lapsiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan ajatella, ettei ilkeyttään tee vaan ajattelee suojaavansa kullanmurut pakkasherralta.

Vierailija
4/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska Isovanhemmat hoitaa lapsia niin turha valittaa! Jos valittasit ettei hoida niin sulle vastattais ettei kuuluukkaan hoitaa!!

Huh huh oot taas yks niitä ärsyttävämpiä mammoja tällä palstalla!

Vierailija
5/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä on sullakin pienet murheet. Olisit tyytyväinen et anoppisi hoitaa lapsiasi.

Idolsista ja tuosta hukkumiskuolemasta vai? Ei mistään muusta?

T:AP

Vierailija
6/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nalkuti nalkuti nalkuti

Vierailija
7/7 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aina kun lapset on kipeinä jne. Laittaa meille ruokaa, koska kuopuksella on vilja-allergia ja ruoanlaitossa on välillä sompailua. Leikkii ja lukee lasten kanssa.

On nyt järjestänyt mun ruokakaappini uudestaan ja sekoittaa lasten vaatteet keskenään, tunkee villasukkia kuomiin ja pukee muutenkin ihan liikaa.

Puren kieltäni ja olen hiljaa. Yrittää ja haluaa auttaa ja on avuksi. Se riittäköön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme