Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa kahta naista, onko vinkkejä

Vierailija
14.05.2024 |

Mies haluaa kahden naisen sänky seuraa, hmm ja mun hommaksi löytää se toinen. Hiukan pallo hukassa, kelle kehtaan asiaa ehdottaa vai Ilmo jollekin sivustolle? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis se toinen nainen.

Tokihan sun pitäisi tietää, että kuka sun tutuista paneskelee ympäriinsä ja jolla ei varmaan ole mitään sitä vastaan että saisi miestäsi.

Vierailija
2/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane ilmoitus paikalliseen lehteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies itse etsi sitä seuraa, jos hänen toiveesta näin tehdään? Pitääkö sun myös pitää hänen kikulista kiinni sitten suorituksessa, että löytää perille? Pesetkö valmiiksi kivat kalsarit, ettei tarvitse sitten hävetä? 

Vierailija
4/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaksi ilman kolmatta,se on vinkki,tosin mies ei voi tyydyttää edes yhtä naista kaksi on liikaa ja kolme sydänlaaki.

Vierailija
5/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on joku siskoistasi tai kavereistasi jo mielessä. Mieti, kuka olisi heistä hyväkroppainen ja seksittömässä parisuhteessa. Sitten kysyt mieheltä, mitä mieltä hän on ko. naisesta. Toinen vaihtoehto on etsiä seksiseuraa netistä, Alaston Suomi ja mitä näitä on.

Vierailija
6/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaksi ilman kolmatta,se on vinkki,tosin mies ei voi tyydyttää edes yhtä naista kaksi on liikaa ja kolme sydänlaaki.

Ja nainen ei ilmeisesti voi tyydyttää naista?

Vierailija
7/10 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun idea on, että ap:n olisi hyvä olla sen verta sinut tässä, että on valmis harrastamaan tyttöjen väkistä kivaa kolmannen kanssa. Hyväilette ja hierotte toistenne kehoja, hinkkaatte tissejä toisianne ja miestä vasten, otatte yhdessä mieheltä suihin suudellen  kiihkeästi, nuolette toistenne pimppoja miehen katsellessa tai työstäessä toista teistä, tai mahdollisesti jopa sidottuna vieressä. Ja niin edelleen. Sun Ap olisi hyvä löytää nainen, johon olet itse jossain määrin  kuumana.

Jos mies valitsee, niin tunnelma ei ole niin hyvä.

Kaupallinen tarjonta on helpoin ratkaisu, jos ystäväpiiristä ei löydy kandidaatteja, mutta tyttöjen illoista kannattaa aloittaa miettimään, keiden sellaisten kanssa, joilla vanne ei purista päätä, olet tullut hyvin juttuun.

Vierailija
8/10 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka seksin ostaminen on yleensä vähintäänkin arveluttavaa, niin tässä tapauksessa ammattilainen toiseksi naiseksi olisi varmasti kaikin puolin paras vaihtoehto. Ammattilainen todennäköisesti tietäisi, miten edetä, ei jäisi sormi suuhun (jotain muuta tietty suuhun voisi mennä), ei mitään mustasukkaisuusjuttuja jne. Ja jos asiasta sovittaisiin, pystyisit itsekin kokeilemaan sinua mahdollisesti kiihottavia juttuja. Esim. miltä tuntuu jos toinen nainen nuolee samaan aikaan kun oma mies panee tms. 

Vierailija
9/10 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mutta idea on minun. Kelle kuitenkaan kehtaa oikeessa elämässä. Ei ole edes mitään "saunatuttuja", jotka kyläilisivät, josta voisi jotain aasinsiltaa seksiin. Leimataan ja menee kaverisuhteet. Vaikka oikeasti käyn kuumana parin työkaverin perään ja voisin itse harrastaa heidän kanssaan seksiä mieluusti mieheni kanssa, tai jopa itsekseni.

Tuskin uskallan ehdottaa. Aina se mielessä kuitenkin on kun sekstaamme mieheni kansssa ja olen sen hänelle kyllä kertonut. Itseasiassa hän kuulee siitä lähes joka seksikerta. Kunnon fantasia antaa muutenkin "helpolle" alapäälleni hyvän alkusysäyksen.

Kuvailen miehelleni toista naista kun hän on minun sisälläni. Eipä sitä mies yleensä kauaa kestä.... Uskoisin, että minulla itsellä kyllä riittäisi koko yön tarpeisiin naisen kanssa, jos kerrankin toista sellaista saisin "ihan ( omalla ) luvalla," miehen vaikka katsellessa ja osallistuessa aina kun kykenee.

Vierailija
10/10 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexposta saa tällaiseen erinomaisia neuvoja. Sinne vaan, suhde auki ja seksiä tulee ovista ja ikkunoista. Tarttukaa vinkkiin ja nauttikaa.