Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kiihottuu 10 sekunnissa

Vierailija
13.05.2024 |

Miehelläni seisoo todella nopeasti, ja se tuntuu hämmentävältä. Itse en ole siinä vaiheessa pätkääkään kiihottunut. Miten voi yksittäinen kuva, sana tai ajatus saada seisokin aikaan? Jos siihen menisi vaikka minuutti, niin se olisi helpompi ymmärtää, mutta että 10 sekuntia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiihotun varmaan noin neljässä sekunnissa, kun menen miestäni vasten ja hän kouraisee kahdella kädellä perseestä. On meinaan sen verran miehekäs ote että ei jätä kylmäksi 😄 Useimmiten kyllä riittää pelkkä halaus. Juu, olen helppo. 

Ja toi mies kyllä kiihottuu melkein yhtä nopeaa. Jos on peiton alla ilman vaatteita ja nostan peittoa nähdäkseni elimen, se kyllä alkaa välittömästi keulia. Minusta se on ihanaa!

N46

Vierailija
2/13 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiihotun kolmessa sekunnissa hah haa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisen ja sopivan kumppanin kanssa voi kiihottua nopeasti. Kiihottuminen on myös tapa tuntea hyvää oloa ja nauttia omasta kehosta ennen kuin toinen on edes koskettanut. 

Erektion saaminen itsessään on eräänlaista 'autoseksiä' eli hyväilyä, joka tulee sisältäpäin. Erektion saaminen ja varsinkin syvemmällä psyykkisellä tasolla heteroseksuaalinen mies kaipaa myös myönteistä tunnistamista erektiolle. Lääkkeelläkin voi erektion saada aikaan myöhäisessäkin iässä, mutta positiivinen tunnistaminen puuttuu kuten sotkiessa pää huumeilla, jotka saavat näkemään olemattomia asioita. 

Vääränlainen tunnistaminen taas on riski myös tulevaisuuden suhteille. Miehen ei tulisi joutua peittämään ja torjumaan itseään siksi, että naisen on ehkä joskus vaikea samaistua johonkin miehen taipumukseen tai ominaisuuteen. Mies ja nainen ovat fyysisesti osin erilaisia ja tuo jo itsessään aiheuttaa myös psyykkisiä eroja, koska ihmisen luonne, haaveet, pelot jne. muodostuvat myös sen kautta, millainen hänen kehonsa on. Olen kuitenkin huomannut vuosia keskusteluja seuraamalla, että naisella on hiljaista ymmärrystä miehisyydestä, mikä ei perustu kokemukseen, vaan ehkä johonkin yhteiseen evoluutiohistoriaan, edellisiin elämiin tai muuhun samaistumiskykyyn. Avautuminen tuollaiselle perspektiiville vaatii hyväntahtoisuutta ja naisen oman seksuaalisuuden positiivista kehitystä, jossa nainen hyväksyy itsensä ja miehen erillisyyden ja täydentävyyden. Kehityksen ehkäistyessä nainen voi jäädä taistelulliseen 'välitilaan', jossa nainen toisaalta pitää naista ainoana oikeana ihmisyyden ilmentymänä, mutta myöskin halveksii ja torjuu miehen osoittamaa ihailua naiseutta kohtaan. 

Vierailija
4/13 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvallisen ja sopivan kumppanin kanssa voi kiihottua nopeasti. Kiihottuminen on myös tapa tuntea hyvää oloa ja nauttia omasta kehosta ennen kuin toinen on edes koskettanut. 

Erektion saaminen itsessään on eräänlaista 'autoseksiä' eli hyväilyä, joka tulee sisältäpäin. Erektion saaminen ja varsinkin syvemmällä psyykkisellä tasolla heteroseksuaalinen mies kaipaa myös myönteistä tunnistamista erektiolle. Lääkkeelläkin voi erektion saada aikaan myöhäisessäkin iässä, mutta positiivinen tunnistaminen puuttuu kuten sotkiessa pää huumeilla, jotka saavat näkemään olemattomia asioita. 

Vääränlainen tunnistaminen taas on riski myös tulevaisuuden suhteille. Miehen ei tulisi joutua peittämään ja torjumaan itseään siksi, että naisen on ehkä joskus vaikea samaistua johonkin miehen taipumukseen tai ominaisuuteen. Mies ja nainen ovat fyysisesti osin erilaisia ja tuo jo itsessään aiheuttaa myös psyykkisiä eroja, koska ihmise

Kun sanoit heteroseksuaalinen, niin minulla lerpahti välittömästi. Voitaisko sopia, että täällä jatkossa ei puhuttaisi mistään helvetin heteroseksistä taikka naisista, kun ketään normaalia ihmistä ei kiinnosta ja kaikkia ällöttää!

Vierailija
5/13 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin Normaali mies. Nuorena poikana on jo totuttu, että jättiseisokin voi saada aikaan parissa sekunnissa pelkästä mielikuvasta, saati jos siinä on joitain naisen paljaita osia näkyvillä missään suunnassa =DD

Ajattelen, että olisi enemmän omituisempaa, jos näin ei tapahtuisi. Ainakin miehesi on todella kiimassa sinuun, joten miksi stressaat? Tällä vauvapalstallakin on paljon naisia, jotka valittavat miehen haluttomuudesta. Luulen, että miehesi kelpaisi heille vaikka heti. Olisiko niin parempi? Tai mitä ajattelisit, jos miehesi ei saisi itseään pystyyn kanssasi.

Vierailija
6/13 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies laukeaa myös kymmenessä sekunnissa😭

Mirja

Vierailija
7/13 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirja

Tuohan on vain hyvä. Sinun ei tarvitse kärsiä huonosta seksistä tuon kauempaa. Toista se on meillä joiden mies kestää puolituntia tai pidempään.

Vierailija
8/13 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jätä ap se sika!!!!!!!

Vierailija
9/13 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiihotun siinä sekunnissa kun mies puristaa rintoja takaa ja painautuu lantiooni, tai sipaisee alapäätä tai takapuolta ohimennen housujen päältä. Välittömästi kiihko nousee oikein alavatsaa viiltäen ja pimpsa kostuu.

Vierailija
10/13 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirja

Tuohan on vain hyvä. Sinun ei tarvitse kärsiä huonosta seksistä tuon kauempaa. Toista se on meillä joiden mies kestää puolituntia tai pidempään.

Millaista on huono seksi, joka kestää yli puolituntia?

Vierailija
11/13 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen paljoa vaadita jos on kiva nainen. Välillä kiihotun sekunneissa kun naisystävä laittaa jonkun kivan viestin tai tulee kainalooni sohvalla.

Vierailija
12/13 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt ihan 10 sekunnissa. Sen verran tavis muija oon, että useampi minuutti on mennyt. Silti jotkut tulleet aika nopeesti, silloin vähän harmittanut...

Vierailija
13/13 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kiihotun salarakkaan käsissä 10 sekunnissa, tai oikeestaan jo hänen katseesta tai kosketuksesta.

Oma mies, noh, hänen kanssaan väliin ottaa aikansa. Jos olen puutteessa niin sitten seksi ajatuksena kiinnostaa ja oma mieskin ok joskin kiima vakkarin kanssa on eri sfäärissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä