Miten kauan teillä naisilla meni aikaa löytää tinderistä joku suhteeseen kanssanne?
Oon nyt ollut yli 6kk siellä ja ei löydy ketään suhteeseen. Yritänkö liian komeita? Varallisuudella ei väliä. Kunhan on katseenkestävä, pitää edes jonkin verran huolta itsestään, vähän voi olla mahaakin. Pukeutuu siististi ja on siisti muutenkin. Mukava,helppo jutella,huumorintajuinen,puhelias ja seurallinen. Onko liikaa vaadittu? Ja miten sen tietää että on tavannut oikean?
N46v
Kommentit (25)
Noin puoli vuotta meni, ja ehdin tavata 5 miestä ennen kuin se oikea löytyi.
Parin tunnin jälkeen tuli mätchi todella ihanan ja komean miehen kanssa, joka kosi mua tokilla treffeillä.
En ymmärrä miten joku ei löydä paria sieltä, sehän on tosi helppoa.
T. Tissimirkku 22v.
En ole löytänyt sieltä ketään koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat ensisijaisesti tutustua ensin persoonaan ja kaikki muu on turhaa, Tinder on sulle väärä paikka.
Ei kaikki mjuu ole turhaa. Mutta koen kyllä, että missä tahansa ihmissuhteessa on kyse siitä, miten kaksi ihmistä sopii yhteen - ja persoona on siinä paketissa yksi osa. Suhteessa toki on muutakin, kuten seksuaalinen vetovoima, elämäntyylien yhteensopivuus, samanlaiset toiveet suhteelle, seksin toimivuus...
Tottakai. Mutta tuskin siellä on monta profiilia, josta nämä selviää suoraan. Mutta ap ei halua edes mennä treffeille, jos näitä ei tiedä profiilista.
Niin no jos siellä on satoja profiileita, joista ei saa käsitystä siitä, millainen henkilö on, niin millä perusteella niistä sitten valikoi ne, keiden kanssa menee treffeille? Arpomalla sitten vissiin. En ainakaan minä ehtisi, jaksaisi tai pystyisi käydä treffeillä satojen miesten kanssa. Itse ainakin haluaisin nimenomaan profiilista saada käsityksen, millainen tyyppi on kyseessä, jotta tiedän, kannattaako edes tavata.
Pari viikkoa. Lue tekstit huolella.