Miten kauan teillä naisilla meni aikaa löytää tinderistä joku suhteeseen kanssanne?
Oon nyt ollut yli 6kk siellä ja ei löydy ketään suhteeseen. Yritänkö liian komeita? Varallisuudella ei väliä. Kunhan on katseenkestävä, pitää edes jonkin verran huolta itsestään, vähän voi olla mahaakin. Pukeutuu siististi ja on siisti muutenkin. Mukava,helppo jutella,huumorintajuinen,puhelias ja seurallinen. Onko liikaa vaadittu? Ja miten sen tietää että on tavannut oikean?
N46v
Kommentit (25)
Niin mutta onko tuo mun lista liikaa? Yritänkö siis liian komeita miehiä? Miksen ole löytänyt ketään?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta onko tuo mun lista liikaa? Yritänkö siis liian komeita miehiä? Miksen ole löytänyt ketään?
Ap
Mitä liiaan komeita? Älä nyt ainakaan sellaisia ala tykätä joiden ulkonäöstä et pidä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itselläni ei ollut mitään listaa. Halusin vain löytää rakkauden ja olin kaikin tavoin avoin sille. Tottakai tinderissä ulkonäkö vaikuttaa paljon koska sen pitää miellyttää puolin ja toisin että tulee edes osuma. Mutta sen jälkeen mulle ratkaisevaa oli se miten juttu lähti sujumaan, kuinka luonteva oli keskustella, miten meni huumori ja jutut yhteen. Kun mätsäsin tämän elämäni rakkauden kanssa, mulla ei mennyt kauaa kun aloin jo aavistaa että nyt on jotain tosi ainutlaatuista tapahtumassa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis liikaa mihin tai kenelle? Sinähän sen vain voit päättää, ketä ja millaisia yrität, ja toisaalta sitäkään ei voi tietoisesi ohjailla, kenestä kiinnostuu eikä varsinkaan, ketä kohtaan tuntee vetoa. Mutta minusta 6kk ei ole pitkä aika etsiä kumppania. Itse pitäisi realistisena sitä, että sopiva, oikeanlainen ihminen voi tulla vastaan ehkä parin vuoden sisällä - edes koölme vuotta ei olisi minusta tavaton aika etsiä kumppania. Siis jos puhutaan oikeasti sopvasta kumppanista, jonka kanssa voi oikeasti rakastua. Tinderissä on myös aina ihan sattumaa se, millaisia ihmisiä siellä sattuu olemaan - jos ei oikeanlaista satu olemaan siellä nyt, niin sitten ei ole. Eihän idea olekaan, että siitä "tarjonnasta" olisi pakko löytää joku, vaan idea on etsiä oikeanlaista. Sellainen voi tulla sinne huomenna tai vaikka vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itselläni ei ollut mitään listaa. Halusin vain löytää rakkauden ja olin kaikin tavoin avoin sille. Tottakai tinderissä ulkonäkö vaikuttaa paljon koska sen pitää miellyttää puolin ja toisin että tulee edes osuma. Mutta sen jälkeen mulle ratkaisevaa oli se miten juttu lähti sujumaan, kuinka luonteva oli keskustella, miten meni huumori ja jutut yhteen. Kun mätsäsin tämän elämäni rakkauden kanssa, mulla ei mennyt kauaa kun aloin jo aavistaa että nyt on jotain tosi ainutlaatuista tapahtumassa.
Eihän ap:llakaan oikeastaan mitään listaa ollut. Hänhän vain sanoi eri sanoin tuon, minkä sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eihän ap:llakaan oikeastaan mitään listaa ollut. Hänhän vain sanoi eri sanoin tuon, minkä sinäkin.
Itse puhui listasta. Siihen kommentoin.
"Itse puhui listasta. Siihen kommentoin. "
No niin puhui. Melkein tuntuisi, että jokin pieni lista voisi auttaa hahmottamaankin sitä, mitä hakeaa, niin osaisi kiinnittää siellä Tinderissä huomiota oikeisiin asioihin. Ap:n kohdalla siis voisi kokeilla tällaista.
Ap miten voi olla ettei 46-vuotias tiedä, mistä sen tietää, että on tavannut oikean ihmisen?
Vierailija kirjoitti:
Ap miten voi olla ettei 46-vuotias tiedä, mistä sen tietää, että on tavannut oikean ihmisen?
Jos ei ole vielä sellaista tavannut koskaan niin eihän sitä tiedä. Itsekin tapasin ensimmäisen oikean vasta ollessani 48. Toista tuskin tulee tämän ihmiselämän puitteissa.
Matchejä tuli paljon samantien. Kävin joillakin treffeillä. Heti ensimmäisillä treffeillä nykyiseni kanssa tiesin, että tämä on hyvä. Ehdin olla tinderissä ehkä 1-1,5kk.
Kannattaa pitää avoin mieli eikä laittaa liikaa painoarvoa tinderin kuville. Miehellänikin yksi kuva oli vähän epäsiistissä kesäparrassa terassilta tuoppi nenän edessä. Hän käy ehkä kerran-kaksi kesässä terassilla. Ja silloinkin yleensä mun kanssani. Kesäpartaa en ole ikinä livenä nähnyt. Ollaan oltu jo useampi vuosi yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Matchejä tuli paljon samantien. Kävin joillakin treffeillä. Heti ensimmäisillä treffeillä nykyiseni kanssa tiesin, että tämä on hyvä. Ehdin olla tinderissä ehkä 1-1,5kk.
Kannattaa pitää avoin mieli eikä laittaa liikaa painoarvoa tinderin kuville. Miehellänikin yksi kuva oli vähän epäsiistissä kesäparrassa terassilta tuoppi nenän edessä. Hän käy ehkä kerran-kaksi kesässä terassilla. Ja silloinkin yleensä mun kanssani. Kesäpartaa en ole ikinä livenä nähnyt. Ollaan oltu jo useampi vuosi yhdessä.
Miehelläsi kävi tuuri, kun huonosta kuvavalinnasta huolimatta löytyi kumppani. Ei sille kyllä mitään voi, että kun tuntemattomasta ihmisestä on kyse, niin kaikki vähäinen informaatio vaikuttaa: kuvat, profiiliteksti, tekstin puute. Jos jokin profiili ei herätä kiinnostusta, niin millä lailla sitä voisi olla "mieli avoinna"? Kaikkien epäkiinnostavalta vaikuttavien kanssa ei vaan voi mennä treffeille. Millä perusteella valikoi sieltä ne epäkiinnostavat, joiden kohdalla katsoo kuitenkin, olisiko epäkiinnostavasta profiilista huolimatta toinen kiinnostava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelläsi kävi tuuri, kun huonosta kuvavalinnasta huolimatta löytyi kumppani. Ei sille kyllä mitään voi, että kun tuntemattomasta ihmisestä on kyse, niin kaikki vähäinen informaatio vaikuttaa: kuvat, profiiliteksti, tekstin puute. Jos jokin profiili ei herätä kiinnostusta, niin millä lailla sitä voisi olla "mieli avoinna"? Kaikkien epäkiinnostava
Jos kaikki ovat epäkiinnostavia, niin silloin ehkä on vika arvioijassa. Voisiko antaa mahdollisuuden tavata, vaikka toinen ei olisikaan täysi kymppi profiilin perusteella. Kun livenähän sen vasta oikeasti tietää synkkaako. Että vähän armollisuutta, ei tinderiin vasta tullut välttämättä osaa tehdä täydellistä profiilia.
Ja toimii se toisinpäinkin. Itse tapailin nuorena erästä miestä, jonka ulkonäkö vastasi täysin ihannettani. Lisäksi oli kouluttautunut, hyvässä työssä, fiksu, kiva, hyväkäytöksinen. Silti kemiaa ei vain syntynyt, en innostunut hänestä romanttisesti. Eli ei täydellinen tinder profiilikaan takaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tulee jos vielä nainen olet, sitten kun laitetaan jämäksi jäänyt ukko sinne, vaikka minkalaisilla kuvilla niin ei tule mätsin mätsiä.
Tottakai tulee jos vielä nainen olet, sitten kun laitetaan jämäksi jäänyt ukko sinne, vaikka minkalaisilla kuvilla niin ei tule mätsin mätsiä.
Vastasin ap:lle, joka kertoo olevansa nainen.
Tinderi ketä se on ,koneen varaosa.. lasten leikkikalu? eikö pellet saa naista ilman tunteria vai mitä widun tenteriä,menkää töihin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki ovat epäkiinnostavia, niin silloin ehkä on vika arvioijassa. Voisiko antaa mahdollisuuden tavata, vaikka toinen ei olisikaan täysi kymppi profiilin perusteella. Kun livenähän sen vasta oikeasti tietää synkkaako. Että vähän armollisuutta, ei tinderiin vasta tullut välttämättä osaa tehdä täydellistä profiilia.
Ja toimii se toisinpäinkin. Itse tapailin nuorena erästä miestä, jonka ulkonäkö vastasi täysin ihannettani. Lisäksi oli kouluttautunut, hyvässä työssä, fiksu, kiva, hyväkäytöksinen. Silti kemiaa ei vain syntynyt, en innostunut hänestä romanttisesti. Eli ei täydellinen tinder profiilikaan takaa mitään.
Mutta mitä jos vaikka 500 profiilista mikään eri herätä kiinnostusta - millä perusteella niistä sitten valikoi ne, joita menee silti tapaamaan? Tuohan on melkoista hakuammuntaa, onnistumisen todennäköisyys olematon. Tietysti todennäköistä ei ole, ettei yksikään profiili herättäisi mitään kiinnostusta, vaan esim. 500 profiilista vaikka 10 voi mennä oikealle. Mutta voi käydä niinkin, että joko nämä eivät ole tykänneet takaisin eli kaikkien kanssa ei tule matchia, jotkut eivät vastaa viestiin, joidenkin kanssa viestittely hiipuu ja pari toteutunutta treffiä eivät johda jatkotapaamisiin. En usko, että on kyse siitä, että haettaisiin jotain täydellistä profiilia, vaan ainakin minulle olisi tärkeää saada siitä profiilista jotain osviittaa siitä, että edes mahdollisesti saatettaisiin olla samanhenkisiä, ja että henkilö vaikuttaisi edes jossain määrin sellaiselta, jollaisesta saattaisin kiinnostua.
Ja ei minulle täydellinen tinder-profiili edes olisi tuollainen, mitä kuvailit. Minulle tuo olisi juurikin aika epäkiinnostava. En minä tunne vetoa toisen koulutukseen tai työpaikkaan, vaan haluaisin että se fiksu, kiva ja hyväkäytöksinen tyyppi olisi myös itseni kanssa yhteensopiva PERSOONA.
Jos haluat ensisijaisesti tutustua ensin persoonaan ja kaikki muu on turhaa, Tinder on sulle väärä paikka.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat ensisijaisesti tutustua ensin persoonaan ja kaikki muu on turhaa, Tinder on sulle väärä paikka.
Ei kaikki mjuu ole turhaa. Mutta koen kyllä, että missä tahansa ihmissuhteessa on kyse siitä, miten kaksi ihmistä sopii yhteen - ja persoona on siinä paketissa yksi osa. Suhteessa toki on muutakin, kuten seksuaalinen vetovoima, elämäntyylien yhteensopivuus, samanlaiset toiveet suhteelle, seksin toimivuus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki mjuu ole turhaa. Mutta koen kyllä, että missä tahansa ihmissuhteessa on kyse siitä, miten kaksi ihmistä sopii yhteen - ja persoona on siinä paketissa yksi osa. Suhteessa toki on muutakin, kuten seksuaalinen vetovoima, elämäntyylien yhteensopivuus, samanlaiset toiveet suhteelle, seksin toimivuus...
Tottakai. Mutta tuskin siellä on monta profiilia, josta nämä selviää suoraan. Mutta ap ei halua edes mennä treffeille, jos näitä ei tiedä profiilista.
3 päivää. Enkä löytänyt pelkkää parisuhdetta, löysin rakkauden.
Ps. Sen vaan tietää.