Epäilen tyttöystävän valehtelevan raskaudesta
Suhteessa on muutenkin ollut ongelmia ja kerran riidan aikana sanoin jättäväni jos ei asiat muutu niin viikon päästä lähetti kuvan positiivisesta raskaustestistä. Nyt on ollut 4 kuukautta "raskaana" ja vatsa ei juurikaan ole kasvanut, vaikka painoa on tullut 16 kg. Vatsa on vähän pehmentynyt, mutta kädellä kokeillessa sormet uppoaa ja ei tunnu pyöreämmältä. Mihinkään neuvolaan en ole päässyt mukaan ja kenellekään ei saa kertoa, että on raskaana. Odotanko tilanteen etenemistä vai sanoinko suoraa etten usko?
Kommentit (153)
"Lähetti kuvan raskaustestistä?" Eli et ole nähnyt edes raskaustestiä. Kuva voi olla netistä napattu tai kaverin tekemä.
Juokse. Kohta tulee kuitenkin keskenmeno.
Miksi edes haluaisit jatkaa tuollaisen vampin kanssa, vaikka kantaisikin lasta, ehkä jopa sun lastasi? Jos se lapsi olisi olemassa ja vieläpä sun, sulla ois täysi oikeus päästä neuvolaan ja olla lapsen elämässä mukana heti alkumetreistä alkaen. Riippumatta siitä, seurusteletteko vai ette.
Tyttöystävä kertoi olevansa raskaana ja loukkaantunut siitä, että edes epäilen. Lupasin jotenkin hyvittää tämän hänelle, koska olen kuitenkin tuleva isä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä kertoi olevansa raskaana ja loukkaantunut siitä, että edes epäilen. Lupasin jotenkin hyvittää tämän hänelle, koska olen kuitenkin tuleva isä.
-ap
Sehän oot ihan sekaisin. Ootko kännissä kirjoittelemassa tai jotain?
Tänne on kirjoitellut taas toi minua esittävä. Tyttöystävä myönsi, että ei ole raskaana. Valehteli, koska ei halua tulla jätetyksi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tänne on kirjoitellut taas toi minua esittävä. Tyttöystävä myönsi, että ei ole raskaana. Valehteli, koska ei halua tulla jätetyksi.
-ap
No itsehän minä taisin kirjoitellakin, koska halusin esittää itseäni. Tyttöystävä olisi voinut olla raskaana, jos hän olisi yleensä ollut olemassa. Valehtelen ensi kerralla sit lisää joohan.
T porvoon
ap
Tutki sitä kuvaa, onko siinä mitään mikä voisi viitata tyttöystävän kuvaksi vai onko netistä kopiotu vai kenen testi kyseessä.
Se oliskin hyvä jos taustalta peilistä tai jostain muusta heijastavasta näkyisi joku random nainen.
Toki voit tehdä kuvalla googlehaunkin jos se on netistä otettu.
Kaksi ihmistä kirjoittelee täällä nyt ap:na vai kaksi persoonaa yhdessä ihmisessä?
Onko naisen nimi Heta? On nimittäin yrittänyt edellistäkin kumppania yrittänyt samanlailla vedättää. Toki edellinen ei uskonut vaan näki kuvista, ettei ollut todellakaan raskaana, vaan oli muokannut huonosti kuvia. 😂
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tästä nyt ei saa enää mitään selvää, mikä viestit on trollausta ja mikä ei, mutta jos tämä ei ole niin tuohan meni aika hyvin, kun et joutunut vääntämään tuon enempää. Ihme tapaus.
Naisena en kyllä uskoisi tyttöystäväsi puheisiin. Kauanko olette olleet yhdessä, milloin raskaus on alkanut, onko isyytesi totta, vai tehdäänkö sinusta maksajaa. Vaadi testit. Vai trolliko täällä taas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tästä nyt ei saa enää mitään selvää, mikä viestit on trollausta ja mikä ei, mutta jos tämä ei ole niin tuohan meni aika hyvin, kun et joutunut vääntämään tuon enempää. Ihme tapaus.
Piti sanoa, että tulee tänne tekemään raskaustestin edessäni, jotta uskon niin vasta sitten suostui myöntämään valehdelleensa.
-ap
Ootko niinku sen yhen Eerikan isä? .kuvitteli että nainen on 2 vuotta paksuna putkeen?
Tietenkin tyttöystävälläni on toosa. Ei kai hän muuten raskaaksi voisi edes tulla?
-ap