Luuletko, että miehesi on unohtanut äitienpäivän?
Kommentit (21)
Ei ole unohtanut.
(En kuitenkaan ole hänen äitinsä, eikä meillä ole yhteisiä lapsia. Ja välimatkaakin on useita satoja kilometrejä.)
Ap oletko parisuhteessa poikasi kanssa?
Ei unohtanut. Mies oli ostanut täytekakun leipomosta ja ruusun, sain ne jo eilen, ja toivotti hyvää äitienpäivää heti herättyään.
Kaupallista hyvesignalointia äitimarttyyreitä varten.
Yksi naisjulkkis sanoi äitienpäivästä ettei ole miehensä äiti.
Omalle äidille voi toivottaa hyvää äitienpäivää. En ole mieheni äiti. Just äsken tuli viesti työkaverilta: Hyvää äitienpäivää! No ei kyllä työkaverin tarvii onnitella. Jotain rajaa nyt tähän hommaan.
Toivotti hyvää äitienpäivää heti aamusta. Ei muuta. Vähän harmittaa kun ensimmäinen äitienpäiväni. No tiedämpä etten isänpäivänä kuin onnittele. Olisin laittanut kortin vauvan apuna ja kivan aamupalan.
Vierailija kirjoitti:
Me ei vietetä sitä.
Miksi ette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei vietetä sitä.
Miksi ette?
Mitä mä yksin viettämään.
Vierailija kirjoitti:
Omalle äidille voi toivottaa hyvää äitienpäivää. En ole mieheni äiti. Just äsken tuli viesti työkaverilta: Hyvää äitienpäivää! No ei kyllä työkaverin tarvii onnitella. Jotain rajaa nyt tähän hommaan.
Mielestäni kaikkia äitejä voi onnitella, ei tarvi olla oma.
En ole mieheni äiti. Eikös tämä ole äitienpäivänä eikä vaimojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei vietetä sitä.
Miksi ette?
Okei. Kirjoitit vain että Me ei vietetä sitä.
Vierailija kirjoitti:
En ole mieheni äiti. Eikös tämä ole äitienpäivänä eikä vaimojen.
Mutta oletko äiti?
Laittoi jo aamulla onnitteluviestin kuten aikuiset lapsetkin. Vietän tämän päivän nautiskellen ulkomailla:)
Kohta lähdössä kylpylään ja lounaalle
En ole äiti, joten minua ei tarvitse tänään muistaa. Omalle äidilleni lähetin kukkia ja mies kai laittoi tekstarin omalleen.
Hänen kotimaassaan äitienpäivä on vasta toukokuun loppupuolella, parin viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei vietetä sitä.
Miksi ette?
Okei. Kirjoitit vain että Me ei vietetä sitä.
Niin? Mulla on mies joka ei vietä sitä. Ja on lapsi.
Päivän nimi on äitienpäivä ei "oman äidin päivä". Pitäisin outona jos mieheni ei noteeraisi lapsiensa äitiä.
Me ei vietetä sitä.