Kaikki vinkit kehiin talvihäihin
Mitä hyvää? Mitä huonoa? Mihin erityisesti tulee varautua? Olen itse ollut yksissä talvihäissä ja ainakin juhlatilaisuudessa oli ensimmäiset tunnit todella kylmää. Kiinnostaisi järjestää häät talvella. Oletukseni on, että tiloja on vapaana paremmin ja vieraillakin paremmin kalenterissa tilaa.
Kommentit (8)
Pidetäänhän talvella muitakin juhlia. Miksi juuri häissä olisi kylmää juhlatilassa?
En ole ollut itse talvihäissä, mutta olen kyllä mennyt naimisiin talvella. Mentiin ihan kahdestaan naimisiin ilman mitään hössötystä.
Me mentiin naimisiin uudenvuodenaattona ja se on ollut kiva, ei pääse mieheltäkään hääpäivä unohtumaan. Ja tuntuu aina niin juhlavalta, kun ihmiset ilotulittavat meidän hääpäivän kunniaksi. Voin suositella sen puolesta tuota päivämäärää.
Tärkeintä varmaan on ymmärtää, että monetkaan ei jaksa häistä innostua. Kun pitää häät pieninä, niin sinne tulee vain ne ihmiset, jotka oikeasti haluavat siellä olla. Jää pois ne kaikki vähän etäisemmät ystävät ja sukulaiset, jotka tulevat velvollisuudentunnosta ja perkuloivat, kun menee viikonloppu pilalle ja tulee niin kalliiksikin.
Vierailija kirjoitti:
Pidetäänhän talvella muitakin juhlia. Miksi juuri häissä olisi kylmää juhlatilassa?
Ehkä ap on liikenteessä pienellä budjetilla?
Jos jostain asiallisesta hotellista ottaa juhlatilan, niin tuskin siellä vilu tulee.
Olisi ihana pitää pienet häät talvella. Juhlatilassa kauniita valoja ja kynttilöitä. Vihkiminen ja ruokailu vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap on liikenteessä pienellä budjetilla?
Jos jostain asiallisesta hotellista ottaa juhlatilan, niin tuskin siellä vilu tulee.
Ko. työväentalo oli varmaan ollut jonkin aikaa ilman käyttöä joten oli kylmä. Hotellin juhlatiloissa ei varmasti ole sama tilanne. Budjetti on meillä aikalailla normaali.
ap
Jättäkää häät pitämättä, haaskaisitte vain omaa ja vieraiden aikaa. Yli puolet liitoista päättyy eroon ja ketään ei kiinnosta tulla leikkimään jotain typeriä kuluneita hääleikkejä ja nauttimaan keskinkertaisista budjettioptimoiduista tarjoiluista.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää häät pitämättä, haaskaisitte vain omaa ja vieraiden aikaa. Yli puolet liitoista päättyy eroon ja ketään ei kiinnosta tulla leikkimään jotain typeriä kuluneita hääleikkejä ja nauttimaan keskinkertaisista budjettioptimoiduista tarjoiluista.
Kiitos mielipiteestä.
ap
Lämmin vaatetus, esim. Softshell takki ja housut. Ugg kengät